REDRAGON به دلیل تولید محصولات رده بالا در میان دیگر برندهای تولید کننده انواع مختلف لوازم جانبی گیمینگ حرف های زیادی برای گفتن دارد. محصولات تولیدی ردراگون به دلیل جذابیت و شکل ظاهری خفن از محبوبیت زیادی بین گیمرها و کاربران سراسر دنیا برخوردار است. امکانات زیادی نیز همه محصولات این شرکت در اختیار دارند تا کاربران هنگام انجام بازی های ویدئویی و یا دیگر فعالیت های خود هیچ گونه کمبودی احساس نکنند. از دیگر ویژگی های مهمی که در ساخت محصولات برند ردراگون قابل مشاهده است نیز می توان به استحکام بالا و مقاومت در برابر عوامل طبیعی اشاره کرد که به لطف استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه به وجود آمده است. گروه تولید محتوای شرکت ایده برتر پارسیان قصد بررسی یکی از کیبوردهای رده بالا و جذاب این شرکت را دارد. کیبورد مد نظر با عنوان FIZZ K617 طراحی و روانه بازارهای جهانی شده است. این مدل کیبورد نیز همانند دیگر محصولات ردراگون همراه با امکانات فراوان و شکل ظاهری جذاب طراحی و ساخته شده است. سوئیچ های متنوعی در ساخت این مدل کیبورد استفاده شده که موجب شده تا با استفاده از این کیبورد سرعت و دقت بالا بهره مند شوید. از مشخصات مهم و مثبتی موجود در کیبورد FIZZ K617 می توان به ابعاد جمع و جور، سوئیچ های باکیفیت، نورپردازی و ... اشاره کرد. در ضمن با توجه به پشتیبانی از نرم افزار اختصاصی این امکان به کاربر داده می شود تا بدون دغدغه خاص اقدام به تنظیم نورپردازی و کارکرد کلیدهای کیبورد کند! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر کیبورد FIZZ K617 ردراگون خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

بررسی کیبورد ردراگون REDRAGON FIZZ K617

ابعاد جمع و جور کیبورد گیمینگ!

ابعاد جمع و جور را می توان یکی از ویژگی های مثبتی محسوب کرد که شرکت ردراگون در طراحی و ساخت کیبورد FIZZ K617 مورد استفاده قرار داده است. ابعاد این مدل کیبورد در حد استاندارد طراحی شده و نسبت به کیبوردهای دیگر از 40 درصد حجم کوچک تر برخوردار بوده که علاوه بر اشغال فضای ناچیز می تواند میزان تسلط و عملکرد کاربر را نیز افزایش دهد. در ضمن این کیبورد با توجه به وزن مناسب نیز قابلیت حمل و نقل آسان برای کاربر به ارمغان خواهد آورد. ردراگون جهت متصل کردن کیبورد به سیستم مد نظر کاربر از یک رابط جداشونده استفاده کرده است. رابط استفاده شده از نوع USB بوده و با توجه به کیفیت بالا و طول مناسب می تواند طول عمر بالا و آزادی عمل بیشتر را برای کاربر به ارمغان بیاورد. جهت زیباسازی چندین برابری نیز از نورپردازی RGB در زیر تمامی کلیدهای کیبورد استفاده شده است. لازم به ذکر است که طراحان ردراگون به منظور جذاب تر کردن هر چه بیشتر کیبورد نیز از 2 رنگ مختلف (صورتی و سفید) استفاده کرده است! شرکت REDRAGON در ساخت بدنه این مدل کیبورد گیمینگ از مرغوب ترین و باکیفیت ترین مواد اولیه استفاده کرده است. بدنه استفاده شده این کیبورد با توجه به کیفیت بالایی که در اختیار دارد می تواند در برابر ضربات احتمالی و یا سقوط از ارتفاع مقاومت بالایی داشته باشد. شرکت ردراگون جهت کنترل فشار وارده از طرف کاربر هنگام انجام بازی های ویدئویی از پایه های پلاستیکی در زیر کیبورد FIZZ K617 استفاده کرده است. پایه های تعبیه شده می توانند تاثیر گذاری بیشتری را هنگام انجام بازی برای کاربر به ارمغان آورده و از حواس پرتی جلوگیری کند!

بررسی کیبورد ردراگون REDRAGON FIZZ K617

مجهز به سوئیچ های باکیفیت و نورپردازی!

از ویژگی های مثبت و مهمی که شرکت Redragon در ساخت کیبورد FIZZ K617 مورد استفاده قرار داده می توان به بهره مندی از سوئیچ های مکانیکی اشاره کرد. سوئیچ های استفاده شده در این مدل کیبورد از قابلیت تعویض برخوردار بوده و با توجه به ویژگی های خاصی که در اختیار دارد می تواند رضایت کاربر را تا حد زیادی جلب کند. از ویژگی های سوئیچ استفاده شده در این مدل کیبورد می توان به کلیک های دقیق با صدای ناچیز به همراه عمر بالا و فید بک قدرتمند اشاره کرد. طبق اعلام سایت شرکت ردراگون سوئیچ های مکانیکی استفاده شده در این مدل کیبورد از عمر استاندارد 50 میلیون کلیک برخوردار بوده و به همین دلیل می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه برای استفاده در مدت زمان طولانی باشد. شرکت ردراگون به منظور زیباسازی هر چه بیشتر در ساخت این مدل کیبورد از نورپردازی حرفه ای RGB استفاده کرده است. نورپردازی اضافه شده به این مدل از کیبورد در زیر تمامی دکمه های آن قابل مشاهده است. این قابلیت علاوه بر زیباسازی سیستم کاربر، به شما این امکان را خواهد تا هیجان و لذت بیشتری را هنگام انجام بازی و یا دیگر کارهای خود تجربه کرده باشید! از ویژگی ها و قابلیت های نورپردازی استفاده شده در کیبورد FIZZ K617 می توان به 20 افکت از پیش تعیین شده اشاره کرد. این ویژگی کاربر را قادر می سازد تا بر حسب سلیقه شخصی خود اقدام به انتخاب یکی از افکت ها کرده و جذابیت سیستم گیمینگ خود را تا حد زیادی بالا ببرد.

بررسی کیبورد ردراگون REDRAGON FIZZ K617

این نوع نورپردازی به گونه ای طراحی شده تا هر یک از کلیدها قادر باشند به صورت مجزا از هم تمامی رنگ ها را نمایش دهند! از ویژگی های نورپردازی اضافه شده در این مدل کیبورد می توان به قابلیت تنظیم نوع نورپردازی به صورت دستی اشاره کرد! کاربر با استفاده از نرم افزار اختصاصی قادر خواهد بود نورپردازی موجود را به صورت حرفه ای و تنها با چند کلیک تنظیم کرده و با انتخاب یکی از 20 افکت نورپردازی حس هیجان خود را هنگام انجام بازی های ویدئویی تا چندین برابر بیشتر کند. نورپردازی تعبیه شده نیز همانند کلیدها از قابلیت تنظیم و شخصی سازی بوسیله نرم افزار اختصاصی برخوردار است. نرم افزار اختصاصی این شرکت علاوه بر تنظیم نورپردازی از امکانات دیگری همچون قابلیت شخصی سازی کلیدهای جهت راحتی بیشتر در هنگام انجام فعالت های گوناگون نیز برخوردار است. مهندسان شرکت ردراگون جهت پایداری اتصال کیبورد FIZZ K617 با دستگاه مد نظر کاربر از رابط پرکاربرد و قدرتمند استفاده کرده است. رابط استفاده شده در این مدل کیبورد از نوع USB-C بوده و با توجه به قدرت بالایی که در اختیار دارد می تواند تمامی دستورات کاربر را در کم ترین زمان ممکن بدون کوچک ترین لگ و تاخیر ارسال کند. این ویژگی باعث می شود تا کاربر هنگام انجام بازی های ویدئویی بالاترین عملکرد را در اختیار داشته و نسبت به دوستان و دشمنان خود برتری محسوسی داشته باشد. طراحان رابط به منظور بالا بردن عمر آن نیز از روکش بادوام و مستحکم استفاده کرده اند. روکش استفاده شده باعث می شود تا رابط بدون دردسر و مشکل خاصی برای استفاده به صورت طولانی مدت بهترین گزینه باشد. در آخر باید به این نکته اشاره کرد که رابط استفاده شده در کیبورد FIZZ K617 دارای طول مناسب جهت آزاده عمل بیشتر بوده و از قابل جداشوندگی برخوردار است!

منبع: redragonshop