در جدیدترین به روز رسانی تبلت های سری Galaxy Tab S9 سامسونگ، نام یک مدل دیگر نیز اضافه شده است. در همین راستا به نظر می رسد که این سری از تبلت های سامسونگ دارای یک عضو پنجم هم هستند! این تبلت جدید با نام Galaxy Tab S9 FE+ معرفی شده و انتظار می رود که در کنار مدل های Tab S9، S9+ و S9 Ultra از آن رونمایی شود. در ادامه با معرفی مشخصات این محصول جدید با شما همراه هستیم.

سامسنوگ پنجمین عضو تبلت های سری Tab S9 را معرفی کرد

بر اساس گزارش های اخیر، یک افشاگر توییتری به تازگی یک اسکرین شات از بنچمارک Geekbench 6 را منتشر کرده که حاوی امتیازهای مربوط به تبلت گلکسی Tab S9 FE+ است. در این اسکرین شات مشاهده می شود که این تبلت جدید با مدل نامبر SM-X616B عرضه خواهد شد.

تبلت سامسونگ گلکسی Tab S9 FE+ در این بنچمارک موفق شده که در آزمایش تک هسته ای امتیاز 987 و در آزمایش چند هسته ای امتیاز 2731 را کسب کند. با توجه به این امتیازها به نظر می رسد که شرکت سامسونگ از تراشه ساخت خود، Exynos 1380، در این تبلت استفاده کرده است. همچنین پیش بینی می شود که این تبلت از 8 گیگابایت حافظه رم بهره ببرد و سیستم عامل اندروید 13 به صورت پیش فرض بر روی آن نصب باشد.

سامسنوگ پنجمین عضو تبلت های سری Tab S9 را معرفی کرد

تبلت Galaxy Tab S9 FE+ را می توان جانشین مدل Galaxy TabS7 FE 5G دانست. نکته جالب در این رابطه این است که عملکرد چند هسته ای این مدل تبلت سامسونگ در مقایسه با مدل قبلی خود حدود 40 درصد ارتقا داشته است که پیشرفت چشمگیری برای این دستگاه به حساب می آید.

پیش از این، Ross Young که به عنوان یکی از تحلیل گران برجستۀ سامسونگ شناخته می شود اطلاعاتی را در مورد رنگ بندی تبلت های سری Galaxy Tab S9 منتشر کرده بود. بر اساس این اطلاعات رنگ بندی تبلت های Galaxy Tab S9 FE و Galaxy Tab S9 FE+ تنوع نسبتاً بالایی خواهد داشت و شامل رنگ های خاکستری، سبز روشن، صورتی روشن و نقره ای می شود. همچنین آقای Young اعلام کرده است که تبلت های S9، S9+ و S9 Ultra از این سری در رنگ های بژ و خاکستری راهی بازار می شوند.

سامسنوگ پنجمین عضو تبلت های سری Tab S9 را معرفی کرد

علاوه بر اطلاعاتی که در بالا به آنها اشاره کردیم، هنوز جزئیات بیشتری در مورد تبلت سامسونگ گلکسی Tab S9 FE+ در دسترس قرار نگرفته است. لازم به ذکر است که پیش از این نتایج بنچمارک Geekbench 6 برای تبلت Tab S9 FE نیز منتشر شده بود. بر اساس این اطلاعات، این تبلت با مدل نامبر SM-X516B عرضه شده و در آن هم از تراشه Exynos 1380 استفاده شده است.

در مجموع تبلت های Tab S9 FE و Tab S9 FE+ مدل های اقتصادی تبلت های سری جدید سامسونگ را تشکیل می دهند و برای کاربران معمولی تر طراحی شده اند. به عنوان مثال می توان این دو مدل را برای کاربران خانگی، اداری یا دانشجویان انتخاب مناسبی دانست. باید منتظر بمانیم و ببینیم که میزان استقبال از تبلت های سری Tab S9 در بازار به چه میزان خواهد بود.

منبع: gizmochina