برای غرق شدن در گیم پلی بازی و ایجاد هیجان بیشتر هنگام انجام بازی های ویدئویی به یک هدست حرفه ای و رده بالا نیاز دارید! SLYR Pro از نمونه هدست هایی است که می تواند برای غرق شدن در گیم پلی بازی بهترین و مناسب ترین گزینه باشد! شرکت اسکال کندی در ساخت این مدل هدست از درایورهای 50 میلی متری استفاده کرده است. درایورهای استفاده شده از نوع داینامیک بوده و با توجه قدرت بالایی که در اختیار دارد می تواند صدایی باکیفیت را برای کاربران به ارمغان بیاورد. برای انجام مکالمات صوتی نیز از یک میکروفون باکیفیت و حساس بر روی گوشی هدست استفاده کرده است. میکروفون تعبیه شده قابلیت حذف صداهای پس زمینه را نیز داشته تا کاربر واضح ترین صدا را برای طرف مقابل منتقل کند. جهت برقراری ارتباط با دیگر هدست ها نیز از 2 عدد رابط استفاده شده تا کاربر برای متصل شدن به دستگاه مد نظر خود با هیچ چالشی روبرو نشود. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر هدست گیمینگ SLYR Pro اسکال کندی خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

غوطه ور در گیم پلی بازی با هدست گیمینگ SkullCandy مدل SLYR Pro

هدست گیمینگ skullcandy slyr pro: جذاب و دوست داشتنی!

از ویژگی های مهمی که در ساخت هدست گیمینگ SLYR Pro اسکال کندی مورد استفاده قرار گرفته می توان به طراحی جذاب آن اشاره کرد. طراحی جذاب باعث می شود تا کاربر جهت تکمیل کردن سیستم گیمینگ خود اقدام به تهیه آن کند. از ویژگی های طراحی شده این مدل هدست نیز می توان به ارگونومیک بودن آن اشاره کرد. با توجه به ارگونومیک بودن نیز می توان گفت که هدست می تواند برای استفاده طولانی مدت بهترین و مناسب ترین گزینه باشد. پدها و هدبند تعبیه شده نیز به دلیل نرمی و کیفیت بالایی که در اختیار دارند می توانند راحتی استفاده را برای کاربر به ارمغان آورده و آن ها ترغیب به استفاده طولانی مدت از هدست کند. برای برقراری ارتباط صوتی نیز یک میکروفون بر روی کاپ چپ هدست تعبیه شده تا کاربر برای چت صوتی با هم تیمی ها و یا مکالمات تصویری با هیچ چالشی روبرو نشود. هدست گیمینگ SLYR Pro از بدنه ای مستحکم نیز برخوردار بوده که قادر است در برابر سقوط از ارتفاع و یا ضربات احتمالی مقاومت زیادی از خود نشان دهد. ابعاد مناسب به همراه وزن سبک 276 گرمی نیز از دیگر ویژگی ها و قابلیت های موجود در این هدست شرکت SkullCandy محسوب می شود.

غوطه ور در گیم پلی بازی با هدست گیمینگ SkullCandy مدل SLYR Pro

مجهز به درایورهای 50 میلی متری و میکروفون هوشمند!

شرکت SkullCandy در طراحی هدست گیمینگ SLYR Pro از درایورهای 50 میلی متری استفاده کرده است. درایورهای 50 میلی متری استفاده شده از نوع داینامیک بوده که می تواند محتوای در حال پخش را با بیس قوی به گوش کاربر برساند! از دیگر ویژگی درایورهای تعبیه شده نیز می توان به امکان پخش صدا با شفافیت بالا، واضح و کریستالی اشاره کرد. درایورهای استفاده شده در این مدل هدست با توجه به تنظیم اختصاصی که در اختیار دارند این امکان را به کاربر می دهد تا از قابلیت شنیدن ریزترین صداها (صدای قدم ها) و صداهایی که از فرکانس پایین تری برخوردار هستند بهره مند شوید. از دیگر ویژگی های درایور استفاده شده در این مدل هدست نیز می توان به حساسیت 95 دسی بل، فرکانس پاسخ گویی از 20 تا 20 هزار هرتز اشاره کرد که موجب می شود صدای در حال پخش با وضوح و شفافیت بالاتری پخش شود! در ضمن درایورهای این مدل هدست از امپدانس 32 اهم برخوردار است. این ویژگی نیز باعث می شود تا صداهای تولید شده در هدست از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

غوطه ور در گیم پلی بازی با هدست گیمینگ SkullCandy مدل SLYR Pro

شرکت SkullCandy در طراحی هدست گیمینگ SLYR Pro از یک میکروفون حساس بر روی گوشی سمت چپ استفاده کرده است. این میکروفون با توجه به کیفیت بالایی که در اختیار دارد این امکان را به کاربر می دهد تا هنگام انجام بازی های ویدئویی یا هنگام تماس های تصویری صدای خود را به صورت کاملا واضح به طرف مقابل انتقال دهید. میکروفون تعبیه شده از نوع هوشمند بوده و با توجه به قابلیت حذف صداهای اضافی پس زمینه می تواند رضایت 100 درصدی کاربر را به همراه داشته باشد. قابلیت حذف صداهای اضافی محیط (Clear Voice) نیز باعث می شود تا صدای شما به صورت شفاف و بدون صدای اضافی به طرف مقابل انتقال یابد. از ویژگی ها و قابلیت های موجود میکروفون تعبیه شده در این مدل هدست گیمینگ می توان به حساسیت و فرکانس پاسخگویی مناسب اشاره کرد. حساسیت مناسب می تواند تمامی صحبت های کاربر را برای طرف مقابل به صورت کاملا شفاف و واضح ارسال کند. میکروفون تعبیه شده در هدست گیمینگ SLYR Pro با توجه به کیفیت و حساسیت بالایی که دارد شما را قادر می سازد تا برای مکالمه با دوستان خود هنگام تماس های تصویری و یا چت روم های بازی با هیچ چالشی روبرو نشوید. در ضمن با توجه به جداسازی میکروفون این امکان به کاربر داده می شود تا در صورت عدم نیاز، اقدام به جداسازی آن کنید. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که شرکت اسکال کندی جهت دسترسی آسان و تنظیم راحت هدست از نرم افزار اختصاصی و کلیدهای کنترلی استفاده کرده و با توجه به برخورداری از 2 درگاه (جک 3.5 میلی متری و USB) این امکان به کاربران داده می شود تا برای متصل شده به دستگاه های مختلف با هیچ چالشی روبرو نشوند!

منبع: skullcandy