کیبوردهایی که از سرعت بالای انتقال دقیق دستورات کاربر به سیستم برخوردار هستند جزو کیبوردهای گیمینگ محسوب می شوند. با ویژگی ذکر شده کاربر می تواند هنگام انجام بازی های ویدئویی سریع ترین و به موقع ترین واکنش را نشان داده و همیشه یک قدم جلوتر از حریفان خود قرار داشته باشد. در واقع استفاده از کیبورد معمولی هنگام انجام بازی های ویدئویی به دلیل سرعت پایینی که در انتقال دستورات دارند مناسب گیمینگ نبوده و می تواند عملکرد کاربر را تا حد زیادی کاهش دهد! کیبورد گیمینگ Dragonborn K630 RGB از نمونه کیبوردهایی محسوب می شود که به دلیل بهره مندی از سرعت بالایی که در انتقال دستورات در اختیار دارد می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه برای انجام بازی های ویدئویی باشد! این مدل کیبورد توسط شرکت Redragon طراحی و ساخته شده است. از ویژگی ها و قابلیت های موجود در این مدل کیبورد می توان به ابعاد جمع و جور 60 درصدی، نورپردازی حرفه ای، سوئیچ های قهوه ای، آبی و قرمز، نرم افزار اختصاصی، عمر بالای کلیدهای تعبیه شده، فناوری آنتی گوستینگ، رابط USB-C با قابلیت جداسازی و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر کیبورد گیمینگ Dragonborn K630 RGB ردراگون خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

آشنایی با کیبورد گیمینگ Dragonborn K630 RGB ردراگون!

کیبورد گیمینگ redragon dragonborn k630 rgb: مینیمال و ارگونومیک!

طراحان شرکت ردراگون در ساخت کیبورد گیمینگ Dragonborn K630 RGB از ابعادی جمع و جور و مینیمال استفاده کرده اند. ابعاد جمع و جور این مدل کیبورد برابر با 292.1x99.06x35.56 میلی متر بوده و از کلیدهایی که به صورت ماهرانه طراحی شده اند در ساخت این مدل کیبورد استفاده شده است! کلیدهای حذف شده در این کیبورد گیمینگ کوچک نیز شامل بخش ماشین حساب و کلیدهای اختصاصی F1 تا F12 می شود. ابعاد این کیبورد فضای زیادی از میز کارتان را اشغال نکرده و با توجه به وزن سبکی که در اختیار دارد حمل و نقل آسان را برای شما فراهم خواهد کرد. کلیدهای طراحی شده به صورت کاملا حرفه ای بر روی بدنه کیبورد گنجانده شده و توانسته نسبت به کیبوردهای معمولی و استاندارد موجود از 40 درصد ابعاد کوچک تر بهره مند شود! کلیدهای تعبیه شده در این مدل کیبورد قادر هستند اکثر نیاز کاربران عادی و گیمرها را رفع کرده و رضایت 100 درصدی آن ها را جلب کنند! ردراگون به منظور بالا بردن میزان جذابیت کیبورد نیز از نورپردازی حرفه ای استفاده کرده است. این سیستم علاوه بر بالا رفتن میزان جذابیت کیبورد باعث می شود تا کاربر هنگام استفاده از آن حس خوشایندتری را تجربه کند! مواد اولیه باکیفیتی نیز در کیبورد گیمینگ Dragonborn K630 RGB استفاده شده تا قادر به مقاومت بیشتر در برابر آسیب های احتمالی باشد. در ضمن کلیدهای تعبیه شده در این مدل کیبورد مطابق با نوک انگشتان انسان طراحی شده است. این ویژگی باعث می شود تا کاربر هنگام تایپ و با هر ضربه خود حس رضایت بخشی داشته باشد!

کیبورد گیمینگ redragon dragonborn k630 rgb: مینیمال و ارگونومیک!

مجهز به سوئیچ های تعویض شدنی و نورپردازی RGB

شرکت Redragon به منظور بالا بردن میزان دقت ثبت دستورات در ساخت کیبورد گیمینگ Dragonborn K630 RGB از سوئیچ های قرمز استفاده کرده است! این نوع سوئیچ از قابلیت ها و ویژگی های خاصی برخوردار بوده که شامل پایین بودن میزان تولید صدا، حرکت نرم، بازخورد خطی و بالا بودن سرعت انتقال دستور می شود. از دیگر ویژگی های مهم و مثبت این نوع سوئیچ نیز می توان به قابلیت تعویض و طول عمر بالای آن اشاره کرد. طبق اعلام سایت Redragon سوئیچ های استفاده شده در این مدل کیبورد قادر به عملکردی تا 50 میلیون ضربه بوده تا کاربر بدون نگرانی بابت از کار افتادگی اقدام به استفاده از کیبورد کند! قابلیت تعویض این امکان را به کاربر می دهد تا بدون مشکل خاصی اقدام به شخصی سازی و تعویض سوئیچ های موجود (سوئیچ قرمز، آبی و قهوه ای) کنید. با این ویژگی می توان گفت که کاربر طبق راحتی می تواند تجربه هیجان انگیز گیمینگ خود را افزایش دهد! شرکت ردراگون به منظور زیباسازی هر چه بیشتر در ساخت کیبورد گیمینگ Dragonborn K630 RGB از نورپردازی حرفه ای RGB استفاده کرده است. نورپردازی اضافه شده به این مدل از کیبورد در زیر تمامی دکمه های آن قابل مشاهده است. این قابلیت علاوه بر زیباسازی سیستم کاربر، به شما این امکان را خواهد تا هیجان و لذت بیشتری را هنگام انجام بازی و یا دیگر کارهای خود تجربه کرده باشید! از امکانات سیستم نورپردازی استفاده شده در این مدل کیبورد می توان به برخورداری از 13 افکت مختلف و قابلیت شخصی سازی اشاره کرد. قابلیت شخصی سازی نیز به لطف استفاده از نرم افزار اختصاصی شرکت ردراگون میسر شده و به کاربر این امکان را می دهد تا نورپردازی را طبق سلیقه شخصی کاربر انجام دهد.

آشنایی با کیبورد گیمینگ Dragonborn K630 RGB ردراگون!

فناوری آنتی گوستینگ!

فناوری Anti-Ghosting از قابلیت های مثبت کیبورد گیمینگ Dragonborn K630 RGB ردراگون محسوب شده که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از نیاز به فشار دادن چند دکمه که در بعضی از بازی ها مورد استفاده قرار می گیرد بی نیاز شوید. طراحان این کیبورد به منظور مسلط کردن کاربر از قابلیت آنتی گوستینگ در تمامی کلیدهای تعبیه شده استفاده کرده که قادر هستند حتی در شرایط سخت گیمینگ نیز بدون کوچک ترین تداخل، عملکرد سریعی را برای کاربر به ارمغان بیاورند! در ضمن شرکت ردراگون به منظور قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل های مختلف، کیبورد گیمینگ Dragonborn K630 RGB را مجهز به پورت USB-C جدا شونده کرده تا علاوه بر سرعت زیاد بتوان در صورت عدم استفاده اقدام به جدا کردن پورت کرد!

منبع: redragonshop