سامسونگ فروش مانیتور Dragon Knight G7 را در چین با قیمت 717 دلار آغاز کرده است. این مانیتور از لحاظ ظاهری شباهت هایی با مانیتورهای گیمینگ سری اودیسه دارد و با سایز 32 اینچ راهی بازار شده است. پنل IPS، خروجی تصویر با رزولوشن 4K و پشتیبانی از نرخ نوسازی 144 هرتز مشخصات کلیدی این مانیتور را تشکیل می دهند. ضمن اینکه سامسونگ در دراگون نایت G7 از استانداردهای مدرن در زمینه کاهش نویز تصویر استفاده کرده است.

مانیتور Dragon Knight G7 در حال حاضر به طور انحصاری در کشور چین به فروش می رسد و به نظر می رسد نسخه باز طراحی شده یک مانیتور از سری اودیسه است. در واقع بسیاری از کارشناسان معتقدند که با بررسی دقیق تر این مانیتور گیمینگ سامسونگ، می توان به یک چشم انداز دقیق در رابطه با مانیتور 32 اینچی بعدی سری اودیسه دست پیدا کرد.

این شما و این Dragon Knight G7؛ یکی از جدیدترین مانیتورهای گیمینگ 32 اینچی سامسونگ

این طور که در تصویر بالا مشاهده می شود، مانیتور Dragon Knight G7 از یک پنل 32 اینچ IPS قدرت می گیرد و توانایی نمایش تصاویر را با رزولوشن 4K UHD (معادل با 3840x2160 پیکسل) دارد. علاوه بر این، سامسونگ ادعا کرده است که این مانیتور 95 درصد از محدوده رنگ غنی DCI-P3 را پوشش می دهد.

زمان پاسخ دهی مانیتور جدید سامسونگ 1 میلی ثانیه و نرخ نوسازی تصویر آن 144 میلی ثانیه اعلام شده است. به این ترتیب این مانیتور در هنگام نمایش اکشن و سریع، عملکرد ایده آلی را از خود ارائه می دهد. میزان روشنایی 400nits و دریافت تأییدیه VESA DisplayHDR 400 از دیگر ویژگی های این مانیتور هستند که کیفیت تصویر ایده آل آن را تضمین می کنند.

این شما و این Dragon Knight G7؛ یکی از جدیدترین مانیتورهای گیمینگ 32 اینچی سامسونگ

مانیتور سامسونگ دراگون نایت G7 با فناوری های فری سینک پرمیوم پروی AMD و جی سینک انویدیا سازگاری دارد. این فناوری ها بهترین کیفیت تصویر مانیتور را در هنگام اتصال به کارت گرافیک های انویدیا و ای ام دی به ارمغان می آورند.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که مانیتور سامسونگ دراگون نایت G7 به سیستم عامل Tizen OS مجهز است که پیش از این سامسونگ از آن در پنل های هوشمند و ساینیج های خود هم استفاده کرده بود. این مانیتور به پورت های HDMI 2.1، دیسپلی پورت 1.4 و خروجی ویدئو مجهز است و از اتصال به کارت گرافیک های جدید و قدیمی پشتیبانی می کند. بنابراین محدودیتی برای استفاده از آن در محیط های کاربری مختلف نخواهید داشت. این مانیتور حتی از اتصال به کنسول های بازی نیز پشتیبانی می کند و تجریه گیمینگ شما را مورد ارتقا قرار می دهد.

این شما و این Dragon Knight G7؛ یکی از جدیدترین مانیتورهای گیمینگ 32 اینچی سامسونگ

در حال حاضر سامسونگ برنامه ای برای توزیع مانیتور سامسونگ دراگون G7 در بازارهای جهانی ندارد و اخباری در این رابطه را منتشر نکرده است. با این حال اصلاً جای تعجب نخواهد بود که این مانیتور با یک نام دیگر و در قالب سری Odyssey در مراسم CES 2023 معرفی شود! باید منتظر بمانیم و ببینیم که برنامه های سامسونگ برای این مانیتور گیمینگ به چه صورت خواهد بود.

منبع: notebookcheck