مانیتورهای طراحی شده توسط شرکت نام آشنای سامسونگ به دلیل بهره مندی از ویژگی های متعدد و قابلیت پخش تصاویری با کیفیت بالا توانسته اند به یکی از برترین تولید کنندگان در سطح جهانی تبدیل شوند! گروه تولید محتوای شرکت ایده برتر پارسیان در این مقاله قصد بررسی و معرفی یکی از مانیتورهای سامسونگ را دارد که با هدف انجام کارهای روزانه و حتی انجام بازی های ویدئویی روانه بازارهای جهانی شده است. این مانیتور با عنوان LS22A330NHMXZN تولید شده و با توجه به قابلیت های متعددی که در اختیار دارد می تواند برای فعالیت های گوناگون گزینه خوبی باشد! طراحان این مدل مانیتور در ساخت آن از یک صفحه نمایش 22 اینچی استفاده کرده اند که مجهز به پنل VA بوده تا نشت نور در تصاویر پخش شده به حداقل ترین حالت خود برسد! زاویه دید گسترده این مانیتور نیز می تواند تصاویر را به صورت کامل و واضح برای کاربر به ارمغان بیاورد. با وجود فناوری های کاربردی و پورت های متعدد نیز می توان گفت که کاربر علاوه بر بهره مندی از کیفیت بالای تصاویر، قادر خواهد بود انواع مختلف دستگاه های دیجیتال را بدون کوچک ترین چالش به مانیتور متصل کند! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر مانیتور LS22A330NHMXZN خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

بررسی مانیتور سامسونگ LS22A330NHMXZN

مجهز به پنل VA و پورت های متعدد!

شرکت سامسونگ مانیتور LS22A330NHMXZN را در ابعاد 22 اینچ طراحی کرده تا تصاویر با اندازه بزرگ برای کاربر به نمایش گذاشته شود. با استفاده از این مانیتور قادر خواهید بود از تماشای تصاویری با وضوح (1920x1080) پیکسل و رزولوشن Full HD لذت ببرید. نسبت تصویر به کار رفته در این مانیتور در حالت کاملا استاندارد بوده تا قادر باشد محتوای تصویری بیشتری را برای نمایش دادن داشته تا کوچک ترین جزئیات از بازی یا تماشای فیلم را از دست ندهید. کنتراست Mega این مانیتور نیز نواحی مشکی را با عمق زیاد و نواحی روشن را با شفافیت بالایی نمایش می دهد. همچنین این مانیتور دارای قابلیت نور پس زمینه مناسب نیز هست که نقش زیادی در بهبود کیفیت تصویر و کاهش برق مصرفی دستگاه دارد. مانیتور LS22A330NHMXZN سامسونگ از پنل VA بهره برده تا جذابیت دوچندانی برخوردار باشد. نسبت تصویر به کار رفته در این مانیتور برابر با 16:9 بوده تا قادر باشد محتوای تصویری بیشتری را برای نمایش دادن داشته تا کوچک ترین جزئیات از بازی یا تماشای فیلم را از دست ندهید.

از دیگر ویژگی های موجود در این مدل مانیتور می توان به زاویه دید 178 درجه ای (عمودی و افقی) اشاره کرد. زاویه دید شما را قادر می سازد تا بتوانید از هر زاویه ای امکان مشاهده تصویر را داشته باشید! این مدل از مانیتور شرکت سامسونگ دارای روشنایی 250 cd/m2 بوده که این امکان را به شما می دهد تا در محیط هایی با نور استاندارد نیز بتوانید بدون کاهش کیفیت از مشاهده تصاویری با وضوح بالا لذت ببرید. شرکت سامسونگ همچنین به منظور برقراری ارتباط مانیتور LS22A330NHMXZN با سایر دستگاه های دیجیتال از پورت های متنوع و کاربردی استفاده کرده است. پورت هایی که در ساخت این مدل از مانیتور سامسونگ استفاده شده شامل یک عدد پورت D-SUB و یک عدد پورت HDMI 1.4 می شود. مجهز بودن به پورت HDMI نیز به شما این امکان را می دهد تا این مانیتور را به لپ تاپ، کنسول بازی و دیگر دستگاه های سازگار با این پورت اتصال داده و از کیفیت تصویر بی نظیر بهره مند شوید. با استفاده از پورت D-SUB نیز می توانید به دستگاه های دیجیتالی پشتیبانی کننده از این پورت متصل شوید.

بررسی مانیتور سامسونگ LS22A330NHMXZN

فناوری های کاربردی و نرخ تازه سازی!

به لطف مدت زمان پاسخ گویی 6.5 میلی ثانیه ای (GTG) که مانیتور LS22A330NHMXZN در اختیار دارد قادر خواهید بود جابجایی های به نمایش درآمده بر روی صفحه نمایش را با وضوح مناسب و بدون تار شدن مشاهده کنید. این مانیتور با توجه به بهره مندی از نرخ تازه سازی 60 هرتزی به شما این امکان را می دهد تا هنگام انجام کارهای روزانه، نرم افزارهای ویرایش عکس و فیلم و یا حتی هنگام انجام بازی های ویدئویی بتوانید تصاویری با گرافیک مناسب را تجربه کنید. ویژگی موجود در این مدل مانیتور قادر است تصاویر دریافتی را به صورت روان پخش کرده تا کاربر بتواند تمامی جذابیت های موجود در گیم پلی بازی را مشاهده کند. در ضمن با توجه به برخورداری از این ویژگی کاربر قادر خواهد بود نسبت به رقیبان خود در انواع بازی های رقابتی آنلاین مانند بازی های ورزشی، شوتر اول شخص، مسابقه ای و ... برتری محسوسی داشته باشد! از دیگر ویژگی های مهم این مدل مانیتور می توان به فناوری های متنوع و متعدد اشاره کرد. فناوری های استفاده شده علاوه بر بالا بردن میزان کیفیت، وظیفه محافظت از چشمان کاربر را نیز بر عهده دارند. از فناوری های موجود در مانیتور LS22A330NHMXZN سامسونگ می توان به فناوری Flicker Free و Eye Saver Mode اشاره کرد.

Flicker-Free: از فناوری های هوشمند به کار رفته در این مدل از مانیتور محسوب می شود که به منظور جلوگیری از خستگی چشم اضافه شده است. این فناوری با از بین بردن لرزش در قسمت های روشن مانیتور می تواند از خستگی چشمان کاربر جلوگیری کند.

Eye Saver Mode: این فناوری وظیفه کاهش میزان خستگی چشم را بر عهده داشته و با توجه به قابلیت کاهش میزان منتشر شدن نورهای آبی، علاوه بر خستگی می تواند از آسیب دیدن چشمان کاربر نیز جلوگیری کند! لازم به ذکر است که نورهای آبی ساطع شده از مانیتور می توانند موجب تحریک پذیری بیشتر شبکیه چشم نسبت به طول موج های رنگی شوند!

بررسی مانیتور سامسونگ LS22A330NHMXZN

لازم به ذکر است که مانیتور LS22A330NHMXZN سامسونگ از حالت بازی (Game Mode) نیز استفاده کرده است. این حالت به کاربر این امکان را می دهد تا با فعال سازی آن هنگام انجام بازی های ویدئویی از اجرای ناخواسته منوی استارت ویندوز جلوگیری کرده باشد! در آخر باید به این نکته اشاره کرد که این مدل مانیتور از دیگر ویژگی هایی همچون قابلیت پشتیبانی از 16.7 میلیون رنگ، وسعت رنگ 72 درصدی (NTSC 1976)، قابلیت نصب بر روی دیوار، ابعادی برابر با 504.4x365.5x179.9 میلی متر (با پایه) و وزن 2.5 کیلوگرمی برخوردار است!

منبع: samsung