مایکروسافت به تازگی یک سری آپدیت اساسی را برای هوش مصنوعی Bing Chat ارائه داده است و چت بات هوش مصنوعی خود را نسبت به روزهای آغازین حیاتش، کامل تر کرده است. در این میان چند آپدیت کوچکتر نیز برای این چت بات ارائه شده است که تجربه کار با آن را برای کاربر ارتقا می دهد. این به روز رسانی در راستای آسان تر کردن به اشتراک گذاری پیام های رد و بدل شده در بینگ چت ارائه شده است و روش های کاربردی تری از Copy-Paste را پیش روی شما می گذارد!

بهره مندی از قابلیت های جدید بینگ چت

مدیر بخش مهندسی محصول مایکروسافت، Jordi Ribas، طی یک پیام توییتری اعلام کرده است که بینگ به روش های جدیدی برای ذخیره مکالمات مجهز شده است. این شخص عنوان کرده است: «ما اخیراً بینگ چت را با یک سری ویژگی جدید در زمینه گرفتن خروجی از پیام ها و به اشتراک گذاری آنها به روز رسانی کرده ایم. همچنین قابلیت Copy-Paste را در این چت بات هوش مصنوعی ارتقا داده ایم. در عکس زیر مشاهده می کنید که یک ابزار جدید به بینگ چت اضافه شده است. این ابزار به شما اجازه می دهد تا از پیام های جاری در قالب PDF، فایل تکست یا ورد خروجی بگیرید و فایل مربوطه را دانلود کنید».

در همین راستا یک اسکرین شات از این قابلیت جدید نیز توسط آقای Ribas منتشر شده که می توانید آن را در زیر ببینید:

بهره مندی از قابلیت های جدید بینگ چت

به این ترتیب اکنون شما می توانید پاسخ های بینگ چت را در قالب PDF، فایل تکست یا ورد بر روی سیستم خود دانلود کنید. البته هنوز امکان کپی کردن پیام ها وجود دارد؛ اما دیگر نیازی نیست تا متن پیام را ابتدا سلکت کنید، بر روی آن کلیک راست کنید و سپس گزینه Copy را انتخاب نمایید! در عوض در ابزار جدید، یک آیکون قرار دارد که تنها با یک بار کلیک کردن بر روی آن، متن کپی می شود.

این قابلیت جدید به اشتراک گذاری پاسخ های بینگ چت را برای کاربران فوق العاده آسان تر می کند. در چند وقت اخیر مایکروسافت آپدیت های متعددی را برای این چت بات هوش مصنوعی ارائه داده است که از مهم ترین آنها می توان به سابقه چت یا Chat History و پشتیبانی از پلاگ این اشاره کرد. همچنین این شرکت اعلام کرده است که برای آغاز مکالمه در بینگ چت، نیازی به لاگین کردن در اکانت مایکروسافت وجود ندارد و تمامی کاربران می توانند از این قابلیت استفاده کنند. البته در این حالت، تنها 5 مکالمه را می توان در هر جلسه با بینگ چت آغاز نمود. از دیگر آپدیت های جدید در این زمینه می توان به اضافه شدن بخش AI Compose یا «نوشتن با هوش مصنوعی» به کیبورد SwiftKey اشاره کرد.

بهره مندی از قابلیت های جدید بینگ چت

در مجموع طرفداران مایکروسافت و به خصوص کاربران بینگ چت روزهای هیجان انگیزی را پشت سر می گذارند! تقریباً هر هفته یا هر 10 روز یک بار یک ویژگی جدید به این سرویس اضافه می شود و کار کردن با آن را برای کاربران جذاب تر از قبل می کند! باید ببینیم مایکروسافت تا کجا به ماجراجویی های خود در دنیای هوش مصنوعی ادامه می دهد و چه آینده ای در انتظار بینگ چت خواهد بود.

منبع: windowscentral