برند Red Magic یک سری گجت جدید را راهی بازارهای کشور چین کرده است که در میان آنها گوشی های پرچم دار سری 8S Pro و تبلت گیمینگ جدید رد مجیک دیده می شود. در کنار این دستگاه ها، این شرکت از یک جفت هدفون بی سیم جدید با نام کامل Dao TWS Deuterium Front ANC نیز رونمایی کرده است. این ایربادز علاوه بر مشخصات فنی رده بالا، از طراحی ظاهری جالبی نیز بهره می برد و کیس شارژر آن به صورت شفاف طراحی شده است. در ادامه می توانید با مشخصات این گجت جالب بیشتر آشنا شوید.

لینک عکس:
https://www.gizmochina.com/wp-content/uploads/2023/07/Red-Magic-Dao-TWS-deuterium-front-earphone.webp

مشخصات فنی هدفون بی سیم Red Magic Dao TWS Deuterium Front ANC

جدیدترین ایربادز تماماً وایرلس برند رد مجیک به یک کیس شارژر مدرن و زیبا مجهز است که درب بالایی آن به صورت شفاف یا Transparent طراحی شده است. از این جهت می توان این گجت جدید را به ایربادز Nothing Ear (2) شبیه دانست. رد مجیک اعلام کرده است که این هدفون به صورت سفارشی سازی شده نیز قابل ارائه به کاربران است و شما می توانید در هنگام خرید، طرح دلخواهتان را جهت حکاکی بر روی کناره های کیس شارژر به این شرکت اعلام کنید.

ایربادز رد مجیک Dao TWS Deuterium Front ANC از چیپست پرچم دار کوالکام S5 قدرت می گیرد و زمان تأخیر ایده آل 30 میلی ثانیه را ارائه می دهد. این مدل هدفون رد مجیک از قابلیت حذف نویز فعال (ANC) نیز برخوردار است و قادر است تا صداهای با حساسیت حداکثر 48 دسی بل را تشخیص داده و تأثیر منفی آنها بر روی کیفیت صدای هدفون را به حداقل میزان ممکن برساند.

نکته قابل توجه دیگر در مورد ایرفون رد مجیک Dao TWS Deuterium Front ANC، استفاده از درایورهای خطی 11 میلی متری از نوع گرافن در آن است. این درایورها از ایجاد تغییر در صدا به طور کامل جلوگیری می کنند و صداهایی طبیعی و باورپذیر را برای شما به ارمغان می آورند. این ایربادز از صدای Hi-Res نیز پشتیبانی می کند و بالاترین کیفیت عملکرد را ارائه می دهد.

زمان شارژدهی هدفون بی سیم جدید رد مجیک در حالتی که به تنهایی مورد استفاده قرار گیرد (بدون کیس شارژر) برابر با 7.5 ساعت است. هنوز در مورد طول عمر باتری این گجت در کنار کیس شارژر اطلاعاتی منتشر نشده است. لازم به ذکر است که این ایربادز از طریق بلوتوث 5.3 به دستگاه مورد نظر شما متصل می شود و به میکروفون CVC با قابلیت کاهش نویز در هنگام مکالمه نیز برخوردار است. 

هدفون بی سیم رد مجیک Dao TWS Deuterium Front ANC هم اکنون با قیمت 206.7 دلار برای خرید عمومی در کشور چین در دسترس قرار گرفته است. البته اگر بخواهید نسخه سفارشی سازی شدۀ این گجت را تهیه کنید، باید هزینه ای در حدود 220.5 دلار را پرداخت کنید. لازم به ذکر است که این محصول جدید فعلاً فقط در کشور چین قابل تهیه است و هنوز برنامه های رد مجیک برای توزیع آن در بازارهای جهانی به طور دقیق اعلام نشده است.

منبع: gizmochina