شرکت Redmi یک مانیتور گیمینگ جدید را برای عرضه در کشور چین آماده کرده است. این مانیتور با نام رسمی Redmi Gaming Monitor G24 165Hz معرفی شده و به پنل 23.8 اینچ مجهز است. همان طور که از اسم این مانیتور مشخص است، با استفاده از آن می توان به نرخ نوسازی تصویر 165 هرتز دست پیدا کرد.

این دستگاه دومین مانیتور گیمینگ ارائه شده توسط شرکت چینی ردمی است. اولین مدل از این دستگاه ها با همین سایز و در حدود ماه اکتبر سال جاری به بازار آمده بود. مانیتور G24 ردمی از طراحی ظاهری متفاوتی برخوردار است و از نرخ نوسازی تصویر 240 هرتز بهره می برد. در ادامه به مشخصات فنی و قیمت مانیتور گیمینگ ردمی G24 نگاهی می اندازیم.

مانیتور گیمینگ جدید ردمی G24 از نرخ نوسازی تصویر 165 هرتز و قیمت 86 دلار برخوردار است

مشخصات فنی مانیتور گیمینگ ردمی G24 165Hz

مانیتور جدید ردمی به پنل ال سی دی با سایز 23.8 اینچ مجهز است و از رزولوشن فول اچ دی (معادل با 1920x1080 پیکسل) بهره می برد. این مانیتور از عمق رنگ 8 بیت پشتیبانی می کند و توانایی نمایش 16.7 میلیون رنگ را دارد. همچنین این دستگاه از نسبت تصویر 16:9 برخوردار است و نرخ نوسازی تصویر 165 هرتز را ارائه می دهد.

نسبت کنتراست مانیتور ردمی G24 برابر با 3500:1 اعلام شده است. این مانیتور محدوده رنگ 120% sRGB را پوشش می دهد و دلتا E آن کمتر از 2 است. همچنین این مانیتور قادر به نمایش محتوای HDR10 نیز هست و رنگ هایی طبیعی، درخشان و چشمگیری را به نمایش می گذارد.

مشخصات فنی مانیتور گیمینگ ردمی G24 165Hz

زمان پاسخ دهی مانیتور ردمی G24 برابر با 1 میلی ثانیه (MPRT) است. لازم به ذکر است که این مانیتور از فناوری های DC dimming، کاهش نور مضر آبی و آداپتیو سینک (انویدیا جی سینک و فری سینک) پشتیبانی می کند و امکان اتصال آن به جدیدترین نسل کنسول های بازی وجود دارد. در این حالت تصاویر سریع و اکشن بدون ذره ای افت وضوح بر روی این مانیتور به نمایش در می آیند و در هنگام بازی به هیچ عنوان با مشکلاتی مانند پیکسل پیکسل شدن یا مات شدن تصویر مواجه نخواهید شد. این ویژگی به خصوص در هنگام اجرای بازی های مسابقه ای اهمیت بالایی دارد و به شما کمک می کند تا حرفه ای تر بازی کنید.

در زمینه پورت های ارتباطی، مانیتور جدید ردمی به پورت های HDMI، DisplayPort، خروجی صدا و پورت پاور دی سی مجهز شده است و از اتصال به تمام کارت گرافیک های رده بالای فعلی پشتیبانی می کند. به این ترتیب با خیال راحت می توانید از مانیتور جدید ردمی برای راه اندازی یک کامپیوتر گیمینگ رده بالا و قدرتمند استفاده کنید.

مشخصات فنی مانیتور گیمینگ ردمی G24 165Hz

زمان عرضه و قیمت مانیتور گیمینگ ردمی G24 165Hz

مانیتور گیمینگ ردمی G24 با رفرش ریت 165 هرتز و قیمت حدود 86 دلار راهی بازارهای کشور چین شده است. نکته نا امید کننده در این رابطه این است که مانیتور G24 نیز مانند دیگر مانیتورهای برندهای ردمی و مانیتور های گیمینگ شیائومی، فقط در چین عرضه می شود و شرکت سازنده برنامه ای برای عرضه آن به بازارهای جهانی ندارد.

منبع: gizmochina