پس از معرفی مانیتورهای ViewFinity S8 و S9 در اوایل سال جاری، سامسونگ اکنون دو مدل جدید را به این سری اضافه کرده است. این مانیتورهای جدید با مدل های ViewFinity S65UC (S34C652UAU) و ViewFinity S65VC (S34C652VAU) معرفی شده اند و برای تولید کنندگان محتوای حرفه ای، طراحان و گرافیست ها کاربرد دارند. همچنین کاربران و گیمرهای معمولی نیز می توانند از این مانیتورها استفاده کنند. در ادامه با جزئیات این خبر همراه شما هستیم.

معرفی مانیتورهای جدید سامسونگ سری S6

مشخصات فنی مانیتورهای سامسونگ سری ViewFinity S6

هر دو مانیتور جدید سری S6 به پنل منحنی VA با سایز 34 اینچ مجهزند و از درجه انحنای 1000R بهره می برند. این مانیتورها توانایی نمایش تصویر با رزولوشن 3440x1440 پیکسل همراه با نسبت تصویر 21:9 را دارند و از حداکثر نرخ تازه سازی 100 هرتز پشتیبانی می کنند.به این ترتیب می توان از نمایش روان و سریع تصاویر گرافیکی بر روی آنها اطمینان داشت.
در زمینه امکانات صوتی، هر یک از مانیتورهای سامسونگ سری S6 به اسپیکرهای داخلی 5 وات مجهز هستند. این مانیتورها قابلیت نمایش 1.07 میلیارد رنگ را دارد و تصاویری طبیعی و شبیه به واقعیت را ارائه می دهند. برای گیمرها، مانیتورهای جدید سامسونگ به قابلیت پشتیبانی از فناوری AMD FreeSync مجهز شده اند که میزان مات شدگی تصویر در هنگام جابجایی های سریع را به حداقل می رساند.

معرفی مانیتورهای جدید سامسونگ سری S6

مانیتور سامسونگ ViewFinity S6 به یک سری قابلیت ویژه هم مجهز هستند که از میان آنها می توان به Eye Saver Mode و تکنولوژی Flicker-Free اشاره کرد. این ویژگی ها از خستگی چشم کاربر در طولانی مدت جلوگیری می کنند. همچنین این مانیتورها از قابلیت های نمایش تصویر در تصویر (PIP) و دو تصویر در کنار هم (PBP) هم برخوردارند که به خصوص برای سیستم های مالتی تسک اهمیت زیادی دارند. از دیگر ویژگی های مانیتور منحنی سری S6 سامسونگ می توان به ImageSize، تایمر خاموش شدن، پشتیبانی از HDR10، تغییر اتوماتیک منبع پخش ورودی، Adaptive Picture و سوییچ KVM اشاره کرد.

امکانات ارتباطی مانیتور سامسونگ ViewFinity S6 نیز تمام نیازهای شما برای اتصال آنها به انواع سیستم ها را برطرف می کند. این مانیتور به یک درگاه DisplayPort 1.2 EA، جک هدفون و چند پورت USB (دو عدد برای مدل S65VC و سه عدد برای مدل S65UC) مجهزند. همچنین یک پورت USB-C با قابلیت شارژدهی 90 وات و یک پورت LAN نیز بر روی این مانیتورها تعبیه شده است.

معرفی مانیتورهای جدید سامسونگ سری S6

لازم به ذکر است که هر دو مانیتور سامسونگ S65UC و S65VC با بدنه مشکی رنگ عرضه شده اند و از قابلیت های تنظیم ارتفاع پایه، تنظیم شیب صفحه نمایش و چرخش افقی برخوردارند. همچنین می توانید این مانیتورها را بر روی دیوار نصب کنید و بهترین زاویه دید را به تصاویر داشته باشید. در مجموع طراحی ارگونومیک این مانیتورها انعطاف پذیری آنها برای نصب در موقعیت های مختلف را بالاتر برده است.
هر دو مانیتور جدید سامسونگ از سری ViewFinity S6 هم اکنون در کشور آلمان برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته اند. در مورد قیمت این محصولات جدید هنوز اطلاعات دقیقی منتشر نشده است.

منبع: gizmochina