گوشی سامسونگ گلکسی A34 به یک صفحه نمایش جذاب با نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز مجهز است و با اینکه جزء مدل های میان رده محسوب می شود، اما حس کار کردن با یک مدل رده بالا را برای شما به ارمغان می آورد. مطمئناً دوست ندارید تا بر اثر یک اتفاق غیر قابل پیش بینی، مزایای کار کردن با صفحه نمایش رده بالای این گوشی موبایل را از دست بدهید! پس بهتر است تا بر روی آن از یک گلس استفاده کنید تا خیالتان بابت این موضوع راحت باشد. در لیستی که در ادامه مشاهده می کنید، چند مدل از بهترین گلس ها و محافظ ها را برای صفحه نمایش گوشی گلکسی A34 به شما معرفی کرده ایم. با ما همراه باشید.

گلس تمپرد Supershieldz برای گوشی سامسونگ گلکسی A34 – کاملاً قابل اطمینان

گلس تمپرد Supershieldz برای گوشی سامسونگ گلکسی A34

محصولات Supershiledz همیشه انتظارات شما را به بهترین شکل برآورده می کنند! این موضوع در رابطه با گلس مدل A34 این برند نیز صدق می کند. این تمپرد گلس در قالب یک بسته سه تایی عرضه شده است و به طور کامل از صفحه نمایش گوشی گلکسی A34 شما در برابر خط و خش و لکه های چربی محافظت می کند. علاوه بر این، اثر انگشت شما در هنگام کار کردن با گوشی بر روی این گلس باقی نمی ماند.

محافظ صفحه نمایش QsmQam برای گوشی سامسونگ گلکسی A34 – همان چیزی که نیاز دارید

محافظ صفحه نمایش QsmQam برای گوشی سامسونگ گلکسی A34

در بسته بندی این محصول از برند QsmQam سه محافظ صفحه نمایش به همراه سه محافظ لنز دوربین قرار داده شده است. به این ترتیب با استفاده از آن می توانید علاوه بر نمایشگر گوشی، از لنزهای دوربین آن نیز به خوبی محافظت کنید. ضمن اینکه همراه با این محصول، یک ابزار برای تراز بندی صحیح گلس بر روی صفحه نمایش ارائه می شود. با استفاده از این ابزار می توانید گلس را به راحتی در خانه بر روی گوشی نصب کنید.

تمپرد گلس Mr Shield برای گوشی سامسونگ گلکسی A34 – یک مدل رده بالا

تمپرد گلس Mr Shield برای گوشی سامسونگ گلکسی A34

محافظ صفحه نمایش Mr Shield از رده بالاترین گلس ساخت ژاپن ساخته شده است و در قالب پک 3 عددی عرضه می شود. این گلس دارای تاپ ناچ (بریدگی بالایی) است و از درجه سختی 9H به عنوان یک استاندارد صنعتی بهره می برد. از دیگر ویژگی های این محافظ صفحه نمایش با کیفیت می توان به مقاومت در برابر پاشیده شدن قطرات آب و لکه های چربی اشاره کرد.

محافظ صفحه نمایش T Tersely برای گوشی سامسونگ گلکسی A34 – دارای محافظ لنز دوربین

محافظ صفحه نمایش T Tersely برای گوشی سامسونگ گلکسی A34

این محافظ صفحه نمایش از برند T Tersely به صورت نشکن طراحی شده است و در صورت خمیدگی آسیب نمی بیند. ضمن اینکه در هنگام نصب این گلس بر روی صفحه نمایش گوشی گلکسی A34، با مشکلاتی مانند تشکیل شدن حباب هوا در زیر آن مواجه نخواهید شد. در بسته بندی این محصول، 3 محافظ صفحه نمایش به همراه 3 محافظ لنز دوربین قرار گرفته است.

محافظ صفحه نمایش Beukei برای گوشی سامسونگ گلکسی A34 – با گوشه های دایره ای

محافظ صفحه نمایش Beukei برای گوشی سامسونگ گلکسی A34

محافظ صفحه نمایش Beukei Samsung Galaxy A34 در قالب پک 3 عددی عرضه شده است. گلس های موجود در این پکیج در برابر خط و خش، ترک خوردگی، به جا ماندن اثر انگشت و رطوبت مقاوم اند و به صفحه نمایش گوشی شما دوام بالایی می بخشند. به منظور اینکه این گلس ها به طور کامل نمایشگر گوشی شما را پوشش دهند، گوشه های آنها به صورت دایره ای (گرد) طراحی شده است.

محافظ صفحه نمایش Anbzsign برای گوشی سامسونگ گلکسی A34 – با قابلیت حفظ حریم شخصی

محافظ صفحه نمایش Anbzsign برای گوشی سامسونگ گلکسی A34

دوست ندارید تا دیگران در مکان های عمومی صفحه نمایش گوشی شما را ببینند؟ از محافظ Anbzsign استفاده کنید! بسته بندی این محصول حاوی دو محافظ صفحه نمایش با زمینه کم رنگ و یک محافظ لنز دوربینِ بی رنگ است. تمامی این محافظ ها از تمپرد گلس ساخته شده اند و دوام بالایی در برابر ترم خوردگی و خراشیدگی دارند. با استفاده از این محافظ صفحه نمایش، حریم شخصی شما در محیط های عمومی حفظ می شود و جز شما شخص دیگری نمی تواند محتوای در حال نمایش بر روی گوشی را مشاهده کند.

منبع: techarena24