پاوربانک جدید ROMOSS Fit Charge با ظرفیت 40000 میلی آمپر ساعت راهی بازارهای کشور چین شده است. این پاوربانک علاوه بر ظرفیت بی نظیر 40000 میلی آمپر ساعت، به قابلیت فست شارژ دو جهته با سرعت 65 وات نیز مجهز شده است. شما می توانید با استفاده از این پاوربانک، گوشی موبایل خود را به طور میانگین 7 بار به طور کامل شارژ کنید! در ادامه می توانید با پاوربانک ROMOSS Fit Charge بیشتر آشنا شوید.

شارژ تا 14 بار با پاور بانک ROMOSS Fit Charge 4000mah

به طور کلی پاوربانک از مهم ترین لوازم های جانبی به شمار می آید و مدل های متنوعی از آن در شکل ها و سایزهای مختلف راهی بازار شده است. پاوربانک ROMOSS Fit Charge نیز یکی از مدل های جدید است که با ابعاد 162x81.1x60.5 میلی متر و وزن 1.02 کیلوگرم عرضه شده است. این پاوربانک از طراحی مستطیلی شکل بهره می برد و یک دستگیرۀ حمل به قسمت بالایی بدنه آن متصل شده است. یک نوار LED نیز بر روی بدنه پاوربانک ROMOSS Fit Charge موجود است که نور آن در سه سطح مختلف تغییر می کند. هر یک از این سطوح، نشانگر یک سناریوی متفاوت است.

بر اساس اعلام ROMOSS پاوربانک 40000 میلی آمپر ساعتی جدید این شرکت قادر است تا 7 بار آیفون 14 را به طور کامل شارژ کند. این پاوربانک با انواع گوشی های هوشمند، آیپد، لپ تاپ و دیگر دستگاه های دیجیتال سازگار است و نیازهای طیف وسیعی از کاربران را پوشش می دهد. بد نیست بدانید که از این پاوربانک می توانید برای 6.4 بار شارژ کردن هواوی P40، 11.5 بار شارژ کردن آیپد پرو و 14.2 بار مک بوک پرو استفاده کنید! لازم به ذکر است که باتری پاوربانک ROMOSS Fit Charge دارای نرخ انرژی خروجی 148 وات سات است و ممنوعیتی برای استفاده از آن درون هواپیما وجود ندارد.

شارژ تا 14 بار با پاور بانک ROMOSS Fit Charge 4000mah

پورت های پاوربانک 40000 میلی آمپر ساعت ROMOSS Fit Charge شامل موارد زیر می شوند:

  • دو عدد پورت USB-A
  • یک عدد پورت USB-C با قابلیت شارژ دو جهته
  • یک خروجی لایتنینگ

پس در مجموع می توانید 4 دستگاه مختلف را با پاوربانک ROMOSS Fit Charge شارژ نمایید. لازم به ذکر است که پورت USB-C این پاوربانک از فناوری فست شارژ پشتیبانی می کند و قادر است تا سرعت ایده آل 65 وات را به ارمغان آورد. از این پورت برای شارژ کردن باتری خود پاوربانک نیز می توانید استفاده کنید. توجه داشته باشید که پاوربانک جدید ROMOSS برای شارژ شدن به طور کامل به 5.5 ساعت زمان نیاز دارد. در عکس زیر می توانید توان خروجی هر یک از پورت های این پاوربانک را در هنگام استفاده تکی یا چند تایی از آنها مشاهده کنید:

شارژ تا 14 بار با پاور بانک ROMOSS Fit Charge 4000mah

پاوربانک ROMOSS Fit Charge با ظرفیت 40000 میلی آمپر ساعت هم اکنون با قیمت 42 دلار در بازارهای کشور چین توزیع شده است. فعلاً مشخص نیست که این گجت چه زمانی راهی بازارهای جهانی خواهد شد و آیا اصلاً شرکت ROMOSS برنامه ای برای این کار دارد یا خیر. اطلاعات تکمیلی در این رابطه را می توانید از وب سایت رسمی این برند دنبال کنید.

منبع: gizmochina