گیمرهایی که به صورت طولانی مدت مشغول انجام بازی های ویدئویی هستند از نقش اساسی ماوس در بالا بردن میزان عملکردشان خبر داشته و در تهیه آن وسواس زیادی به خرج می دهند! ماوس های زیادی با هدف انجام بازی های ویدئویی ساخته شده تا کاربران جهت انجام بازی های ویدئویی با چالش خاصی روبرو نشوند! Aatrox M811 یکی از این نوع ماوس ها محسوب می شود که می تواند نیاز گیمرهای حرفه ای را بی نیاز کرده و آن ها را به سمت پیروزی در نبردهای حساس هدایت کند! این مدل ماوس توسط شرکت نام آشنای ردراگون طراحی و ساخته شده است. مهندسان شرکت ردراگون در ساخت این مدل ماوس گیمینگ از کلیدهای ماکرو پیشرفته استفاده کرده اند تا کاربر با شخصی سازی کارایی بتواند به بهترین عملکرد خود برسد! طراحی ارگونومیک یکی دیگر از ویژگی های مهم و مثبت استفاده شده در Aatrox M811 محسوب شده که موجب می شود تا کاربر در صوت استفاده طولانی مدت دچار خستگی نشود! جهت زیباسازی سیستم گیمینگ و بالا بردن میزان هیجان نیزاز نورپردازی حرفه ای در ساخت این مدل ماوس استفاده شده است! با وجود سنسور حرفه ای و پیشرفته نیز می توان گفت که با یکی از رده بالاترین ماوس های بازار روبرو هستیم! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر ماوس گیمینگ Aatrox M811 ردراگون خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

ماوس گیمینگ Aatrox M811 ردراگون

طراحی جذاب و سنسور پیشرفته اپتیکال!

شرکت ردراگون به منظور راحتی کاربران از طراحی به صورت ویژه استفاده کرده است. طراحی ماوس گیمینگ Aatrox M811 کاملا ارگونومیک بوده تا کاربر هنگام استفاده از آن حس تسلط بیشتر را داشته باشد. ردراگون در هر دو سمت این مدل ماوس به منظور استراحت دادن انگشتان کاربر و بالا بردن تسلط از تکیه گاه استفاده کرده است. با وجود تکیه گاه های تعبیه شده می توان گفت که کاربر قادر خواهد بود مدت زمان زیادی را بدون هیچ گونه خستگی به بازی کردن ادامه دهد! در ضمن شرکت ردراگون در ساخت این ماوس از 15 کلید باکیفیت بهره برده و با توجه به قابلیت برنامه ریزی هر کدام از کلیدها این امکان را خواهد داشت تا با توجه به راحتی خود، نوع عملکرد آن ها را تغییر دهد. بدنه ای باکیفیت و مقاوم از دیگر ویژگی های مهم این مدل ماوس محسوب می شود. بدنه باکیفیت استفاده شده در ساخت این ماوس قادر است در برابر ضربات احتمالی و یا سقوط مقاومت زیادی داشته باشد. لازم به ذکر است که شرکت ردراگون در طراحی ماوس گیمینگ Aatrox M811 از نورپردازی نیز استفاده کرده تا کاربر با هیجان بیشتری به بازی کرد ادامه دهد! نورپردازی استفاده شده در این مدل ماوس در زیر اسکرول، کلیدهای کناری، زیر لوگوی حک شده ردراگون و قسمت زیرین آن تعبیه شده است. در ضمن با توجه به کابل 1.8 متری که این مدل ماوس در اختیار دارد می توان گفت که در هنگام استفاده آزادی عمل بیشتری نصیب کاربر خواهد شد!

از ویژگی ها و قابلیت های مثبتی که شرکت Redragon در ساخت ماوس گیمینگ Aatrox M811 بهره برده می توان به حسگر بی نظیر Pixart 3327 اشاره کرد. این نوع حسگر باعث می شود تا ماوس حرکات بدون نقص را هنگام انجام بازی های ویدئویی فراهم کند. از دیگر ویژگی هایی که این نوع حسگر می تواند داشته باشد می توان به جلوگیری از حرکات لغزشی که به صورت ناخواسته به وجود می آید اشاره کرد. این ویژگی ها می تواند تسلط کاربر به ماوس را تا چندین برابر افزایش دهد! این مدل ماوس با بهره مندی از این نوع حسگر می تواند دقتی تا 12400 DPI داشته باشد. این ویژگی به بازیکن این امکان را می دهد که بتواند بهترین و لذت بخش ترین لحظات خود را در هنگام انجام بازی های ویدئویی را به دست آورد! لازم به ذکر است که ماوس گیمینگ Aatrox M811 ب توجه به کلید تغییر میزان DPI این امکان را خواهد داشت تا دقت ماوس را بر حسب راحتی و نوع فعالیت خود در 5 حالت مختلف (500, 1000, 2000, 3000, 6200) تنظیم کند.

ماوس گیمینگ Aatrox M811 ردراگون

مجهز به نورپردازی حرفه ای و کلیدهای ماکرو!

شرکت Redragon جهت زیباسازی سیستم گیمینگ کاربر و ایجاد هیجان بیشتر هنگام انجام بازی های ویدئویی از نورپردازی RGB استفاده کرده است. نورپردازی های استفاده شده در ماوس گیمینگ Aatrox M811  را می توانید در زیر اسکرول، کلیدهای کناری، زیر لوگوی حک شده ردراگون و قسمت زیرین آن مشاهده کنید! در ضمن نورپردازی اضافه شده در این مدل ماوس با توجه به قابلیت تغییر نوع نورپردازی و برخورداری از 5 افکت این امکان را به شما می دهد تا با توجه به سلیقه شخصی نوع افکت نورپردازی را تغییر دهید! شرکت ردراگون در طراحی این مدل ماوس از 15 کلید مختلف و باکیفیت (10 عدد کلید در کناره ها و 5 عدد در قسمت بالایی) استفاده کرده تا کاربر در هنگام انجام بازی های ویدئویی و یا دیگر فعالیت های خود با چالش خاصی روبرو نشود! کلیدهای تعبیه شده در ماوس گیمینگ Aatrox M811 از قابلیت شخصی سازی عملکرد و برنامه ریزی برخوردار بوده تا این امکان را به شما بدهد که بتوانید نوع کارکردن آن ها را به صورت دستی تنظیم کنید. با توجه به کیفیت بالایی که کلیدها در اختیار دارند می توانند دوامی تا 20 میلیون کلیک را برای کاربر به ارمغان بیاورد!

مهندسان شرکت ردراگون جهت ذخیره سازی تنظیمات مربوط به عملکرد کلیدها و نورپردازی از حافظه ذخیره سازی استفاده کرده است. حافظه ذخیره سازی استفاده در ماوس گیمینگ Aatrox M811 ردراگون از نوع On Board بوده تا کاربر پس از اعمال تغییرات اقدام به ذخیره تنظیمات کند. در ضمن این قابلیت کاربر را قادر می سازد تا مجبور به تنظیم دوباره نورپردازی و کلیدهای ماوس نشود. از دیگر ویژگی هایی که باعث افزایش سرعت و عملکرد به همراه عمر ماوس می شود می توان به سوئیچ های باکیفیت اشاره کرد. ماوس گیمینگ Aatrox M811 از سوئیچ های باکیفیت و مقاوم برخوردار بوده و می تواند بهترین و مناسب ترین برای انجام بازی های ویدئویی باشد. سوئیچ های استفاده شده در این مدل ماوس می توانند طول عمر بالای کلیک را به ارمغان بیاورند! این سوئیچ با توجه به عمر بالایی که در اختیار دارد می تواند برای استفاده تا سالیان سال مناسب باشد!

ماوس گیمینگ Aatrox M811 ردراگون

در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که این مدل ماوس جهت برقراری ارتباط رابط سیمی استفاده کرده که به کاربر این امکان را می دهد تا برای متصل شدن به سیستم عامل هایی همچون PC , Mac, Linux و Unix مشکلی نداشته باشد. رابط استفاده در این ماوس با توجه به طول مناسب 1.8 متری می تواند آزادی عمل بیشتری را برای کاربر به ارمغان بیاورد!

منبع: gadgetexplained