«پنل هوشمند» که از آن با عنوان های «پنل لمسی هوشمند» یا «مانیتور لمسی» نیز یاد می شود، به مرور در حال تبدیل شدن به یکی از تجهیزات پرکاربرد آموزشی- اداری است. این دستگاه امکانات متعددی را فراهم می آورد و به شما کمک می کند تا فضای کلاس آموزشی یا جلسات اداری خود را مدرن تر و با کیفیت تر برگزار کنید. اما پنل هوشمند چیست و چگونه می تواند به ارتقای سطح کلاس ها و جلسات شما کمک کند؟ در این مقاله به معرفی این دستگاه پرداخته و به امکانات کلی آن نگاهی گذرا انداخته ایم. پس با ما تا انتهای متن همراه باشید!

پنل هوشمند چیست و چه کاربردهایی دارد؟

پنل هوشمند لمسی چیست؟

تخته و گچ، وایت برد، برد هوشمند و ویدئو پروژکتور دستگاه هایی هستند که برای مدتی طولانی برای ارائه مطالب در کلاس های درسی و جلسات اداری مورد استفاده قرار گرفته اند. اما این روزها با پیشرفت تکنولوژی، دستگاهی مانند پنل هوشمند لمسی در حال جایگزین شدن با این تجهیزات است. به طوری که بسیاری از آموزشگاه ها و شرکت ها، برای مدرن سازی تجهیزات آموزشی/ اداری خود نسبت به خرید پنل هوشمند اقدام می کنند.

پنل هوشمند یک صفحه نمایش بزرگ لمسی است که معمولاً از سیستم عامل داخلی برخوردار بوده و به شما این امکان را می دهد تا اپلیکیشن های دلخواهتان را بر روی آن نصب کنید. یک پنل هوشمند توانایی پخش انواع عکس، ویدئو و فایل های صوتی را دارد و به شما اجازه می دهد تا مطالب مورد نظر خود در قالب فرمت های صوتی تصویری متفاوت به مخاطبانتان ارائه دهید. همچنین پنل هوشمند از قابلیت اتصال به شبکه بی سیم وای فای برخوردار است و از طریق آن می توانید در هنگام ارائه دادن مطالب، در فضای اینترنت جستجو کنید.

پنل هوشمند چیست و چه کاربردهایی دارد؟

اما یکی از بزرگترین مزایای استفاده از پنل هوشمند، لمسی بودن صفحه نمایش آن است. به این معنی که شما می توانید با استفاده از قلم لمسی یا حتی انگشتان دست خود گزینه های مختلف موجود بر روی صفحه نمایش را انتخاب کنید یا به یادداشت مطالب بر روی نمایشگر بپردازید. برخی از مدل های پنل هوشمند از سایر اشیاء با ضخامت کم نیز جهت یادداشت بر روی صفحه نمایش پشتیبانی می کنند.

اغلب پنل های هوشمند از تکنولوژی چند لمسی پشتیبانی می کنند و توانایی تشخیص بیش از چند نقطه لمس شده به صورت هم زمان را دارند. این قابلیت این امکان را ایجاد می کند تا چند نفر بتوانند به صورت هم زمان بر روی صفحه نمایش آن مطلب بنویسند و با دستگاه کار کنند. به عنوان مثال چند دانش آموز می توانند به صورت هم زمان بر روی مسائل کار کنند یا در جلسات اداری، کارمندان و مدیران در کنار هم به بیان ایده های خود بپردازند. بنابراین پنل لمسی هوشمند با ایجاد فضایی تعاملی و شاداب، به ارتقای سطح کلاس ها و جلسات کمک می کند.

از دیگر امکانات پنل هوشمند لمسی، می توان به برگزاری جلسات آنلاین اشاره کرد. شما می توانید اپلیکیشن های تماس تصویری مانند اسکایپ را بر روی پنل هوشمند نصب کنید و از آن برای برگزاری یک کنفرانس آنلاین در شرکت یا سازمان خود بهره ببرید.

پنل هوشمند چیست و چه کاربردهایی دارد؟

لازم به ذکر است که پنل هوشمند در سایزهای مختلف در بازار موجود است که متناسب با ابعاد اتاق و نیازهای خود می توانید سایز مناسب تر را از میان آنها انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر قصد خرید پنل هوشمند لمسی برای استفاده در جلسات درون تیمی اداره یا شرکت خود را دارید، می توانید از پنل هوشمند لمسی 40 اینچ استفاده کنید. یا اگر می خواهید این دستگاه را در کلاس های آموزشی یا اتاق جلسات بزرگتر نصب کنید، می توانید نسبت به خرید پنل هوشمند لمسی 86 اینچ یا 98 اینچ اقدام نمایید.

شرکت ایده برتر پارسیان با سابقه ای طولانی در زمینه فروش پنل لمسی هوشمند و دیگر تجهیزات آموزشی اداری، آماده ارائه خدمات به شما است. چنانچه قصد خرید پنل لمسی هوشمند دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و ویژگی مدل های مختلف موجود در بازار را به شما ارائه دهند. همچنین می توانید برای خرید پنل هوشمند مورد نظر خود، از طریق وب سایت مجموعه ایده برتر اقدام نمایید.