کیس های شرکت معتبر و نام آشنای شارکن را می توان از محبوب ترین و برترین کیس های موجود در بازار محسوب کرد. این شرکت به دلیل بهره مندی از طراحان و مهندسان خوش ذوق توانسته جذاب ترین و برترین کیس ها را روانه بازار کند. به همین دلیل برند شارکن توانسته تبدیل به یکی از برترین و پرطرفدارترین تولید کننده های کیس در دنیا شود. محصولات تولیدی شارکن علاوه بر برخورداری از کیفیت بالا، دارای زیبایی و جذابیت بیشتری نیز بوده تا گیمرهایی که به دنبال تکمیل اتاق گیمینگ خود هستند اقدام به تهیه این کیس ها کنند! از مدل کیس های تولید شده شارکن که می تواند برای استفاده همه کاربران مناسب باشد می توان به مدل PURE STEEL RGB اشاره کرد. این مدل کیس با توجه به سیستم نورپردازی که در اختیار دارد می تواند زیبایی سیستم کاربر را تا حد زیادی بالا برده و میزان رضایت آن ها را در پی داشته باشد! از ویژگی های این مدل کیس نیز می توان به کلاس کاربری ATX Midi Tower، بدنه ای ساخته شده از جنس استیل، 4 عدد فن 120 میلی متری، قابلیت نصب مادربردهای E-ATX، رادیاتورهای 360 میلی متری و ... اشاره کرد. در ضمن این کیس با توجه به پنل کناری که از جنس شیشه بوده به کاربر این امکان را می دهد تا قطعات نصب شده درون کیس را در معرض دید قرار دهد! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر کیس PURE STEEL RGB شارکن خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

کیس PURE STEEL RGB شارکن

سیستم نورپردازی و طراحی بدنه کیس Sharkoon PURE STEEL RGB!

از ویژگی های مهم و مثبتی که شرکت شارکن در ساخت کیس PURE STEEL RGB مورد استفاده قرار داده است می توان به ظاهری بسیار جذاب و کاربر پسند اشاره کرد. ظاهر جذاب باعث شده تا کاربران زیادی برای زیباتر کردن سیستم گیمینگ خود از این مدل کیس استفاده کنند. این مدل کیس ظاهر زیبای خود را مدیون برخورداری از پوشش صاف و یکدست به همراه سیستم نورپردازی است. پوشش صاف و براق این مدل کیس می تواند الهام بخش کاربر جهت انجام کارهای خلاقانه و گرافیکی باشد! سیستم نورپردازی کیس PURE STEEL RGB را نیز می توان بر روی فن هایی مشاهده کرد که در داخل کیس تعبیه شده اند. لازم به ذکر است که شرکت شارکن در ساخت این مدل کیس از 4 عدد فن قدرتمند استفاده کرده است. فن های تعبیه شده از ابعاد 120 میلی متری برخوردار بوده و با توجه به اضافه شدن LED های متعدد، هنگام روشن شدن سیستم شروع به کار خواهند کرد. از ویژگی فن های تعبیه شده می توان به در اختیار گذاشتن 16.8 میلیون رنگ در هنگام استفاده از کانکتور مادربردهایی که دارای LED RGB هستند اشاره کرد. لازم به ذکر است که در صورت پشتیبانی نکردن مادربرد استفاده شده از این ویژگی این امکان را خواهید داشت تا با استفاده از کنترلر RGB آدرس پذیر از 14 افکت نوری مختلف بهره مند شوید. در ضمن فن های این مدل کیس را نیز می توانید در قسمت پشتی و قسمت زیرین کیس مشاهده کنید. از دیگر ویژگی هایی که باعث شده تا این مدل کیس از زیبایی چندین برابر برخوردار باشد نیز می توان به پنل کناری اشاره کرد. این پنل از جنس شیشه بوده و با توجه به شفافیتی که در اختیار دارد این امکان را به کاربر می دهد تا از قابلیت دیده شدن قطعات نصب شده درون کیس برخوردار شود. در قسمت بالایی کیس نیز شاهد پورت های کاربردی و کلید های Power و Reset خواهیم بود. در ضمن این کیس از ابعادی برابر با 474x210x475 میلی متر و وزنی برابر با 8.66 کیلوگرم برخوردار است.

کیس PURE STEEL RGB شارکن

طراحی و ساخت کیس شارکن مدل PURE STEEL RGB!

شرکت شارکن در طراحی و ساخت کیس PURE STEEL RGB از کلاس کاربری ATX Midi Tower بهره برده است! به همین دلیل کاربر با استفاده از این مدل کیس می تواند برای نصب مادربردهای تا اندازه E-ATX و رادیاتورهایی تا اندازه 145 میلی متری اقدام کرده و یا حتی به جای نصب رادیاتور، 6 فن دیگر به تعداد فن های داخلی کیس اضافه کند. از دیگر مادربردهایی که قابلیت نصب بر روی این کیس را دارند نیز می توان به Mini-ITX، Micro-ATX، ATX، SSI CEB و SSI EEB اشاره کرد. کارت گرافیک، کولرهای پردازنده، درایو و ... از دیگر قطعات قابل نصب در این مدل کیس محسوب می شود. لازم به ذکر است که برای نصب قطعات ذکر شده با محدودیت روبرو بوده و می بایست در انتخاب آن ها دقت کافی داشته باشید! طبق اعلام سایت شارکن کاربر قادر به نصب کارت گرافیک هایی تا ارتفاع 42 سانتی متر، کولرهای پردازنده 16 سانتی متری و منبع تغذیه ای با ارتفاع 29.5 سانتی متر خواهد بود. در ضمن برای نصب 3 عدد درایو 3.5 اینچی کاربر با هیچ چالشی روبرو نبوده و حتی می تواند به جای آن 5 عدد درایو 2.5 اینچی نیز نصب کند. گیره نگهدارنده کارت گرافیک نیز در ساخت کیس PURE STEEL RGB مورد استفاده قرار گرفته است. این گیره با توجه به سطح لاستیکی که در اختیار دارد موجب می شود تا کارت گرافیک های رده بالا که از اندازه و وزن بالاتری برخوردار هستند با خمیدگی و آسیب دیدگی روبرو نشده و باعث ایجاد خط و خش نشوند!

کیس PURE STEEL RGB شارکن

منبع: en.sharkoon