شرکت آمریکایی Sonos که در زمینه تولید تجهیزات صوتی فعالیت دارد، بالاخره اسپیکر مورد انتظار Move 2 را راهی بازار عرضه کرده است. این اسپیکر پرتابل که از حدود چند هفتۀ پیش مشخصات آن در منابع غیر رسمی منتشر شده بود، به عنوان جانشین مدل اورجینال Sonos Move به بازار معرفی شده است. نکته جالب اینجا است که مدل Move در سال 2019 عرضه شده و اکنون پس از 4 سال قرار است تا نسخۀ ارتقا یافتۀ آن راهی بازار شود.

اسپیکر سونوز Move 2 از بسیاری جهات نسبت به مدل قبلی خود ارتقا پیدا کرده که از مهم ترین آنها می توان به ظرفیت باتری و کیفیت صدا اشاره کرد. لازم به ذکر است که این اسپیکر سومین مدل پرتابل از این برند است و پیش بینی می شود استقبال قابل توجهی از آن به عمل آید.

معرفی اسپیکر قابل حمل سونوز Sonos Move 2

ویژگی ها و مشخصات فنی اسپیکر Sonos Move 2

اسپیکر سونوز Move 2 یک مدل پرتابل است و برای حمل و جابجایی آسان تر به یک دستگیره مجهز شده است. این اسپیکر دارای درجه حفاظتی IP52 است و در برابر پاشیده شدن قطرات آب، باران و آلودگی های محیطی مقاوم است. متریال ضد شوک به کار رفته در این اسپیکر باعث مقاومت بالای آن در برابر سقوط و ضربه شده است.

طراحی اسپیکر Sonos Move 2 به گونه ای است که به سادگی می توانید از آن در انواع دکوراسیون داخلی در منازل استفاده کنید. بر روی سطح بالایی بدنه این اسپیکر دکمه های لمسی با نور LED تعبیه شده است که برای تنظیم سطح ولوم صدا و کنترل پلی بک موزیک کاربرد دارند. همچنین یک دکمه سوییچ فیزیکی بر روی بدنه این اسپیکر قرار دارد که برای فعال و غیر فعال کردن میکروفون کاربرد دارد.

در زمینه کیفیت صدا باید گفت که اسپیکر Sonos Move 2 به دو توییتر با قابلیت پخش صدای استریو و یک ووفر فوق العاده دقیق برای دستیابی به یک بیس عمیق و داینامیک مجهز شده است. این محصول جدید از قابلیت تیونینگ Trueplay نیز بهره می برد که با استفاده از میکروفون های اسپیکر، صدای محیط را آنالیز می کند و بهینه ترین کیفیت صدا را برای ارتقای تجربه کاربر در محیط های مختلف به ارمغان می آورد.

معرفی اسپیکر قابل حمل سونوز Sonos Move 2

شما می توانید اسپیکر پرتابل سونوز Move 2 را برای دستیابی به خروجی صدای استریو با اسپیکرهای دیگر جفت کنید. لازم به ذکر است که این مدل توانایی پخش محتوا از انواع سرویس های رایج مانند اسپاتیفای، آمازون موزیک و... را دارد و شما می توانید آن را از طریق اپلیکیشن موبایل خود از راه دور کنترل کنید.

اسپیکر سونوز Move 2 با دستیارهای صوتی Sonos Voice Control و آمازون الکسا سازگاری دارد و از سرویس اپل AirPlay 2 نیز پشتیبانی می کند. شاید برایتان جالب باشد که این اسپیکر از طریق آداپتور لاین، از اتصال به گرامافون هم پشتیبانی می کند و امکان پخش محتوای ذخیره شده در صفحه های گردان را فراهم می آورد. از دیگر امکانات ارتباطی اسپیکر سونوز Move 2 می توان به وای فای 6 و بلوتوث 5 اشاره کرد.

مورد قابل توجه دیگر در مورد اسپیکر پرتابل سونوز Move 2، مجهز بودن به یک باتری قابل تعویض با ظرفیت 44 وات ساعت است. بنابر ادعای شرکت سازنده، شارژ کامل این باتری برای 24 ساعت پلی بک موزیک کفایت می کند.

معرفی اسپیکر قابل حمل سونوز Sonos Move 2

در پایان باید خاطر نشان کنیم که قیمت اسپیکر سونوز Sonos Move 2 برابر با 449 دلار است. این گجت در رنگ های سبز زیتونی، سفید و مشکی به بازارهای جهانی عرضه شده است.

منبع: gizmochina