در ماه های پایانی سال 2022 میلادی بود که برند ردمی از ساعت هوشمند Redmi Watch 3 رونمایی کرد. اکنون پس از گذشت چند ماه، این برند چینی قصد دارد تا یک مدل جدید از این سری را با نام Redmi Watch 3 Lite به بازار عرضه کند. در همین راستا به تازگی مشخصات کلیدی این ساعت هوشمند در پایگاه داده وب سایت های SIRIM و IMDA درج شده است. بیایید با هم به این مشخصات نگاهی بیندازیم.

مشخصات کلیدی ساعت هوشمند ردمی واچ 3 لایت فاش شد

ساعت هوشمند ردمی واچ 3 لایت با مدل نامبر M2247W1 در پایگاه داده وب سایت IMDA درج شده است. با وجود اینکه در این اطلاعات به زمان دقیق عرضه این گجت پوشیدنی اشاره ای نشده است، اما می توان پیش بینی کرد که محصول جدید ردمی به زودی و تا اواسط سال وارد بازار شود. با این حال با بررسی اطلاعات درج شده در این وب سایت می توان به مشخصات کلیدی این ساعت هوشمند پی برد.

مشخصات فنی ساعت هوشمند ردمی واچ 3 لایت

در وب سایت IMDA به این نکته اشاره شده است که شرکت ردمی در ساعت هوشمند Watch 3 Lite، از باتری لیتیوم یون پلیمرِ 2.87 ولتی استفاده کرده است. همچنین این ساعت هوشمند از بلوتوث نسخه 5 پشتیبانی می کند و به این طریق با گوشی ارتباط برقرار می کند.
از لحاظ ظاهری، ساعت هوشمند Redmi Watch 3 Lite به مدل Redmi Watch 3 بی شباهت نیست. هر دوی این گجت ها دارای یک صفحه نمایش مربعی هستند. با این حال در مدل لایت، تنها یک دکمه فیزیکی در کناره بدنه ساعت تعبیه شده است که برای دسترسی به اپلیکیشن های مختلف و سوئیچ بین آنها کاربرد دارد. لازم به ذکر است که بند ساعت هوشمند ردمی واچ 3 لایت قابل تعویض است و کاربر می تواند بند پیش فرض آن را با مدل دلخواه خود جایگزین نماید.

مشخصات فنی ساعت هوشمند ردمی واچ 3 لایت

با استناد به اطلاعات درج شده در وب سایت IMDA، می توان گفت که ساعت هوشمند Redmi Watch 3 Lite یک مدل میان رده است و به امکانات پایه ای مجهز شده است. البته با توجه به کلمه “Lite” که در نام این ساعت به کار رفته، از همان ابتدا مشخص بود که این مدل در واقع نسخه اقتصادی و رده پایین تر ساعت هوشمند ردمی واچ 3 است. به هر حال از جمله امکانات ساعت هوشمند ردمی واچ 3 لایت می توان به حسگر سنجش ضربان قلب و پورت شارژ مغناطیسی اشاره کرد؛ امکاناتی که در بیشتر ساعت های هوشمند معمولی نیز یافت می شود. همچنین Redmi Watch 3 Lite فاقد میکروفون است و به این ترتیب امکان مکالمه بلوتوثی با آن وجود ندارد. به عبارت دیگر، شما نمی توانید از طریق این ساعت هوشمند به تماس های دریافتی گوشی خود پاسخ دهید.

مشخصات فنی ساعت هوشمند ردمی واچ 3 لایت

در حال حاضر اطلاعات دیگری در رابطه با ساعت هوشمند ردمی واچ 3 لایت در دسترس قرار نگرفته است. پیش بینی می شود ظرف چند هفته آینده برند ردمی لیست کامل مشخصات فنی محصول جدید خود را در دسترس قرار دهد. در مجموع می توان گفت که این ساعت هوشمند برای کسانی که قادر به خرید مدل های رده بالا و پرچم دار نیستند، گزینه ایده آلی است و می تواند لذت کار کردن با یک اسمارت واچ را برای کاربران به ارمغان آورد!

منبع: gizmochina