یکی از بزرگترین مزایای خرید ساعت هوشمند گلکسی واچ 5 و حتی خرید ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 طول عمر باتری عالی آنها است. جدیدترین ساعت های سامسونگ نسبت به نسل های قبلی از لحاظ ظرفیت و سرعت شارژ باتری ارتقا پیدا کرده اند و به همین دلیل می توان آنها را جزء محبوب ترین ساعت های اندرویدی فعلی دانست. در بسته بندی هر دوی این ساعت ها کابل شارژ وجود دارد، اما ممکن است بنا به هر دلیلی به دنبال یک کابل یا داک شارژ جایگزین برای آن باشید. در این مقاله می توانید با پنج مدل از بهترین جایگزین های کابل شارژ ساعت هوشمند گلکسی واچ 5 آشنا شوید.

پایه شارژ عمودی سامسونگ گلکسی واچ

پایه شارژ عمودی سامسونگ گلکسی واچ

گلکسی واچ 5 پرو به سگک به شکل D مجهز است که از قرار گرفتن ساعت بر روی یک سطح صاف جلوگیری می کند. بنابراین نمی توان این ساعت را با شارژرهای وایرلس معمولی شارژ کرد. دیگر مدل های گلکسی واچ 5 نیز ممکن است متناسب با بند متصل به آنها با مشکل مشابهی مواجه شوند. برای رفع این مشکل می توانید از پایه شارژ عمودی سامسونگ استفاده کنید. این اکسسوری یک فضای اختصاصی را برای شارژ گلکسی واچ در اختیار شما قرار می دهد. توجه نمایید همراه این شارژر هیچ گونه کابلی ارائه نشده است.

شارژر وایرلس سامسونگ Samsung 15W Wireless Charger Duo

شارژر وایرلس سامسونگ Samsung 15W Wireless Charger Duo

با اینکه شارژر استاندارد گلکسی واچ 5 عملکرد ایده آلی را ارائه می دهد، اما این شارژر فقط برای ساعت کاربرد دارد و شما مجبورید برای شارژ گوشی خود از یک کابل مجزا استفاده کنید. با شارژر سامسونگ Duo، این امکان برای شما فراهم می شود ساعت هوشمند گلکسی واچ و گوشی هوشمند گلکسی S خود را به صورت هم زمان با توان 25 وات شارژ نمایید.

شارژر وایرلس سامسونگ Samsung Wireless Charger Trio Pad

شارژر وایرلس سامسونگ Samsung Wireless Charger Trio Pad

این گزینه برای طرفداران حقیقی سامسونگ طراحی شده است! با استفاده از شارژر Trio Pad می توانید گلکسی واچ، گوشی، ایربادز یا دیگر دستگاه سامسونگ (سازگار با فناوری شارژ Qi) را به صورت هم زمان شارژ کنید. این داک وایرلس تمام دستگاه های موبایل شما را در کنار هم نگه می دارد و شما را از حمل شارژرهای جداگانه بی نیاز می کند. لازم به ذکر است که این شارژر توان 5 و 10 وات مورد نیاز گلکسی واچ 4 و 5 را به خوبی تأمین می کند.

پایه شارژ Elago Galaxy Watch 5

پایه شارژ Elago Galaxy Watch 5

اگر می خواهید تا ساعت هوشمند شما به صورت عمودی قرار گیرد و در طول مدت زمان شارژ شدن بتوانید با آن کار کنید، این پایه شارژ کوچک برایتان جذابیت زیادی خواهد داشت. در مرکز این پایه جایگاهی برای عبور کابل قرار دارد و در بالای آن یک جایگاه دایره ای شکل برای قرار گرفتن ساعت هوشمند تعبیه شده است. لازم به ذکر است که این پایه شارژ علاوه بر گلکسی واچ 5 و 4، برای شارژ گلکسی واچ 5 پرو هم کاربرد دارد.

شارژر سامسونگ گلکسی واچ

بهترین جایگزین برای کابل شارژ ساعت هوشمند گلکسی واچ 5 چیست؟

این شارژر که با پارت نامبر EP-OR900BBEGUJ عرضه شده است، از فست شارژ 10 وات پشتیبانی می کند و با کابل اصلی ارائه شده با ساعت های هوشمند گلکسی واچ 5 و 5 پرو کاملاً یکسان است. پس اگر کابل اصلی ساعت هوشمند خود را گم کرده اید یا می خواهید یک کابل یدک در هنگام مسافرت با خود به همراه داشته باشید، می توانید نسبت به خرید این مدل اقدام نمایید.

منبع: samsung