گوشی های سری ردمی نوت یک بار دیگر رکورد شکستند! شیائومی به تازگی اعلام کرده است که فروش جهانی این گوشی ها از مرز 300 میلیون دستگاه عبور کرده است! فروش این سری از گوشی شیائومی که در حال حاظر شامل گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو، Redmi Note 11T 5G و.. می شود در کشور هندوستان 72 میلیون دستگاه بوده که رقمی عالی به نظر می رسد!

فروش جهانی گوشی های سری ردمی نوت از مرز 300 میلیون دستگاه گذشت!

شیائومی خود را برای عرضه گوشی های ردمی نوت 12 به بازارهای بین المللی آماده می کند. هم اکنون بخش هندی این شرکت، تبلیغات خود را برای توزیع این گوشی ها در این کشور آغاز کرده و به نظر می رسد که دیگر چیزی تا رونمایی رسمی از آنها باقی نمانده است. در این روزها که اخبار گوشی های ردمی نوت 12 حسابی داغ است و توجه بسیاری از کاربران به این اخبار جلب شده، شیائومی تصمیم گرفته تا با ارائه یک سری آمار جدید، بیش از پیش نام این گوشی ها را بر سر زبان ها بیندازد!

مطابق با آمار ارائه شده از جانب شرکت شیائومی، در اکتبر سال 2021 فروش جهانی گوشی های سری ردمی نوت حدود 240 میلیون دستگاه بوده است. اکنون پس از گذشت کمتر از یک سال، به فروش جهانی این گوشی ها 60 میلیون دستگاه دیگر اضافه شده است که یک موفقیت بزرگ برای شیائومی به حساب می آید.

فروش جهانی گوشی های سری ردمی نوت از مرز 300 میلیون دستگاه گذشت!

افزایش فروش گوشی های سری ردمی نوت مانند گوشی های سری Redmi Note 11 شیائومی تا حد زیادی به افزایش تنوع مدل های تولید شده توسط شیائومی برمی گردد. با این حال میزان فروش این گوشی ها در سال 2022 با افت مواجه شده است. چرا که شیائومی در یک بازه زمانی کوتاه در سال گذشته توانسته بود 40 میلیون گوشی از سری ردمی نوت را به فروش برساند که این میزان فروش در سال اخیر کمتر از این مقدار (حدود نصف) بوده است.

در حال حاضر شیائومی دو خط تولید مختلف برای گوشی های ردمی نوت دارد و این گوشی ها را در دو نسخه برای عرضه در چین و توزیع در بازارهای جهانی تولید می کند. این موضوع باعث شده تا اعلام فروش دقیق هر یک از مدل های آن کار سختی باشد و به همین دلیل در اغلب آمارها به فروش هر یک از مدل های سری ردمی نوت به صورت جداگانه اشاره ای نشده است.

فروش جهانی گوشی های سری ردمی نوت از مرز 300 میلیون دستگاه گذشت!

در رابطه با سری ردمی نوت 12 گفته شده است که این گوشی ها در حداقل چهار مدل به بازارهای جهانی وارد خواهند شد. این مدل ها شامل ردمی نوت 12، ردمی نوت 12 فایو جی، ردمی نوت 12 پرو و ردمی نوت 12 پرو فایو جی می شود. همان طور که اشاره شد، به احتمال بسیار زیاد این گوشی ها با مدل هایی که در چین عرضه می شوند متفاوت خواهند بود. عرضه این گوشی ها به بازار قطعاً بر روی افزایش میزان فروش کلی سری ردمی نوت مؤثر خواهد بود. شما چه فکر می کنید؟ آیا استقبال جهانی از گوشی های ردمی نوت 12 مطابق با انتظارهای شیائومی خواهد بود؟ نظرات و پیش بینی های خود در این رابطه را در بخش «نظرات» همین صفحه با ما در میان بگذارید.

منبع: gizmochina