شرکت آلمانی تولید تجهیزات صوتی، سنهایزر، به تازگی یک هدست با سیم را روانه بازار کرده است. این هدست جدید، رده بالا است و Sennheiser IE 200 نام دارد، به طور اختصاصی برای علاقه مندان به موسیقی طراحی شده و به فناوری های مدرن برای ارتقای صدا مجهز شده است. این هدست از طراحی توگوشی (In-ear) بهره می برد و در ساخت آن اصول ارگونومی به بهترین شکل رعایت شده است.

هدست با سیم جدید سنهایزر IE 200 به تکنولوژی های مدرن ارتقای صدا مجهز است

هدست با سیم سنهایزر IE 200 از تکنولوژی اختصاصی این برند به نام TrueResponse بهره مند است و در آن از مبدل های 7 میلی متری با پهنای باند گسترده استفاده شده است. این تکنولوژی به منظور دستیابی به بالاترین کیفیت صدا در این هدست تعبیه شده است و باعث ایجاد تعادل بین میزان شفافیت و عمق صدا می شود. همچنین تکنولوژی TrueResponse منجر به ارائه بیس قدرتمندتری می شود و تجربه شنیداری هیجان انگیزتری را برای کاربر به ارمغان می آورد.

هدست با سیم جدید سنهایزر IE 200 به تکنولوژی های مدرن ارتقای صدا مجهز است

یکی دیگر از ویژگی های جالب هدست سنهایزر IE 200، امکان کنترل و بالانس صدا توسط کاربر است. برای این منظور می توانید پدهای این هدست را در دو موقعیت مختلف بر روی قسمت گوشی این هدست نصب کنید. زمانی که این پدها در موقعیت بسته (closed) نصب شده باشند، هدست تجربه شنیداری استاندارد را به ارمغان می آورد و موسیقی را با شفافیتی ایده آل پخش می کند. اما اگر می خواهید تا از قابلیت صدای فضای این هدست بهره مند شوید، می توانید پدهای آن را در موقعیت باز (Open) نصب کنید! در این حالت خروجی صدای این هدست حالت واقعی و سه بعدی به خود می گیرد و کاربر صدا را در پشت سر خود حس می کند.

در نهایت باید به این نکته هم اشاره کنیم که هدست سنهایزر IE 200 طراحی جمع و جوری دارد و مشکلی برای قرار دادن آن در گوش انسان با سایزهای مختلف وجود ندارد. طراحی ارگونومیک این هدست، قرارگیری محکم و ثابت آن در گوش را تضمین می کند و از ایجاد حس ناراحتی و خستگی در هنگام استفاده طولانی مدت جلوگیری به عمل می آورد. لازم به ذکر است که کابل هدست سنهایزر IE 200 دارای روکش مقاوم و بافته شده است و از قابلیت کاهش نویز بهره می برد. این ویژگی سبب شده است که این هدست برای استفاده در محیط هایی با سروصدای بالا کاملاً مناسب باشد.

هدست با سیم جدید سنهایزر IE 200 به تکنولوژی های مدرن ارتقای صدا مجهز است

هدست با سیم IE 200 به رابط 3.5 میلی متری و اینترفیس MMCX مجهز است و با طیف وسیعی از دستگاه های دیجیتال سازگاری دارد. این اینترفیس امکان اتصال ایربادز به دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند، تبلت، لپ تاپ و موزیک پلیر را فراهم می کند.

قیمت هدست با سیم سنهایزر IE 200 حدود 192 دلار اعلام شده است. این هدست هم اکنون در فروشگاه های آنلاین کشور چین در دسترس قرار گرفته است و پیش بینی می شود به زودی در بازارهای جهانی (بازار کشورهای خارج از چین) نیز توزیع شود.

منبع: gizmochina