برای برقراری ارتباط با محیط بازی و افزایش هیجان در هنگام انجام بازی به یک هدست گیمینگ رده بالا نیاز داریم. به همین دلیل هدست به یکی از حساس ترین و مهم ترین لوازم جانبی مورد نیاز جهت انجام بازی های ویدئویی تبدیل شده است! با استفاده از هدست معمولی بخش بزرگی از هیجان و لذت انجام بازی و یا تماشای فیلم را از دست خواهیم داد! از نمونه هدست هایی که می تواند علاوه بر هیجان، حس قرارگیری در میدان نبرد را برای کاربر به وجود آورد می توان به هدست گیمینگ بی سیم PLYR اشاره کرد. این مدل هدست توسط شرکت معتبر Skullcandy طراحی و ساخته شده است. این هدست با توجه به ویژگی ها و قابلیت های رده بالایی که در اختیار دارد می تواند امکان شنیدن صداهایی که هدست های معمولی قادر به پخش آن نیستند را برای کاربر به ارمغان آورده تا نسبت به آن واکنش به موقعی داشته باشند. ویژگی های مثبتی که در ساخت این مدل هدست مورد استفاده قرار گرفته شامل قابلیت برقراری ارتباط با 3 روش سیمی و بی سیم، حساسیت مناسب، اندازه و وزن مناسب، ساخته شده از مرغوب ترین مواد اولیه، ظاهر گیمر پسند، باتری قدرتمند و ... می شود! با در اختیار داشتن درایورهای 50 میلی متری نیز می توان گفت که محتوا با کیفیت بالایی پخش خواهد شد! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر هدست گیمینگ بی سیم PLYR اسکال کندی خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

غوطه ور در بازی با هدست گیمینگ بی سیم Skullcandy PLYR

درایورهای 50 میلی متری و میکروفون حساس!

میکروفون باکیفیت و حساس یکی دیگر از امکانات مثبت و مهم استفاده شده در هدست گیمینگ بی سیم PLYR محسوب می شود. شرکت Skullcandy در طراحی این مدل هدست خود یک میکروفون حساس از نوع Clear Voice هوشمند بر روی گوشی سمت چپ استفاده کرده است. این میکروفون با توجه به کیفیت بالایی که در اختیار دارد این امکان را به کاربر می دهد تا هنگام انجام بازی های ویدئویی یا هنگام تماس های تصویری صدای خود را به صورت کاملا واضح به طرف مقابل انتقال دهد. از ویژگی ها و قابلیت های موجود میکروفون تعبیه شده در این مدل هدست می توان به حساسیتی و فرکانس پاسخگویی مناسب اشاره کرد. حساسیت مناسب می تواند تمامی صحبت های کاربر را برای طرف مقابل به صورت کاملا شفاف و واضح ارسال کند. میکروفون تعبیه شده در این هدست با توجه به کیفیت و حساسیت بالایی که دارد شما را قادر می سازد تا برای مکالمه با دوستان خود هنگام تماس های تصویری و یا چت روم های بازی با هیچ چالشی روبرو نشوید.

درایورهای 50 میلی متری نیز از دیگر امکاناتی است که شرکت اسکال کندی در ساخت هدست گیمینگ بی سیم PLYR استفاده کرده است! درایور استفاده شده در این مدل هدست از نوع Dynamic بوده و با توجه به قابلیت های کاربردی که در اختیار دارد قادر است صدای تولید شده را علاوه بر تفکیک صدا در انواع فرکانس ها (بالا، متوسط و پایین) می تواند موجب پایین آمدن تداخل بین دامنه های فرکانس شود! در نتیجه این ویژگی می تواند صدایی با بالاترین وضوح را به ارمغان بیاورد! در ضمن درایورهای این مدل هدست از امپدانس 32 اهم برخوردار است. این ویژگی نیز باعث می شود تا صداهای تولید شده در هدست از کیفیت بالایی برخوردار باشند. از دیگر ویژگی های درایور استفاده شده در این مدل هدست نیز می توان به حساسیت 95 دسی بل و فرکانس پاسخ گویی از 20 تا 20 کیلوهرتز اشاره کرد که موجب می شود صدای در حال پخش با وضوح و شفافیت بالاتری پخش شود!

غوطه ور در بازی با هدست گیمینگ بی سیم Skullcandy PLYR

روش های مختلف ارتباط و کلیدهای کنترلی!

شرکت اسکال کندی جهت راحتی هر چه بیشتر کاربر هنگام استفاده از هدست در ساخت PLYR سه روش متفاوت را برای برقراری ارتباط با دستگاه مد نظر کاربر اضافه شده کرده است. پل های ارتباطی موجود در هدست گیمینگ بی سیم PLYR شامل پورت USB-C to USB-A، جک 3.5 میلی متری و فناوری بی سیم بلوتوث 5.2 می شود. روش های اضافه شده در این مدل هدست با توجه به قدرتی که در اختیار دارند می توانند باکیفیت ترین و سریع ترین نوع اتصال را در اختیار کاربر قرار دهند. در نتیجه می توان گفت که این مدل هدست می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه برای گیمرهای حرفه ای باشد که برای انجام بازی های خود از کنسول های مختلف، گوشی موبایل و یا کامپیوتر استفاده می کنند. با استفاده از جک 3.5 میلی متری می توانید اقدام به متصل شدن به تبلت، لپ تاپ، گوشی همراه، کامپیوتر شخصی، کنسول های بازی و ... کنید. قابلیت برقراری اتصال از طریق بلوتوث این امکان را به شما می دهد تا بدون دردسر و مشکل خاصی به دستگاه مد نظر خود متصل شوید! از مزیت های بلوتوث 5.2 می توان به قدرت بالا و از بین رفتن دردسرهایی مانند کوتاهی سیم و جابجایی ها اشاره کرد. با توجه به قدرت و کیفیت بالایی که در اختیار دارد می تواند پایدارترین و سریع ترین به همراه کم مصرف ترین نوع اتصال را به ارمغان بیاورد! پورت USB-C to USB-A نیز از دیگر راه های ارتباطی است که شرکت اسکال کندی در ساخت هدست گیمینگ بی سیم PLYR مورد استفاده قرار داده است. با این روش می توانید به انواع کنسول، لپ تاپ، کامپیوتر خانگی و ... متصل شوید! باتری قدرتمندی نیز در ساخت این مدل از هدست گیمینگ استفاده شده است.

غوطه ور در بازی با هدست گیمینگ بی سیم Skullcandy PLYR

باتری تعبیه شده در این مدل هدست با توجه به قدرتی که در اختیار دارد می تواند شارژدهی تا 24 ساعت را برای کاربر به ارمغان بیاورد. در نتیجه با روزی 4 ساعت کارکرد می توانید از شارژدهی تا 6 روز بهره مند شوید! با اتمام شارژ نیز می توانید از طریق پورت تعبیه شده اقدام کرده و با توجه به قابلیت شارژ سریع، زمان زیادی معطل نخواهید شد! شرکت اسکال کندی جهت راحتی هر چه بیشتر کاربران خود از کلیدهای کنترلی در ساخت این مدل هدست استفاده کرده است! کلیدهای کنترلی امکان بی صدا کردن، تنظیم میزان صدا، ترکیب صدای بازی و صدای چت به همراه تنظیم اکولایزر را در اختیار کاربر قرار خواهند داد! طبق اعلام سایت اصلی شرکت اسکال کندی هدست گیمینگ بی سیم PLYR دارای بدنه ای مستحکم و ارگونومیک بوده که علاوه بر به ایجاد شرایط راحت می تواند در برابر ضربات احتمالی و یا حتی سقوط از ارتفاع مقاومت زیادی داشته باشد! از دیگر ویژگی های ساختاری که باعث می شود تا کاربر بدون خستگی و دردسر اقدام به استفاده از هدست کند نیز می توان به بالشتک های و هدبند بسیار نرم اشاره کرد. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که این مدل از هدست شرکت Skullcandy مجهز به تکنولوژی Tile نیز بوده تا کاربر هنگام گم کردن هدست بتواند با استفاده از گوشی موبایل خود آن را پیدا کند!

منبع: skullcandy