سامسونگ در یکی از جدیدترین اقدامات خود، ساندبارهای سری HW-Q و HW-C را معرفی کرده است. این شرکت پیش از این ساندبارهای سری S خود را در بازار کشورهایی مانند هند عرضه کرده بود و اکنون قصد دارد تا چندین مدل جدید از این گجت ها را در کشورهای آمریکای شمالی توزیع کند. جالب اینجا است که سامسونگ چندی پیش تلویزیون 98 اینچ 4K Q80Z TV با پنل Mini LED را به بازار فرستاده بود و اکنون قصد دارد تا این محصول را با ساندبارهای جدید خود تکمیل کند.

ساندبارهای مدل 2023 سری های Q و C سامسونگ

ساندبارهای سری Q سامسونگ

ساندبار مدل HW-Q990C مدل پرچم دار سری Q سامسونگ است که بالاترین تجربه صوتی را برای کاربر به ارمغان می آورد. این ساندبار توانایی ارائه صدای محیطی را دارد و با فناوری دالبی اتموس سازگار است. همچنین این گجت جدید از صدای 11.1.4 کاناله پشتیبانی می کند و حتی از قابلیت سینک شدن با اسپیکرهای تلویزیون چند کاناله سامسونگ برخوردار است. از دیگر ویژگی های ساندبار سامسونگ HW-Q990C می توان به پشتیبانی از تکنولوژی Q Symphony 3.0 اشاره کرد که باعث ارتقای کیفیت صدا می شود. جالب اینجا است که این ساندبار از فرمان های صوتی پشتیبانی می کند و حتی می توانید آن را از طریق وای فای یا دستگاه های SmartThings کنترل کنید! به این ترتیب گجت می تواند به عنوان عضوی از خانه هوشمند شما به کار رود!

مدل رده بالای دیگر موجود در این سری، HW-Q900C است. این مدل صدای 7.1.2 کاناله را ارائه می دهد و از فناوری Wireless Dolby Atmos در جهت عمق بخشیدن به صدا بهره می برد. این فناوری بر روی وضوح و شفافیت صدا نیز تأثیرگذار است. این ساند بار از قابلیت SpaceFit Sound Pro نیز برخوردار است که باعث می شود تا متناسب با ابعاد و شرایط اتاق، صدای خروجی به صورت اتوماتیک بهینه سازی شود.

ساندبار سامسونگ HW-Q800C یکی دیگر از مدل های معرفی شده در قالب این سری است و از فناوری دالبی اتموس و صدای 5.1.2 کاناله پشتیبانی می کند. این مدل نیز از قابلیت تطبیق دادن صدا با محیط اتاق برخوردار است.

از دیگر ساندبارهای ارائه شده در قالب سری رده بالای Q می توان به مدل های HW-Q700C، HW-Q600C و HW-Q60C اشاره کرد. تمامی این مدل های از تکنولوژی Q Symphony پشتیبانی می کند و بهترین کیفیت صدا را ارائه می دهند.

ساندبارهای سری C سامسونگ

ساندبارهای مدل 2023 سری های Q و C سامسونگ

ساندبارهای سری C سامسونگ از دو مدل جدیدِ HW-C450 و HW-C400 تشکیل شده اند. مدل HW-C450 صدای 2.1 کاناله را ارائه می دهد و ساب ووفر آن از فناوری Bass Boost برای ارتقای بیس صدا پشتیبانی می کند. این ساندبارها از قابلیت اتصال هم زمان به چند تلویزیون از طریق بلوتوث برخوردارند و از ویژگی های کاربردی مانند Game Mode و Adaptive Sound Lite بهره می برند. ساندبارهای سری C سامسونگ از حالت Night Mode نیز برخوردارند که باعث می شود تا سطح صدا در طول شب به صورت اتوماتیک کاهش پیدا کند و بیس آن کمتر شود.

قیمت ساندبارهای جدید سامسونگ

ساندبارهای مدل 2023 سری های Q و C سامسونگ

قیمت ساندبارهای رده بالای سری Q سامسونگ با عدد 619 دلار برای مدل HW-Q700C آغاز می شود. در ادامه مدل های HW-Q800C و HW-Q990C به ترتیب با قیمت های 799 و 1599 دلار عرضه شده اند. قیمت ساندبارهای HW-C450 و HW-C400 از سری C نیز به ترتیب 169 و 139 دلار اعلام شده است. این محصولات جدید هم اکنون برای خرید عمومی در آمریکا و کشورهای دیگر در دسترس قرار گرفته اند.

منبع: gizmochina