دو سال پس از رونمایی ریلمی از نسخه اورجینال تبلت Realme Pad، این شرکت قصد دارد تا یک مدل جایگزین را نیز برای این دستگاه به بازار معرفی کند. این تبلت که Realme Pad 2 نام دارد به تازگی در پایگاه های داده FCC و BIS رؤیت شده و برخی مشخصات فنی آن لو رفته است! همچنین طی یک گزارش جدید، چند عکس از تبلت جدید ریلمی به صورت غیر رسمی منتشر شده است. بیایید به این مشخصات و عکس ها نگاهی بیندازیم.

آشنایی با مشخصات کلی تبلت Realme Pad 2

در گزارشی که توسط وبسایت Detectors منتشر شده (و اکنون پاک شده است!)، می توانید چند عکس از تبلت ریلمی پد 2 مشاهده کنید و یک دید کلی نسبت به طراحی ظاهری آن به دست آورید. این طور که به نظر می رسد این تبلت دارای بدنه ای فلزی است که پنل پشتی آن به صورت دو رنگ طراحی شده است. از این لحاظ این تبلت به مدل فعلی Realme Pad شباهت دارد. ماژول دوربین این تبلت به شکل دایره ای طراحی شده و دو بریدگی در آن مشاهده می شود. یکی از این بریدگی ها به دوربین و دیگر به فلش متعلق است.

کناره های بدنه تبلت Realme Pad 2 حالت تخت دارد و در سمت های بالایی و پایینی آن شاهد قرارگیری اسپیکرهای دستگاه هستیم. دکمه پاور این تبلت نیز احتمالاً در کناره بالایی بدنه آن قرار دارد، در حالیکه پورت USB-C آن در سمت پایین تعبیه شده است.

پنل جلویی تبلت ریلمی پد 2 محل قرارگیری صفحه نمایش دستگاه است که ضخامت قاب های اطراف آن بسیار باریک است. چنانچه این تبلت را به صورت افقی در دست بگیرید، دوربین سلفی آن درست در وسط بخش بالایی صفحه نمایش قرار می گیرد.

آشنایی با مشخصات کلی تبلت Realme Pad 2

این مدل از تبلت Realme به یک صفحه نمایش 11 اینچ با رزولوشن FHD+ مجهز است و از تراشه مدیاتک Helio G99 قدرت می گیرد. این طور که در پایگاه داده FCC درج شده، این تبلت از یک باتری 8360 میلی آمپر ساعتی بهره می برد و از فناوری فست شارژ با توان 33 وات پشتیبانی می کند. همچنین این طور که مشخص است، شرکت ریلمی قصد دارد تا تبلت جدید خود را با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی به بازار عرضه کند.

بر روی تبلت Realme Pad 2 سیستم عامل Realme UI 4.0 نصب است که بر پایه اندروید 13 توسعه یافته است. لازم به ذکر است که این تبلت می تواند برای کسانی که به ثبت عکس های روزانه علاقه دارند، انتخاب ایده آلی باشد. چرا که دوربین پشت آن از رزولوشن 20 مگاپیکسل و دوربین جلوی آن از رزولوشن 5 یا 8 مگاپیکسل برخوردار است.

آشنایی با مشخصات کلی تبلت Realme Pad 2

به احتمال زیاد تبلت ریلمی پد 2 در دو نسخه به بازار عرضه می شود: یکی نسخه فقط مجهز به وای فای و دیگری نسخه مجهز به وای فای و LTE. در مورد سایر مشخصات این تبلت هنوز اطلاعات دقیقی منتشر نشده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت تبلت ریلمی پد 2 و سایر مشخصات کلیدی آن می توانید ظرف هفته های آتی به وب سایت اصلی شرکت سازنده مراجعه نمایید.

منبع: gizmochina