برند Spigen که نامی شناخته شده در بازار لوازم جانبی موبایل به شمار می آید، دو مدل از جدید ترین هاب های چند منظوره (Multi Hub) خود را راهی بازار کرده است. این هاب ها با اضافه کردن چند پورت جدید به سیستم شما، بازدهی کاری تان را افزایش می دهند و امکانات متنوع تری را در اختیارتان قرار می دهند. لازم به ذکر است که هاب های جدید Spigen با مدل های ArcDock Pro Multi Hub 6-in-1 و ArcDock Multi Hub 8-in-1 عرضه شده اند که در ادامه هر یک از آنها را به صورت جداگانه معرفی کرده ایم. لازم به ذکر است که این هاب ها نه تنها با مک بوک، بلکه با تمامی لپ تاپ هایی که دارای پورت USB-C هستند سازگارند و برای طیف وسیعی از کاربران قابل استفاده هستند.

عرضه و بررسی گجت های جدید اسپیگن

هاب 6 پورت اسپیگن ArcDock Pro Multi Hub 6-in-1

هاب ArcDock Pro از برند اسپیگن با استانداردهای USB 4 و تاندربولت 4 سازگار است و سرعتی عالی در انتقال دیتا را به ارمغان می آورد. این هاب به دو پورت USB-A و دو پورت USB-C مجهز است و از سرعت انتقال دیتای حداکثر 10 گیگابیت در ثانیه پشتیبانی می کند. علاوه بر این، هاب ArcDock Pro دارای یک پورت HDMI است که از رزولوشن 8K با نرخ 60 هرتز پشتیبانی می کند. به این ترتیب از طریق این هاب می توانید جدیدترین مانیتورهای 8K را به سیستم خود اضافه کنید!

پورت دیگر هاب اسپیگن ArcDock Pro یک درگاه LAN است که از سرعت 2.5 گیگابیت در ثانیه پشتیبانی می کند. این پورت یک اتصال پایدار به اینترنت را برای شما به ارمغان می آورد و برای کاربرانی که به استریم ویدئو و دانلود فایل های حجیم نیاز دارند کارایی بالایی دارد. همچنین این پورت امکان انجام بازی آنلاین با سرعتی ایده آل را فراهم می آورد.

هاب 6 پورت اسپیگن ArcDock Pro Multi Hub 6-in-1

هاب 8 پورت اسپیگن ArcDock Multi Hub 8-in-1

این هاب برای تولید کنندگان محتوا (عکس و ویدئو) کارایی بالایی دارد.این مدل به یک درگاه کارت حافظه SD/TF مجهز است و می تواند هر دو کارت را به طور هم زمان و با سرعت 104 مگابیت در ثانیه بخواند. همچنین هاب اسپیگن ArcDock به پورت های دیتای USB-C و USB-A 3.0 (سه عدد) مجهز است.

یک پورت HDMI نیز بر روی هاب اسپیگن ArcDock تعبیه شده که از خروجی 4K با نرخ 60 هرتز پشتیبانی می کند. در نهایت باید به این نکته اشاره کنیم که می توانیداز طریق پورت LAN این هاب، سرعت خود را به شبکه های پرسرعت متصل کرده و از پهنای باند 1 گیگابیت در ثانیه بهره مند شوید.

هاب 8 پورت اسپیگن ArcDock Multi Hub 8-in-1

هاب های 6 و 8 پورت جدید اسپیگن از سری ArcDock هم اکنون برای خرید عمومی بر روی وب سایت رسمی این برند قرار گرفته اند. لازم به ذکر است که نسخه 8 پورت با قیمت 59.99 دلار و نسخه 6 پورت (با پشتیبانی از رزولوشن 8K@60Hz) با قیمت 99.99 دلار عرضه شده اند.

منبع: gizmochina