در این مقاله قصد آشنایی با یکی دیگر از محصولات رده بالا و باکیفیت شرکت Razer را داریم. شرکت ریزر با محصولاتی که به صورت کاملا استاندارد و رده بالا تولید می کند توانسته کاربران و طرفداران زیادی در سراسر دنیا به دست آورد. محصول مد نظر ما جهت آشنایی و بررسی با عنوان هدست گیمینگ Thresher For PS4 طراحی و به صورت اختصاصی برای کنسول PS4 ساخته شده است. در ضمن کاربران انواع کنسول و PC نیز می توانند از این هدست استفاده کنند. در ساخت این مدل هدست از فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله استفاده شده تا با توجه به قابلیت پخش ریزترین صداها بتوانید از موقعیت قرار گیری دشمنان خود مطلع شوید! جهت پخش صدای باکیفیت نیز از درایورهای 50 میلی متری نئودیمیومی مگنتی استفاده شده که به کاربر کمک می کند تا حس قرار گیری در میدان جنگ را تجربه کند! قابلیت اتصال بی سیم با کمک فناوری 2.4 گیگاهرتزی میسر بوده تا کاربر هنگام متصل کردن آن به کنسول و یا دیگر دستگاه های پشتیبانی کننده با هیچ گونه لگ و تاخیری مواجه نشود! از دیگر امکانات موجود در هدست گیمینگ Thresher For PS4 نیز می توان به میکروفون حساس و بالشتک های نرم اشاره کرد که باعث می شود تا کاربر برای استفاده طولانی مدت با خستگی روبرو نشود! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل از هدست شرکت Razer خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

هدست گیمینگ بی سیم Razer Thresher For PS4

طراحی و ساخت هدست گیمینگ!

از ویژگی های مهمی که شرکت ریزر در ساخت هدست گیمینگ Thresher For PS4 مورد استفاده قرار داده است می توان به شکل ظاهری جذاب و رنگ مشکی آن اشاره کرد! با این ویژگی می توان گفت که این مدل هدست می تواند برای کاربرانی که به دنبال جذاب تر کردن سیستم گیمینگ خود هستند بهترین و مناسب ترین گزینه باشد! جهت جذابیت بیشتر هدست نیز از نورپردازی در قسمت بیرونی کاپ و دور گوشی ها استفاده شده است. طراحی ارگونومیک نیز یکی دیگر از ویژگی های بارز این هدست محسوب شده و با توجه به این ویژگی می توان گفت که کاربر هنگام استفاده طولانی مدت با هیچ خستگی روبرو نخواهد شد. با توجه به اندازه مناسب کاپ های تعبیه شده این امکان به کاربران دارای گوش های بزرگ داده می شود تا از راحتی استفاده از این مدل هدست بهره مند شوند! هدبند تعبیه شده نیز همانند سایر قسمت های هدست از لطافت و نرمی خاصی برخوردار بوده و با توجه به قابلیت تنظیم ارتفاع این امکان را به کاربر می دهد تا با توجه به راحتی و اندازه متناسب با سر خود آن را تنظیم کند! وزن 402 گرمی و ابعاد مناسب از دیگر ویژگی هایی است که در طراحی و ساخت هدست گیمینگ Thresher For PS4 استفاده شده است. درایورهای استفاده شده در این هدست نیز از قطر 50 میلی متری برخوردار بوده و با توجه به برخورداری از میکروفون حساس نیز می توان گفت که با یک هدست همه چیز تمام روبرو هستیم!

هدست گیمینگ بی سیم Razer Thresher For PS4

دارای فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله و درایورهای باکیفیت!

از ویژگی ها و قابلیت های مهم و مثبتی که در هدست گیمینگ Thresher For PS4 ریزر به منظور بالا بردن کیفیت هر چه بیشتر محتوای در حال پخش اضافه شده می توان به برخورداری از صدای فراگیر 7.1 کاناله اشاره کرد. با این ویژگی می توان گفت که قادر خواهید بود به قابلیت تفکیک صداهای دور و نزدیک دست پیدا کرده و از مکان دقیق دشمنان خود در بازی باخبر شوید! این قابلیت می تواند شما را یک قدم از دشمنان خود جلو انداخته و پیروزی شما را تضمین کند! در واقع این قابلیت به شما این امکان را خواهد داد تا در هنگام انجام بازی های ویدئویی همچون COD، God of War، PUBG، GTA 5.0 و ... صدای پا و جهت شلیک را شناسایی کرده و به موقعیت هایی که دشمنانتان در آن قرار دارند آگاهی پیدا کرده و نسبت به نابود سازی آن ها اقدام کنید. از دیگر ویژگی هایی که این فناوری در اختیار کاربر قرار می دهد می توان به دریافت صدا از همه جهات (360 درجه ای) اشاره کرد تا هیجان بازی را بیش از پیش تجربه کنید!

درایورهای 50 میلی متری استفاده شده در هدست گیمینگ Thresher For PS4 ریزر از نوع Neodymium Magnets بوده که می تواند محتوای در حال پخش را با بیس قوی به گوش کاربر برساند! از ویژگی درایورهای تعبیه شده نیز می توان به امکان پخش صدای با شفافیت بالا، واضح و کریستالی اشاره کرد. درایورهای استفاده شده در این مدل هدست با توجه به تنظیم اختصاصی که در اختیار دارند این امکان به کاربر داده خواهد شد تا از قابلیت شنیدن ریزترین صداها (صدای قدم ها) و صداهایی که از فرکانس پایین تری برخوردار هستند بهره مند شوید. قابلیت اتصال به 2 روش مختلف را می توان یکی دیگر از امکانات ویژه این مدل از هدست شرکت ریزر محسوب می شود! روش های اتصالی موجود در این هدست شامل فناوری اتصال بی سیم 2.4 گیگاهرتزی و جک 3.5 میلی متری می شود! روش های اضافه شده در این مدل هدست با توجه به قدرتی که در اختیار دارند می توانند باکیفیت ترین و سریع ترین نوع اتصال را در اختیار کاربر قرار دهند. در نتیجه می توان گفت که هدست گیمینگ Thresher For PS4 می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه برای گیمرهای حرفه ای باشد که برای انجام بازی های خود از کنسول های مختلف، گوشی موبایل و یا کامپیوتر استفاده می کنند. سیستم بی سیم تعبیه شده در این مدل هدست قابلیت پوشش محدوده 12 متری را داشته تا کاربر قادر باشد در مواقع انجام بازی های ویدئویی با سیستم های کامپیوتری خانگی با هیچ چالشی روبرو نشود.

هدست گیمینگ بی سیم Razer Thresher For PS4

مجهز به میکروفون حساس و باتری قدرتمند!

از امکاناتی که جهت برقراری مکالمه در ساخت هدست گیمینگ Thresher For PS4 استفاده شده نیز می توان به میکروفون های حساس و باکیفیت اشاره کرد. میکروفون های تعبیه شده در این مدل هدست با توجه به کیفیت بالا می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه برای برقراری ارتباط به صورت صوتی باشد. میکروفون این مدل هدست بر روی کاپ چپ هدست قابل مشاهده بوده و از قابلیت جمع شوندگی نیز برخوردار بوده تا کاربر هنگام عدم نیاز اقدام به دور کردن آن از جلوی دهان خود کند. از ویژگی های موجود در میکروفون نیز می توان به حساسیتی برابر با -38 dB و فرکانس پاسخ گویی از 100 تا 10 کیلوهرتز اشاره کرد. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید صدای خود را هنگام برقراری تماس های تصویری، صوتی و یا چت کردن با هم تیمی های خود در داخل بازی با بالاترین وضوح و بالاترین شفافیت انتقال دهید! در ضمن جهت استفاده بی سیم و بدون دخالت سیم از یک باتری قدرتمند نیز در ساخت این هدست استفاده شده است. باتری تعبیه شده طبق اعلام سایت اصلی شرکت ریزر قادر به شارژدهی تا 16 ساعت بوده تا کاربر نگرانی بابت اتمام زود هنگام شارژ باتری نداشته باشد! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که هدست گیمینگ Thresher For PS4 ریزر از دکمه های کنترلی (کنترل میزان صدا و قطع/وصل کردن میکروفون) نیز برخوردار است تا کاربر بدون انجام کار اضافی به استفاده از هدست بپردازد!

منبع: razer