گوشی تاشوی سامسونگ Galaxy Z Flip 5 خیلی سریع بین کاربران محبوب شده است، اما متأسفانه باید به شما بگوییم که در بسته بندی آن شارژر وجود ندارد! به نظر می رسد سامسونگ هم بالاخره برای دستیابی به سود بیشتر از روی دست اپل تقلب کرده و تصمیم بحث برانگیز حذف شارژر از بسته بندی گوشی های موبایل خود را آغاز کرده است! پس باید برای خرید شارژر هزینه جداگانه ای را متحمل شوید!
اگر گوشی گلکسی زد فلیپ 5 را خریده اید، باید یک شارژر تایپ سی 25 وات با قابلیت پشتیبانی از فست شارژ سامسونگ را هم در خانه داشته باشید. اگر چنین نیست، ما در این مقاله چند مدل از بهترینِ این شارژرها را به شما معرفی می کنیم.

شارژر انکر Anker 511 Nano 3 – کوچک اما قدرتمند

شارژر انکر Anker 511 Nano 3 – کوچک اما قدرتمند

شارژر تایپ سی انکر 511 (مدل Nano 3) با بهره بردن از فناوری GaN، یک شارژر کامل برای گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ 5 شما خواهد بود. این شارژر از مشخصاتی مانند دو شاخۀ تاشو، یک پورت USB-C و رنگ بندی متنوع و جذاب بهره می برد و خرید آن برای شما کاملاً مقرون به صرفه است. پیشنهاد می کنیم در کنار این شارژر یک کابل USB-C با کیفیت بخرید تا بتوانید از حداکثر توانمندی های آن بهره مند شوید.

شارژر فندکی Spigen ArcStation – همراه شما در ماشین

شارژر فندکی Spigen ArcStation – همراه شما در ماشین

این مدل خاص از سری ArcStation برند Spigen با مدل PC2000 در بازار شناخته می شود و دارای دو پورت USB-C است. پورت های این شارژر از توان 45 و 20 وات برخوردارند و به راحتی از عهده شارژ گلکسی زد فلیپ 5 بر می آیند. تنها کافی است تا این شارژر را به درگاه فندک ماشین خود متصل کنید و از شارژ شدن سریع گوشی زد فلیپ 5 (و دیگر دستگاه های فست شارژ لایتنینگ) لذت ببرید!

شارژر دیواری سه پورت باسئوس Baseus 65W PD – شارژ همزمان سه دستگاه

شارژر دیواری سه پورت باسئوس Baseus 65W PD – شارژ همزمان سه دستگاه

زمانی که صحبت از شارژ همزمان چند دستگاه با سرعت عالی به میان می آید، نام شارژر باسئوس Baseus 65W PD می درخشد! این شارژر دیواری به سه پورت مجهز است و به خوبی از عهده این مهم بر می آید. توجه داشته باشید که بلاک این شارژر کمی بزرگ است، اما برای حمل آسان تر می توانید دو شاخه آن را تا کنید. پورت های این شارژر شامل USB-C (دو عدد) و USB-A (یک عدد) می شود. یک کابل تایپ سی نیز در بسته بندی این محصول وجود دارد.

پد شارژ وایرلس موفی Mophie 15W Universal – بدون کابل از خانه بیرون بروید!

پد شارژ وایرلس موفی Mophie 15W Universal – بدون کابل از خانه بیرون بروید!

با خرید پد شارژ وایرلس موفی 15W Universal خود را از کابل های دست و پا گیر نجات دهید. این شارژر طراحی شیکی و ابعاد کوچکی دارد و خرید آن کاملاً مقرون به صرفه است. فقط کافی است تا این پد را بر روی میز خود قرار داده و گوشی زد فلیپ 5 را بر روی آن بگذارید! پس از آن از سرعت شارژ وایرلس 15 وات لذت ببرید!

پاوربانک سامسونگ Super Fast 25W – یک شارژر همراه در جیب شما

پاوربانک سامسونگ Super Fast 25W – یک شارژر همراه در جیب شما

شکی نیست که بهتر است برای گوشی گلکسی زد فلیپ 5 از لوازم جانبی ساخت خود سامسونگ استفاده کنید. از قاب ها و محافظ های صفحه نمایش که بگذریم، می توانید از پاوربانک سوپر فست 25 وات نیز در کنار این گوشی استفاده نمایید. این پاوربانک از فناوری شارژ وایرلس Qi پشتیبانی می کند و 10000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. سرعت شارژ وایرلس این پاوربانک 7.5 وات و سرعت شارژ با سیم آن 25 وات است.

منبع: androidcentral