سامسونگ با قدرت به توسعه محصولات خود ادامه می دهد! علی رغم اینکه بیشتر صحبت هایی که پیرامون این برند کره ای به گوش می رسد به گوشی های هوشمند سری گلکسی مربوط می شود، اما این شرکت در بازارهای متنوع و متعددی فعالیت دارد. از یخچال هوشمند و لوازم خانگی گرفته تا ویدئو پروژکتور، سامسونگ محصولات با کیفیتی را راهی بازار کرده است. این شرکت در یکی از جدیدترین اقدامات خود، مانیتور Neo G9 G95NC را معرفی کرده است؛ یک مانیتور خمیدۀ 57 اینچ با رزولوشن Dual 4K و رفرش ریت 240 هرتز! این مانیتور از پورت PD 2.1 برخوردار است و قیمت آن 2741.4 دلار اعلام شده است.

رونمایی از مانیتور منحنی سامسونگ Neo G9

مانیتور 57 اینچ سامسونگ Neo G9 G95NC از یک پنل مینی ال ای دی به همراه تکنولوژی کوانتوم دات قدرت می گیرد. تلفیق این فناوری ها باعث می شود تا رنگ های روشن با شفافیت بیشتر و رنگ مشکی با عمق بالاتری نمایش داده شوند و تصاویر نهایی طبیعی تر به نظر برسد. همان طور که اشاره شد، این مانیتور از رزولوشن Dual 4K و نرخ تازه سازی تصویر 240 هرتز بهره می برد و با کیفیت ترین تصویر حال حاضر دنیا را به شما ارائه می دهد.

از دیگر مشخصات مانیتور خمیده سامسونگ Neo G9 G95NC باید به زمان پاسخ دهی 1 میلی ثانیه و پشتیبانی از HDR1000 اشاره کرد. به این ترتیب این مانیتور تصاویر HDR را با دقتی عالی نمایش می دهد و یک گیم پلی سریع و روان را به ارمغان می آورد.

رونمایی از مانیتور منحنی سامسونگ Neo G9

مانیتور سامسونگ Neo G9 (G95NC) به مجموعه ای از امکانات گیمینگ نیز مجهز است و به شما کمک می کند تا بتوانید با حرفه ای ها رقابت کنید! از جمله این امکانات می توان به شمارندۀ FPS، حالت کاهش تار شدن تصویرهای سریع و یک سوئیچ KVM اشاره کرد.

مانیتور G95NC اولین مانیتور تولید سامسونگ با پورت DisplayPort 2.1 است. این پورت سرعتی فوق العاده در انتقال سیگنال را ارائه می دهد و زمان تأخیر را به حداقل میزان ممکن می رساند. سایر پورت های این مانیتور شامل HDMI 2.1 و USB Type-C می شود. از طریق این پورت ها می توانید این مانیتور را به پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X یا S و قدرتمندترین کارت گرافیک های انویدیا و AMD متصل کنید. سایر مشخصات کلیدی

مانیتور سامسونگ Neo G9 شامل موارد زیر می شوند:

•    نسبت تصویر فوق عریض 32:9 و رزولوشن حیرت انگیز 7680x2160 پیکسل
•    نور پس زمینه Mini LED به همراه 2393 ناحیۀ نوری
•    نسبت کنتراست 1000000:1
•    نرخ تازه سازی تصویر 240 هرتز
•    پوشش دهی 95 درصد از محدوده رنگ غنی DCI-P3
•    مجهز به استاندارد DisplayHDR 1000

رونمایی از مانیتور منحنی سامسونگ Neo G9

قیمت مانیتور منحنی سامسونگ Neo G9 (G95NC)

مانیتور سامسونگ Neo G9 (G95NC) با قیمت 2741.4 دلار در بازارهای کشور چین توزیع شده است. این مانیتور هم اکنون از طریق وب سایت رسمی سامسونگ و فروشگاه های خرده فروشی تحت تأیید این شرکت برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته است. انتظار می رود این دستگاه ظرف چند ماه آینده در سایر بازارهای دنیا هم توزیع شود.

منبع: gizmochina