کیبوردهای ریزر بین گیمرها محبوبیت زیادی دارند، پس خبر رونمایی این شرکت از کیبوردهای BlackWidow V4 و V4 X می تواند بهترین خبر برای آنها باشد! به خصوص گیمرهایی که قصد دارند کیبورد خود را ارتقا دهند و حرفه ای تر شوند، می توانند بر روی این دو محصول جدید حساب ویژه ای باز کنند. با عرضه این دو مدل جدید کیبورد به بازار، خانواده کیبوردهای BlackWidow V4 ریزر تکمیل می شود؛ چرا که پیش از این، ریزر از مدل رده بالای BlackWidow V4 Pro نیز رونمایی کرده بود و حالا دو مدل ارزان قیمت تر از این خانواده را نیز به بازار فرستاده است.

بررسی کیبورد ریزر BlackWidow V4 Pro

کیبوردهای جدید ریزر سری BlackWidow V4 قابلیت ها و مزیت های زیر را به سیستم گیمینگ شما اضافه می کنند:

•    سوئیچ های مکانیکی نسل 3 ریزر
•    سوئیچ های کلاسیک Green ریزر با عملکرد سریع و دقیق
•    سوئیچ های Yellow ریزر با عملکرد نرم، روان و بی صدا
•    یک دکمه غلتان چند منظوره
•    شش دکمه اختصاصی ماکرو

کیبورد ریزر BlackWidow V4 به استراحت گاه مچ دست آهنربایی مجهز است، اما مدل V4 X فاقد این ویژگی است. از دیگر قابلیت های مدل V4 می توان به روکش کلید Boubleshot ABS، نورپردازی RGB دو سویه و نرخ نمونه برداری 8000 هرتز اشاره کرد.

یکی از اعضای تیم طراحی و ساخت کیبوردهای گیمینگ ریزر در مورد این محصولات جدید گفته است:

«با رونمایی از کیبوردهای BlackWidow V4 Pro، BlackWidow V4 و BlackWidow V4 X ما اکنون با افتخار اعلام می کنیم که کیبوردهای این سری برای تمام گیمرها با هر نوع سلیقه و بودجه مالی مناسب هستند. مأموریت ما همواره فراهم کردن شرایطی بوده است که گیمرها با هر نوع سبک، استایل و عاداتی که دارند، بتوانند از بازی کردن بالاترین لذت را ببرند و این کیبوردهای جدید به ما در رسیدن به هدف این مأموریت کمک زیادی می کنند».

در ادامه چند عکس از کیبوردهای ریزر سری BlackWidow V4 را مشاهده می کنید:

بررسی کیبورد ریزر BlackWidow V4 Pro

بررسی کیبورد ریزر BlackWidow V4 Pro

بررسی کیبورد ریزر BlackWidow V4 Pro

بررسی کیبورد ریزر BlackWidow V4 Pro

بررسی کیبورد ریزر BlackWidow V4 Pro

در اوایل سال جاری میلادی ریزر کیبورد BlackWidow V4 Pro را به بازار فرستاد که یک مدل پرچم دار و رده بالا به حساب می آید. کارشناسان وب سایت ویندوز سنترال در نقدهای خود، از این گجت با عنوان «یک کیبورد شگفت انگیز از هر لحاظ» یاد کرده اند. با این حال قیمت 230 دلاری این کیبورد یک مانع بزرگ بر سر خرید آن بوده است و بسیاری از گیمرهای علاقه مند به Razer هنوز نتوانسته اند تا از امکانات آن بهره ببرند. به همین دلیل تیم سبز دو مدل ارزان قیمت تر از همین سری را نیز عرضه کرده تا هم خانواده کیبوردهای BlackWidow V4 را تکمیل کرده باشد و هم به گیمرها این امکان را بدهد تا با صرف بودجه کمتری بتوانند از آخرین دستاوردهای این شرکت در زمینه ساخت کیبورد گیمینگ بهره مند شوند.

اگر شما هم می خواهید تا انگشتان دستتان کلیدهای با کیفیت کیبوردهای جدید گیمینگ را لمس کند، باید برای خرید کیبورد BlackWidow V4 حدود 169.99 دلار بپردازید. همچنین قیمت کیبورد ریزر BlackWidow V4 X حدود 129.99 دلار اعلام شده است.

منبع: windowscentral