سامسونگ همچنان به توسعه محصولات متنوع خود ادامه می دهد. معمولاً زمانی که صحبت از گوشی های هوشمند به میان می آید به یاد سامسونگ و گلکسی S23 می افتید! اما این برند کره ای در بازارهای دیگر نیز حضور فعالی دارد و فعالیت آن فقط محدود به گوشی نیست. به عنوان مثال این شرکت تلویزیون های با کیفیتی را عرضه کرده و بنا بر آمار ارائه شده از جانب Omdia، حدود 29.7 درصد از سهم بازار جهانی تلویزیون را در اختیار دارد. جالب اینجا است که بدانید سامسونگ برای 17 سال متوالی به عنوان پرفروش ترین برند بازار تلویزیون دنیا شناخته شده است. اکنون این غول کره ای دنیای تکنولوژی، یک تلویزیون 85 اینچ جدید را با پنل مینی ال ای دی معرفی کرده است. این تلویزیون رده بالای جدید با نام Terrace از راه رسیده و 19999 دلار قیمت دارد! بیایید با آن بیشتر آشنا شویم!

مشخصات تلویزیون سامسونگ Samsung Terrace

اگر وضع مالی تان خوب است و خانه تان تراس دارد، می توانید با خرید تلویزیون سامسونگ Terrace سرگرمی های جدیدی را تجربه کنید! این تلویزیون به طور اختصاصی برای استفاده در فضاهای باز طراحی شده است و در محیط هایی با سطح نور متوسط و زیاد عملکرد ایده آلی را ارائه می دهد.

تلویزیون سامسونگ Terrace از یک پنل 85 اینچ با تکنولوژی مینی ال ای دی قدرت می گیرد. اگر با این فناوری آشنا نیستید باید به شما بگوییم که Mini LED یکی از انواع فناوری های مربوط به نور پس زمینه پنل های LCD است. این فناوری از لامپ های LED کوچکتری در مقایسه با نمایشگرهای مجهز به فناوری فعلی LED backlit استفاده می کند و وضوح و روشنایی تصویر را ارتقا می دهد. همچنین این فناوری کنترل دقیق تری بر روی نور پس زمینه دارد.

مشخصات تلویزیون سامسونگ Samsung Terrace

البته تنها ویژگی قابل ذکر تلویزیون سامسونگ Terrace محدود به پنل مینی ال ای دی نمی شود. این دستگاه در فضاهای باز کارایی بالایی دارد و می توانید از آن در قالب سناریوهای مختلف استفاده کنید. در همین راستا، سامسونگ این تلویزیون 85 اینچ را به طور کامل در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم کرده است. به طور دقیق تر باید گفت که این گجت موفق به دریافت درجه حفاظتی IP56 شده و بدون هیچ نگرانی می توانید آن را در زیر بارش باران به حال خود رها کنید!

از دیگر مشخصه های تلویزیون سامسونگ Terrace می توان به نمایشگر 4K Neo QLED و استاندارد Quantum HDR 2000 است که نمایش شفافیت و وضوح تصویر را به ارمغان می آورند. این فناوری ها باعث می شوند تا رنگ مشکی با عمق بیشتر و رنگ های روشن با شفافیت بالاتر نمایش داده شوند و در نتیجه تصویر طبیعی تر به نظر بیاید. این تلویزیون همچنین از فرمت های HDR10+ و HLG HDR پشتیبانی می کند و به شما اجازه می دهد تا محتوای مورد نظرتان را در یک محدودۀ داینامیک وسیع تماشا کنید.

مشخصات تلویزیون سامسونگ Samsung Terrace

در مجموع تلویزیون 85 اینچ سامسونگ Terrace برای کسانی که دوست دارند نهایت سرگرمی را در خانه تجربه کنند و یک سینمای روباز کوچک را در تراس یا حیاط خود راه اندازی نمایند، از بهترین گزینه ها است. فقط مشکل قیمت 19999 دلاری این تلویزیون است که ممکن است برای خیلی ها پرداخت این مقدار پول مقدور نباشد!

منبع: gizmochina