برند رد مجیک از یک پوستر تبلیغاتی برای مانیتور گیمینگ بعدی خود رونمایی کرده است. این مانیتور که به احتمال زیاد با نام کامل Magic Realm 49-inch QD-OLED به زودی در چین عرضه خواهد شد، از پنل خمیده با نسبت تصویر 32:9 بهره می برد و دنیایی از تصویر را در مقابل چشمان کاربر قرار می دهد! درجه انحنای مانیتور جدید رد مجیک برابر با 1800R است که باعث می شود تا تصاویر آن به طور کامل فضای جلوی شما را پوشش می دهد. در این حالت می توانید خود را در دنیای بازی احساس کرده و به تک تک نقاط تصویر احاطه کامل داشته باشید.

رونمایی برند Red Magic از مانیتور 49 اینچی مدل Magic Realm

این طور که در پوستر منشر شده از مانیتور Magic Realm دیده می شود، قاب های بالا، چپ و راست این مانیتور ضخامت بسیار کمی دارند و بر روی قاب پایین دکمه های کنترلی دستگاه به صورت مجزا تعبیه شده اند. تمام قاب های این مانیتور به رنگ مشکی است و طراحی ظریف و مدرنی دارد. همچنین پایه مانیتور 49 اینچ رد مجیک به رنگ سفید است و به شکل مثلثی طراحی شده است. در مجموع طراحی ظاهری این دستگاه حتی برای گیمرهای سخت پسند نیز راضی کننده خواهد بود.

رد مجیک از تکنولوژی Quantum Dot OLED یا QD-OLED که برای اولین بار توسط سامسونگ معرفی شده، در مانیتور Magic Realm استفاده کرده است. این فناوری باعث می شود تا روشنایی تصویر ارتقا پیدا کرده و رنگ ها طبیعی تر و خوش آب و رنگ تر به نمایش درآیند. همچنین پنل QD-OLED دقت رنگ ها را بهبود می بخشد و به افزایش شفافیت و کیفیت آنها کمک می کند. لازم به ذکر است که در حال حاضر در مورد نرخ نوسازی تصویر، زمان پاسخ دهی و دیگر قابلیت های این مدل از مانیتور Red Magic اطلاعاتی منتشر نشده است.

رونمایی برند Red Magic از مانیتور 49 اینچی مدل Magic Realm

به لطف پنل QD-OLED باید انتظار یک کیفیت تصویر فوق العاده را از مانیتور Magic Realm داشته باشیم. جدیدترین مانیتور رد مجیک می تواند به خوبی از عهده نمایش بازی های مدرن و امروزی برآید و برای گیمینگ حرفه ای مورد استفاده قرار گیرد. پنل QD-OLED از تلفیق دو فناوری پیشروی کوانتوم دات و اولد ایجاد شده است و مزایای هر دو فناوری را در کنار هم در خود جای داده است. همان طور که اشاره شد، این نوع پنل در ابتدا توسط سامسونگ معرفی شد و به مرور توسط سایر شرکت های تولید کننده نمایشگر نیز مورد استفاده قرار گرفت. به احتمال بسیار زیاد در آینده از پنل های Quantum Dot OLED یا QD-OLED بیشتر خواهیم شنید و شاهد به کار رفتن آن در طیف وسیع تری از مانیتورهای گیمینگ از برندهای مختلف خواهیم بود. این می تواند موفقیت دیگری برای سامسونگ به عنوان یکی از پیشگامان صنعت تولید صفحه نمایش در جهان به شمار آید.

رونمایی برند Red Magic از مانیتور 49 اینچی مدل Magic Realm

به احتمال بسیار زیاد شرکت رد مجیک مانیتور Magic Realm را در کنار گوشی Red Magic 8S Pro به طور رسمی به بازار عرضه خواهد کرد. این مانیتور فعلاً در کشور چین برای خرید عمومی در دسترس قرار می گیرد و به احتمال زیاد ظرف چند هفته آینده در بازارهای جهانی نیز توزیع خواهد شد.

منبع: gizmochina