از نمونه محصولات برتر شرکت نام آشنای ریزر می توان به ماوس گیمینگ Viper V2 Pro اشاره کرد. این مدل ماوس با توجه به ساختاری که در اختیار دارد یکی از ارگونومیک ترین و سبک ترین ماوس های شرکت ریزر محسوب شده و می تواند هر کاربری را مجذوب خودش کند. سنسور حرفه ای که Razer در ساخت این مدل ماوس استفاده کرده از نوع اپتیکال بوده و قادر است دقت بی نظیری را برای کاربر به ارمغان بیاورد. در ضمن ماوس گیمینگ Viper V2 Pro ریزر با توجه به بهره مندی از سرعت ردیابی 750 ips قادر است حداکثر دقت و لذت را برای گیمرهای فراهم سازد! سوئیچ Gen-3 نیز یکی از بهترین ها بوده و می تواند مقاومت کلیدها را تا حد زیادی (90 میلیون کلیک) بالا ببرد! فناوری HyperSpeed به همراه باتری قدرتمند توانسته ترکیب قدرتمندی را به وجود آورند. از دیگر ویژگی ها و قابلیت های موجود در این مدل ماوس نیز می توان به حافظه داخلی، کلیدهای ماکرو و قابلیت استفاده با هر دو دست اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر ماوس گیمینگ Viper V2 Pro ریزر خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

تجربه حداکثر سرعت و دقت با ماوس گیمینگ Viper v2 Pro ریزر!

طراحی ارگونومیک ماوس گیمینگ razer viper v2 pro!

طراحی ارگونومیک را می توان یکی از ویژگی های مثبتی محسوب کرد که شرکت ریزر در ساخت ماوس گیمینگ Viper V2 Pro  استفاده کرده است! این ماوس گیمینگ سبک ریزر تنها 58 گرم وزن دارد و به این ترتیب شرایط مساعدی را برای کاربر ایجاد می کند تا بتواند برای انجام بازی های رقابتی آماده شده و از نشانه گیری مطلوبی بهره مند شود! شرکت Razer از 5 کلید متنوع در ساخت ماوس گیمینگ Viper V2 Pro بهره برده و با توجه به قابلیت برنامه ریزی این امکان را به کاربر می دهد تا عملکرد کلید ها را بر حسب راحتی و سلیقه شخصی تغییر دهد! در قسمت انتهایی این ماوس نیز شاهد لوگوی حک شده ریزر هستیم که با توجه به نورپردازی که در زیر آن تعبیه شده توانسته زیبایی آن را چندین برابر بیشتر کند. مواد اولیه مرغوبی که در ساخت این مدل ماوس استفاده شده نیز یکی دیگر از ویژگی های مهم و مثبت ماوس گیمینگ Viper V2 Pro محسوب می شود که قادر است در برابر آسیب های احتمالی مقاومت زیادی داشته باشد.

طراحی ارگونومیک ماوس گیمینگ razer viper v2 pro!

مجهز به پیشرفته ترین سنسور!

شرکت Razer به منظور بالا بردن میزان دقت و سرعت ماوس گیمینگ Viper V2 Pro از سنسور حرفه ای و قدرتمند Focus Pro 30K Optical استفاده کرده است. این مدل ماوس با بهره مندی از این نوع سنسور می تواند دقتی تا 32000 نقطه بر اینچ و سرعت ردگیری برابر با 750 ips داشته باشد. این ویژگی به بازیکن این امکان را می دهد که بتواند بهترین و لذت بخش ترین لحظات خود را در هنگام انجام بازی های ویدئویی را به دست آورد! در ضمن شرکت ریزر به منظور بالا بردن عمر کلیک های تعبیه شده در چپ و راست ماوس از سوئیچ های Gen-3 استفاده کرده است. این ویژگی باعث شده تا عمر مفید کلیک های تعبیه شده در چپ و راست ماوس حداقل 90 میلیون کلیک باشد! با توجه به نرخ نمونه برداری بالا می توان گفت که این مدل ماوس هنگام انجام بازی های ویدئویی و یا دیگر کارهای روزمره هیچ گونه لگ و یا تاخیری نخواهد داشت! قابلیت تغییر DPI از دیگر ویژگی ها و امکانات موجود در این ماوس محسوب شده که به کاربر این امکان را می دهد تا با توجه به نیازهای خود و نوع فعالیتی که انجام می دهد دقت ماوس را از طریق کلید DPI تعبیه شده تا 32000 نقطه بر اینچ تغییر دهد!

شرکت Razer در طراحی و ساخت ماوس گیمینگ Viper V2 Pro  از 5 کلید باکیفیت و مقاوم استفاده کرده که می توانند دوام بالایی از خود نشان دهند. این ماوس با کلیدهای قابل برنامه ریزی طراح شده و می تواند قابلیت دسترسی به چندین عملکرد را برای کاربر فراهم سازد. از ویژگی های دیگر کلیدهای تعبیه شده نیز می توان به حساسیت بالا اشاره کرد که این امکان را به کاربر می دهد تا با یک اشاره کوچک از عملکرد آن ها بهره مند شوید. از دیگر امکانات و قابلیت های مهم این ماوس می توان به برخورداری از حافظه داخلی اشاره کرد. ماوس گیمینگ Viper V2 Pro ریزر با بهره مندی از این قابلیت کاربر را قادر می سازد تا بتواند پس از انجام تنظیمات شخصی اقدام به ذخیره تنظیمات کند! در ضمن این قابلیت به کاربر این امکان را خواهد داد تا مجبور به تنظیم دوباره کلیدهای ماوس نشود.

طراحی ارگونومیک ماوس گیمینگ razer viper v2 pro!

تجربه سرعتی باورنکردنی با فناوری HyperSpeed

از قابلیت ها و ویژگی های مثبت و منحصر به فرد ماوس گیمینگ Viper V2 Pro می توان به فناوری HyperSpeed اشاره کرد. HyperSpeed پیشرفته ترین فناوری بی سیم در دنیا بوده که به شما این امکان را می دهد تا از سریع ترین اتصال همراه با پایین ترین نرخ تاخیر بهره مند شوید. این ویژگی مخصوص گیمرهای حرفه ای بوده تا با توجه به سرعت پاسخ گویی بالا از عملکرد سریع در هنگام بازی برخوردار شوند. در واقع فناوری HyperSpeed این قابلیت را مدیون فرکانس های رادیویی بسیار سریع، بهینه بودن پروتکل داده، ترافیک داده بالا و تغییر فرکانس با نویز شدید است. طبق آزمایشاتی که انجام شده مشخص شد که این فناوری می تواند تا 25 درصد سرعت بیشتری نسبت به سایر اتصالات بی سیم داشته باشد! از دیگر ویژگی های این فناوری نیز می توان به مصرف پایین انرژی اشاره کرد. با متصل کردن دانگل USB به کامپیوتر خود می توانید ارتباط بین ماوس را برقرار کرده و نسبت به استفاده از آن اقدام کنید!

لازم به ذکر است که پورت USB موجود از نوع Speedflex  بوده و با توجه به طول مناسب کابل می تواند آزادی عمل بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد! این نوع کابل امکان رسیدن به بالاترین سرعت و کنترل را با کم ترین میزان کشیده شدن را برای کاربر فراهم خواهد سازد! باتری قدرتمند از دیگر ویژگی های مثبت این مدل از ماوس شرکت ریزر محسوب شده و با توجه به قدرتی که در اختیار دارد قادر است شارژدهی بالایی را برای شما فراهم کند! طراحان خوش ذوق شرکت Razer جهت روان تر کردن حرکات ماوس و فراهم سازی سریع ترین عملکرد گیمر در هنگام انجام بازی های ویدئویی از کفی ها تفلونی (پوشش PTFE) استفاده کرده اند. از ویژگی های کفی تعبیه شده می توان به قابلیت رسیدن به کم ترین اصطکاک ممکن اشاره کرد. ابعادی برابر با 126.5x66.2x37.8 میلی متر و 5 کلید ماکرو (کلیدهای قابل برنامه ریزی) از دیگر ویژگی هایی است که در ساخت این مدل از ماوس مورد استفاده قرار گرفته است.

منبع: razer