با وجود هدست هایی همچون PlayStation PULSE 3D Wireless Midnight Black شرکت سونی دیگر نباید نگران از دست دادن جزئی ترین صداها و یا صداهایی که به صورت 3 بعدی در گیم پلی بازی های ویدئویی وجود دارند شوید! این مدل هدست به دلیل برخورداری از تکنولوژی Tempest 3D Audio می تواند صدایی با بالاترین کیفیت را برای ارئه کردن داشته باشد! در ضمن این هدست گیمینگ به دلیل ویژگی های رده بالایی که در اختیار دارد لقب تنها هدست بی سیمی که می تواند با ویژگی های 3 بعدی کنسول پلی استیشن 5 سازگاری داشته باشد را یدک می کشد. طراحان شرکت سونی در ساخت این هدست از شکل ظاهری خفن و خشنی استفاده کرده اند تا طرفداران این نوع هدست جهت تکمیل کردن سیستم گیمینگ خود اقدام به تهیه آن کنند. با وجود میکروفون فوق حساس و هوشمند می توان گفت که تمامی مکالمات کاربر با شفاف ترین حالت به طرف مقابل منتقل خواهند شد! در ضمن شرکت سونی به منظور بالا بردن میزان راحتی و قابلیت استفاده طولانی مدت نیز از هدبند و بالشتک های بسیار نرم استفاده کرده است. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر هدست گیمینگ بی سیم PlayStation PULSE 3D Wireless Midnight Black شرکت سونی خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

هدست سونی PlayStation PULSE 3D Midnight

هدست گیمینگ با راحتی و زیبایی یکجا!

ارگونومیک بودن از ویژگی های مهم و مثبت محسوب می شود که طراحان شرکت سونی در ساخت هدست گیمینگ بی سیم PlayStation PULSE 3D Wireless Midnight Black مورد استفاده قرار داده اند. ارگونومیک بودن این مدل هدست شامل ابعاد مناسب و طراحی هوشمندانه می شود. علاوه بر ابعاد مناسب و طراحی هوشمندانه، از وزن مناسب نیز بهره مند بوده تا کاربر هنگام استفاده طولانی مدت از آن احساس خستگی نداشته باشد! در ضمن با توجه به بالشتک های نرم و هدبند نرمی که در ساخت این مدل هدست استفاده شده نیز می توان گفت که با یکی از راحت ترین و برترین هدست های بازار روبرو هستیم. از ویژگی های هدبند موجود در هدست گیمینگ Pulse 3D می توان به قابلیت تنظیم اشاره کرد که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید متناسب با راحتی خود آن را تنظیم کنید! در ضمن شرکت سونی جهت دسترسی آسان به کنترل هدست از دکمه های کنترلی در گوشی سمت چپ استفاده کرده است. میکروفون نیز یکی دیگر از امکانات تعبیه شده در این هدست محسوب می شود. با برخورداری از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه نیز می توان گفت که با یکی از مقاوم ترین و مستحکم ترین محصولات شرکت سونی روبرو هستیم. این ویژگی می توان هدست سونی را در برابر ضربات احتمالی و یا حتی سقوط از ارتفاع سالم نگه دارد. لازم به ذکر است که درایورهای استفاده شده در این هدست از ابعاد 40 میلی متری برخوردار بوده تا قادر باشد کیفیت بالای صدا را برای پخش ارائه کند!

هدست سونی PlayStation PULSE 3D Midnight

قابلیت ارائه صدای سه بعدی و میکروفون داخلی!

از مهم ترین و مثبت ترین ویژگی ها و امکاناتی که SONY در ساخت هدست گیمینگ بی سیم PlayStation PULSE 3D Wireless Midnight Black از آن بهره برده می توان به توانایی پخش صداهای 3 بعدی اشاره کرد. این مدل هدست به لطف بهره مندی از فناوری 3D Audio و Tempest 3D Audio Tech می تواند در صورت متصل شدن با کنسول PS5 صدای 3 بعدی موجود در بازی را برای شما با بالاترین کیفیت پخش کند. بهره مندی از فناوری Tempest 3D Audio Tech می تواند شما را در مرکز صداهای فوق العاده و همه جانبه قرار دهد! قابلیت شنیدن ریزترین و جزئی ترین صدا ها نیز یکی دیگر از قابلیت های موجود در این هدست محسوب می شود که به لطف بهره مندی از فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله به وجود آمده است! با برخورداری از این فناوری قادر خواهید بود به قابلیت تفکیک صداهای دور و نزدیک دست پیدا کرده و از مکان دقیق دشمنان خود در بازی باخبر شوید! این قابلیت می تواند شما را یک قدم از دشمنان خود جلو انداخته و پیروزی شما را تضمین کند! در واقع این قابلیت به شما این امکان را خواهد داد تا در هنگام انجام بازی های ویدئویی همچون COD، God of War، PUBG، GTA V و ... صدای پا و جهت شلیک را شناسایی کرده و به موقعیت هایی که دشمنانتان در آن قرار دارند آگاهی پیدا کرده و نسبت به نابود سازی آن ها اقدام کنید.

میکروفون باکیفیت و حساس از امکانات مهم تعبیه شده در هدست گیمینگ بی سیم PlayStation PULSE 3D Wireless Midnight Black سونی محسوب می شود. شرکت سونی از 2 عدد میکروفون داخلی حساس و باکیفیت در ساخت این هدست استفاده کرده است. میکروفون های تعبیه شده از قدرت زیادی برخوردار بوده و می تواند تمامی صحبت های کاربر را برای طرف مقابل به صورت کاملا شفاف و واضح ارسال کند. میکروفون تعبیه شده در این هدست با توجه به کیفیت و حساسیت بالایی که دارد شما را قادر می سازد تا برای مکالمه با دوستان خود هنگام تماس های تصویری و یا چت روم های بازی با هیچ چالشی روبرو نشوید. از ویژگی های این میکروفون نیز می توان به قابلیت حذف نویز اشاره کرد. قابلیت حذف نویز باعث می شود تا صدای شما به صورت واضح و شفاف به طرف مقابل انتقال یابد. در ضمن میکروفون تعبیه شده در این هدست از اندازه 6 میلی متری برخوردار بوده و با توجه به ویژگی های بالا، این مدل هدست می تواند یک سر و گردن از دیگر هدست های موجود در بازار بالاتر باشد!

هدست سونی PlayStation PULSE 3D Midnight

مجهز به درایورهای نئودیمیومی و برقراری راتباط با 2 روش!

شرکت سونی در طراحی هدست گیمینگ بی سیم PlayStation PULSE 3D Wireless Midnight Black از درایورهای 40 میلی متری استفاده کرده است. درایورهای 40 میلی متری استفاده شده از نوع Neodymium مگنتی بوده که می تواند محتوای در حال پخش را با بیس قوی به گوش کاربر برساند! از دیگر ویژگی درایورهای تعبیه شده نیز می توان به امکان پخش صدا با شفافیت بالا، واضح و کریستالی اشاره کرد. درایورهای استفاده شده در این مدل هدست با توجه به تنظیم اختصاصی که در اختیار دارند این امکان به کاربر داده خواهد شد تا از قابلیت شنیدن ریزترین صداها (صدای قدم ها) و صداهایی که از فرکانس پایین تری برخوردار هستند بهره مند شوید. از دیگر ویژگی های درایور استفاده شده در این مدل هدست نیز می توان به حساسیت مناسب، فرکانس پاسخ گویی از 20 تا 20 هزار هرتز و امپدانس 32 اهم اشاره کرد که موجب می شود صدای در حال پخش با وضوح و شفافیت بالاتری پخش شود!

قابلیت برقراری ارتباط با دو روش مختلف نیز از دیگر ویژگی های مهم و مثبت استفاده شده در هدست گیمینگ بی سیم PlayStation PULSE 3D Wireless Midnight Black شرکت سونی محسوب می شود. روش های استفاده شده در این مدل هدست شامل جک 3.5 میلی متری و فناوری بی سیم می شود. فناوری بی سیم استفاده شده در این مدل هدست را می توان با کمک دانگل موجود در داخل بسته بندی هدست و متصل کردن آن به دستگاه مد نظر اقدام کرده و از کیفیت صدای بی نظیر به همراه تمامی ویژگی های هدست بهره مند شوید. با وجود این دانگل می توانید برای متصل شدن به کنسول های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ویندوز و مک OS اقدام کنید. جک 3.5 میلی متری نیز با توجه به طرفداران زیاد و استفاده در اکثر دستگاه ها این امکان را به کاربر می دهد تا برای ارتباط با دستگاه های مختلف با هیچ چالشی روبرو نشود. از نمونه دستگاه هایی که قابلیت برقراری ارتباط با آن ها میسر است می توان به انواع کنسول بازی (ترجیحا پلی استیشن 5)، انواع موبایل، تبلت، لپ تاپ، PC و ... اشاره کرد. لازم به ذکر است که رابط استفاده شده در این مدل هدست با توجه به طول مناسبی که در اختیار دارد می تواند راحتی و آزادی عمل بیشتری را برای کاربر به ارمغان بیاورد. در آخر باید به این نکته اشاره کرد که هدست گیمینگ بی سیم PlayStation PULSE 3D Wireless Midnight Black شرکت سونی از دیگر قابلیت ها و امکاناتی همچون کلیدهای کنترلی بر روی هدست (جهت تنظیم راحت و بدون دردسر هدست) باتری قدرتمند اشاره کرد. طبق اعلام سایت سونی باتری تعبیه شده در این مدل هدست بی سیم از قدرت بالایی برخوردار بوده و می تواند پس اط شارژ کامل، شارژدهی تا 12 ساعت را برای کاربر به ارمغان بیاورد!

منبع: playstation