LS22F350 از نمونه مانیتورهایی محسوب می شود که به دلیل بهره مندی از ضخامت کم و طراحی ویژه توانسته تبدیل به یکی از محبوب ترین مانیتورهای سامسونگ بین کاربران شود! شرکت کره ای سامسونگ به دلیل تولید محصولات متنوع (گوشی های هوشمند، تبلت، ساعت هوشمند، لوازم خانگی و ...) که از ویژگی ها و امکانات مختلف برخوردار هستند توانسته طرفداران زیادی را در کل دنیا به دست آورد! سامسونگ در ساخت این مدل مانیتور نیز از ویژگی ها و امکانات مختلفی استفاده کرده تا کاربر چالش خاصی را تجربه نکند. در ضمن جهت محافظت نیز از فناوری های کاربردی دیگری استفاده کرده تا کاربر با هیچ گونه مشکلی روبرو نشود. زاویه دید مناسب نیز از دیگر ویژگی های این مدل از مانیتور شرکت سامسونگ محسوب می شود که به منظور دید مناسب کاربر اضافه شده است! روشنایی 300 cd/m2 این مدل مانیتور با توجه به شدت مناسب می تواند در محیط تقریبا نورانی نیز تصاویر شفاف و واضحی را به نمایش دربیاورد! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر مانیتور LS22F350 سامسونگ خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

پل های ارتباطی و فناوری های کاربردی!

پل های ارتباطی و فناوری های کاربردی!

شرکت Samsung جهت برقراری ارتباطی پایدار و آسان با سایر دستگاه های دیجیتال، مانیتور 22 اینچ LS22F350 را مجهز به پورت های متنوع و کاربردی کرده است. پورت های تعبیه شده در این مدل مانیتور شامل 1 عدد پورت HDMI  و 1 عدد پورت D-Sub  می شود. مجهز بودن به پورت HDMI به شما این امکان را می دهد تا این مانیتور سامسونگ را به لپ تاپ، کنسول بازی و دیگر دستگاه های سازگار با این پورت اتصال دهید. از ویژگی ها و قابلیت های مهمی که کاربران در هنگام انتخاب مانیتور به دنبال آن هستند می توان به وضوح و دقت بالای محتوای به نمایش درآمده اشاره کرد. مانیتور 22 اینچ LS22F350 سامسونگ یکی از نمونه مانیتورهایی است که می تواند محتوا را با بالاترین دقت و وضوح به نمایش دربیاورد. قابلیت ها و ویژگی های متعدد این مدل مانیتور به اینجا ختم نشده و با توجه به بهره مندی از رزولوشن مناسب می تواند تصاویری با بیشترین جزئیات و عمقی فوق العاده را به معرض نمایش دربیاورد. رزولوشن موجود در این مدل مانیتور برابر با (1920x1080) پیکسل بوده و می تواند تصاویری با کیفیت Full HD را برای نمایش فراهم سازد. این رزولوشن نسبت به رزولوشن WQHD از فضای دسکتاپ کم تری (77 درصد) برخوردار است. نسبت تصویر به کار رفته در این مانیتور برابر با 16:9 بوده تا قادر باشد محتوای تصویری بیشتری را برای نمایش دادن داشته تا کوچک ترین جزئیات از بازی یا تماشای فیلم را از دست ندهید.

به لطف مدت زمان پاسخ گویی 5 میلی ثانیه ای که مانیتور 22 اینچ LS22F350 در اختیار دارد قادر خواهید بود جابجایی های به نمایش درآمده بر روی صفحه نمایش را با وضوح بالا و بدون تار شدن مشاهده کنید. شرکت Samsung به منظور بالا بردن کیفیت تصاویر و محافظت چشمان کاربر از فناوری مدرن و حالت های مختلف تصویر استفاده کرده تا کاربر بدون نگرانی از بابت پایین آمدن کیفیت تصاویر دریافتی و آسیب دیدن چشم قادر باشد مدت طولانی از این مانیتور استفاده کند. فناوری های استفاده شده در مانیتور 22 اینچ LS22F350 شامل فناوری Flicker Free، Eye Saver Mode، Eco-Saving Plus، Magic Upscale، Magic Bright، Magic Angle و Game Mode می شود!

زاویه دید و روشنایی مناسب!

Flicker Free: از فناوری های هوشمند به کار رفته در این مدل از مانیتور است که به منظور جلوگیری از خستگی چشم اضافه شده است. این فناوری با از بین بردن لرزش در قسمت های روشن مانیتور می تواند از خستگی چشمان کاربر جلوگیری کند.

Game Mode: این حالت به کاربر این امکان را می دهد تا با فعال سازی آن هنگام انجام بازی های ویدئویی از اجرای ناخواسته منوی استارت ویندوز جلوگیری کرده باشد!

Eye Saver Mode: این فناوری وظیفه کاهش میزان خستگی چشم را بر عهده داشته و با توجه به قابلیت کاهش میزان منتشر شدن نورهای آبی، علاوه بر خستگی می تواند از آسیب دیدن چشمان کاربر نیز جلوگیری کند! لازم به ذکر است که نورهای آبی ساطع شده از مانیتور می توانند موجب تحریک پذیری بیشتر شبکیه چشم نسبت به طول موج های رنگی شوند!

Eco Saver Plus: این فناوری با تنظیم خودکار میزان روشنایی صفحه که بر اساس درخشندگی محتوا تنظیم می شود اقدام به صرفه جویی انرژی مانیتور خواهد کرد!

زاویه دید و روشنایی مناسب!

از دیگر ویژگی های مهم مانیتور 22 اینچ LS22F350 سامسونگ می توان به برخورداری از زاویه دید مناسب و پنل TN اشاره کرد. پنل به کار رفته در این مدل مانیتور می تواند تصاویری با وضوح بالا همراه با رنگ های صحیح و واقعی را در هر زاویه به نمایش دربیاورد. زاویه دید مناسب نیز به شما این امکان را خواهد داد تا در هر زاویه از اتاق قادر باشید تصاویری با جزئیات کامل همراه با کیفیت FHD را تماشا کنید. در ضمن با توجه به بهره مندی از نرخ تازه سازی 60 هرتزی به شما این امکان را می دهد تا هنگام انجام بازی های ویدئویی بتوانید تصاویری با گرافیک مناسب را تجربه کنید. ویژگی موجود در این مدل مانیتور قادر است تصاویر دریافتی را به صورت روان پخش کرده تا کاربر بتواند تمامی جذابیت های موجود در گیم پلی بازی را مشاهده کند. در ضمن با توجه به برخورداری از این ویژگی کاربر قادر خواهد بود نسبت به رقیبان خود در انواع بازی های رقابتی آنلاین مانند بازی های ورزشی، شوتر اول شخص، مسابقه ای و ... برتری محسوسی داشته باشد!

مانیتور 22 اینچ LS22F350 سامسونگ

کنتراست استاندارد 1000:1 این مانیتور نیز نواحی مشکی را با عمق زیاد و نواحی روشن را با شفافیت بالایی نمایش می دهد. LS22F350 دارای روشنایی 300 cd/m2 بوده که این امکان را به شما می دهد تا در محیط هایی با نور استاندارد و یا حتی زیاد بتوانید بدون کاهش کیفیت از مشاهده تصاویری با وضوح بالا لذت ببرید. همچنین این مانیتور دارای قابلیت نور پس زمینه مناسب نیز هست که نقش زیادی در بهبود کیفیت تصویر خواهد داشت. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که این مدل از مانیتور شرکت سامسونگ از دیگر امکاناتی همچون قابلیت پشتیبانی از 16.7 میلیون رنگ، ابعاد مناسب 508.6x395.4x206.5 میلی متر (همراه با پایه) و وزن 2.8 کیلوگرم (همراه با پایه) بوده که علاوه بر اشغال فضای کم، می تواند حمل راحت را برای کاربر به ارمغان بیاورد!

منبع: displaysolutions