کامپیوتر آل این وان جدید سامسونگ با مدل DM530AFA-LC71W معرفی شده است. این کامپیوتر همه کاره با سایز 23.8 اینچ عرضه شده و برای مصارف سرگرمی، سازمانی و شخصی کاربرد دارد. با توجه به اینکه صفحه نمایش این دستگاه از رزولوشن 1080p و نسبت تصویر 16:9 پشتیبانی می کند، می توان آن را برای طیف وسیعی از کاربردها مانند برگزاری ویدئو کنفرانس، استریم محتوا و مرور صفحات وب مناسب دانست. در ادامه می توانید با مشخصات آل این وان سامسونگ DM530AFA-LC71W بیشتر آشنا شوید.

آل این وان 24 اینچ سامسونگ DM530AFA-LC71W

یکی از ویژگی های برجسته All-in-One جدید سامسونگ، مجهز بودن به روکش مات بر روی صفحه نمایش است. این ویژگی از انعکاس نور بر روی نمایشگر جلوگیری می کند و باعث می شود تا کاربر در محیط های کاملاً روشن نیز دید مناسبی به تصاویر داشته باشد. همچنین این ویژگی از خستگی چشم های کاربر در هنگام نگاه کردن طولانی مدت به مانیتور این دستگاه می کاهد.

در کامپیوتر همه کاره جدید سامسونگ از جدیدترین پردازنده های رپتور لیک اینتل استفاده شده است. این دستگاه در نسخه های Core i7 و Core i3 عرضه شده است. نسخه اول از پردازنده رده بالای Core i7-1360P بهره می برد که دارای 4 هستۀ P (پرفورمنس) است و توانایی دستیابی به سرعت عالی 5 گیگاهرتز را دارد. به این ترتیب این دستگاه برای کارهای سنگینی مانند ادیت ویدئو، رندر 3D و گیمینگ کاملاً مناسب است. این نسخه از آل این وان سامسونگ به16 گیگابایت حافظه رم LPDDR5 هم مجهز است. کاربران می توانند در صورت نیاز ظرفیت رم این دستگاه را ارتقا دهند.

آل این وان 24 اینچ سامسونگ DM530AFA-LC71W به 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی از نوع NVMe SSD مجهز است و در آن یک اسلات 2.5 اینچ اضافی نیز تعبیه شده است. کاربران می توانند با بهره بردن از این اسلات، ظرفیت حافظه داخلی سیستم را افزایش دهند. برای این منظور می توان از حافظه SSD یا هارددیسک 2.5 اینچ استفاده کرد.

آل این وان 24 اینچ سامسونگ DM530AFA-LC71W

ویژگی برجسته دیگر آل این وان جدید سامسونگ، مجهز بودن به دوربین پاپ آپ است. این دوربین در قسمت بالای صفحه نمایش قرار دارد و به صورت کشویی باز و بسته می شود. این ویژگی در هنگام برگزاری ویدئو کنفرانس یا برقراری تماس تصویری فوق العاده کاربردی است. این دستگاه به اسپیکرهای استریوی داخلی با توان 5 وات نیز مجهز است و صدای شفاف و با کیفیتی را به ارمغان می آورد.
پورت های کامپیوتر همه کاره سامسونگ DM530AFA-LC71W شامل موارد زیر می شوند:

چهار پورت USB-A - ورودی و خروجی HDMI - یک پورت USB Type-C - درگاه اترنت گیگابیت و کارت خوان MicroSD.

شرکت سامسونگ در بسته بندی آل این وان 24 اینچ خود یک ماوس و کیبورد وایرلس نیز قرار داده است. این ماوس و کیبورد از طریق بلوتوث به دستگاه متصل می شوند.

قیمت آل این وان سامسونگ DM530AFA-LC71W برای عرضه در بازارهای کشور کره جنوبی به صورت زیر اعلام شده است:

•    نسخه مجهز به پردازنده Core i3: 931 دلار
•    نسخه مجهزب به پردازنده Core i7: 1291 دلار

آل این وان 24 اینچ سامسونگ DM530AFA-LC71W

پیش بینی می شود این کامپیوتر همه کاره ظرف چند هفته آتی در بازارهای جهانی نیز در دسترس قرار گیرد.

منبع: gizmochina