شرکت Satechi با عرضه لوازم جانبی با کیفیت، نامی برای خود دست و پا کرده است و به یک برند معتبر در این حوزه تبدیل شده است. این شرکت به تازگی از داک جدید خود با نام Dual Dock Stand رونمایی کرده است که مجموعه ای از پورت های کاربردی را در اختیار شما قرار می دهد. این پورت ها شامل گیگابیت اترنت، دیسپلی پورت، HDMI (دو عدد)، USB-A (دو عدد)، USB-C (دو عدد) و یک پورت USB-C دیگر با قابلیت شارژدهی 75 وات می شوند. این مجموعه پورت ها سیستم شما را ارتقا داده و امکانات متعدد و متنوعی را به آن اضافه می کند. مثلاً می توانید دو مانیتور 4K خارجی را به لپ تاپ خود اضافه کرده و یک سیستم چند مانیتوره و مالتی تسک را راه اندازی کنید!

قابلیت های داک Satechi Dual Dock Stand

چیزی که داک Satechi Dual Dock Stand را از مدل های مشابه متمایز می کند، طراحی آن است: در هنگام استفاده از این داک می توانید آن را در زیر لپ تاپ قرار دهید! بدنه این داک حالتی مثلث شکل و شیب دار دارد و به سادگی در زیر نوت بوک قرار می گیرد. اما چیزی که بیشتر در مورد این داک جلب توجه می کند، مجهز بودن به یک اسلات M.2 SSD است. این اسلات از اغلب حافظه های M.2 SSD پشتیبانی می کند و انعطاف پذیری بیشتری را به سیستم اضافه می نماید. پس داک جدید Satechi برای توسعه حافظه ذخیره سازی داخلی سیستم شما نیز کاربرد دارد.

قابلیت های داک Satechi Dual Dock Stand

داک جدید Satechi از طریق دو پورت USB-C به لپ تاپ متصل می شود و همانند دیگر لوازم جانبی این برند، تماماً از آلومینیوم ساخته شده است. شما می توانید از طریق این داک، دو مانیتور اکسترنال 4K را با نرخ 60 هرتز به سیستم متصل کنید. چینش پورت های داک Dual Dock Stand به گونه ای است که بدون هیچ مشکلی می توانید از تمام آنها به طور همزمان استفاده کنید. ضمن اینکه اسلات M.2 SSD آن نیز به شکل همزمان قابل استفاده است.

قابلیت های داک Satechi Dual Dock Stand

داک Satechi Dual Dock Stand با اغلب نوت بوک های ویندوزی و مک بوک های جدید سازگار است و برای طیف وسیعی از کاربران قابل استفاده است. همچنین می توانید از این داک برای توسعه پورت های کروم بوک استفاده کنید. این ویژگی باعث شده تا داک جدید Satechi در انواع محیط های خانگی و اداری کاربرد داشته باشد و بتوان از آن در کسب و کارهای مختلف بهره برد.

در حال حاضر قیمت داک تایپ سی Satechi Dual Dock Stand در حدود 149 دلار اعلام شده است. با توجه به مجهز بودن به 9 پورت مختلف (شامل دو پورت HDMI و یک پورت USB-C با قابلیت شارژدهی 75 وات) و پشتیبانی از حافظه های M.2 SSD این میزان قیمت برای این داک کاملاً مناسب است. این پایگاه داک برای خرید عمومی بر روی وب سایت رسمی Satechi قرار گرفته است. با توجه به سابقه درخشان این برند در بازار لوازم جانبی، پیش بینی می شود استقبال خوبی از داک Dual Dock Stand به عمل آید.

منبع: androidcentral