سونی به تازگی یک اسپیکر بلوتوثی جدید را معرفی کرده که می تواند در سفرهای شما به ساحل همراهیتان کند! این اسپیکر با مدل SRS-XB100 عرضه شده و در دسته مدل های وایرلس جای دارد. وزن اسپیکر بلوتوثی جدید سونی به اندازه ای سبکه است که شما می توانید آن را به سادگی در هر جایی با خود به همراه داشته باشد. اما ویژگی اصلی اسپیکر سونی SRS-XB100، طراحی ضد آب آن است که در ادامه بیشتر آن را بررسی می کنیم. با ما همراه باشید.

اسپیکر بلوتوثی سونی SRS-XB100

اسپیکر قابل حمل سونی SRS-XB100 برای استفاده در فضای باز از بهترین انتخاب هاست!

بر خلاف اسپیکرهای بزرگ SRS-XV900 که در حدود چند ماه پیش به بازار عرضه شدند، اسپیکر SRS-XB100 از ابعاد جمع و جوری برخوردار است و حمل و جابجایی آن به آسانی انجام می گیرد. این اسپیکر وایرلس جدید وزن سبکی دارد و با فرم فاکتور اسمال راهی بازار شده است. دلیل وزن کم و ابعاد پایین این گجت، استفادۀ سونی از رادیاتور پسیو است.

اسپیکر بلوتوثی جدید سونی زیر 300 گرم وزن دارد و عرض و ارتفاع آن به ترتیب 73.6 و 99 میلی متر اعلام شده است. این غول ژاپنی دنیای تکنولوژی یک بند نگهدارنده را نیز در کناره بدنه این اسپیکر قرار داده است. با استفاده از این بند می توانید این دستگاه را به کوله پشتی، دسته دوچرخه و تجهیزات دیگر متصل کنید. این بند در زمان پیاده روی، کوهنوردی و هایکینگ هم کارایی بالایی خواهد داشت.

اسپیکر بلوتوثی سونی SRS-XB100

با توجه به مشخصات بالا باید گفت که اسپیکر سونی SRS-XB100 به طور اختصاصی برای استفاده در فضای باز طراحی شده است. اما علاوه بر ویژگی های فیزیکی، این اسپیکر از لحاظ کیفیت صدا هم حرف های زیادی برای گفتن دارد. در این گجت از پردازنده Sound Diffusion استفاده شده که کیفیت و قدرت صدای خروجی را هم در محیط های بسته و هم در فضای باز ارتقا می دهد. اسپیکر جدید سونی از قابلیت پلی بک استریو برخوردار است و لذت گوش دادن به موسیقی را برای کاربر دو چندان می کند.

سونی اسپیکر SRS-XB100 را به میکروفون داخلی هم مجهز کرده است. بنابراین شما می توانید با این دستگاه به تماس های دریافتی تان هم پاسخ دهید و با آن مکالمه کنید. حتی قابلیت حذف اکو نیز برای این گجت در نظر گرفته شده است که باعث می شود وضوح صدا در هنگام مکالمه افزایش پیدا کند.

به لطف بهره بردن از درجه حفاظتی IP67، اسپیکر سونی SRS-XB100 به طور کامل در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. پس با خیال راحت می توانید از این گجت در فضاهای بازی مانند ساحل و جنگل هم استفاده کرد. این اسپیکر می تواند به مدت 30 دقیقه در عمق 1 متری آب قرار گیرد و آسیب نبیند.

اسپیکر بلوتوثی سونی SRS-XB100

سونی تضمین کرده است که شارژ کامل باتری اسپیکر XB100 برای 16 ساعت پلی بک موزیک کافی است. پس با یک بار شارژ کردن این گجت، می توانید آن را با خیال راحت از خانه بیرون ببرید. لازم به ذکر است که رنگ بندی این اسپیکر شامل رنگ های آبی، نارنجی، خاکستری روشن و مشکی می شود. قیمت اسپیکر سونی SRS-XB100 تنها 59 دلار اعلام شده است.

منبع: gizmochina