ما به آن دسته از استریمرهای حرفه ای که به دنبال وسیله ای هستند تا به کمک آن بتوانند به کنترل هر چه بیشتر جریان پخش زنده خود برسند کنترلر Stream Controller ریزر را پیشنهاد می کنیم! این کنترلر که یکی از بهترین تجهیزات استریمینگ است شما را قادر خواهد ساخت تا روی جزء به جزء محتوای زنده خود کنترل داشته باشید! این ویژگی به کاربر این امکان را خواهد داد تا بتواند محتوای باکیفیت تری داشته و رضایت مخاطبان خود را بیش از پیش جلب کند! شرکت ریزر این محصول خود را نیز همانند سایر محصولات خود از قابلیت ها، ویژگی ها و کیفیت بالا بهره مند کرده است. از ویژگی ها و قابلیت هایی که کاربر با استفاده از این کنترلر به دست خواهد آورد می توان به برخورداری از کلیدهای کنترلی متعدد و قابلیت برنامه ریزی آنها، قابلیت سازگاری با انواع نرم افزارهای استریم و پلتفرم های مختلف، نمایشگر لمسی از نوع LCD، کابل رابط USB-A به USB-C با طولی برابر با 2 متر، ابعاد و وزن مناسب و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر Stream Controller ریزر خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

بررسی Stream Controller ریزر!

طراح‍‍‍‍ی و ساخت کنترلر razer stream controller!

از ویژگی های Stream Controller ریزر می توان به بدنه ای باکیفیت و مقاوم اشاره کرد. بدنه استفاده شده این کنترلر کاملا محکم بوده و قادر است در برابر ضربات احتمالی و یا سقوط از ارتفاع مقاومت زیادی از خود نشان دهد. با این ویژگی می توان گفت که کاربر می تواند بدون نگرانی بابت حساس بودن کنترلر، به استفاده از آن بپردازد! از دیگر ویژگی های که شرکت ریزر در طراحی و ساخت Stream Controller بهره برده می توان به ابعاد و وزن مناسب آن اشاره کرد. ابعاد طراحی شده این کنترلر استریمینگ برابر با 151x101.5x30.2 میلی متر بوده تا علاوه بر اشغال کردن فضایی ناچیز به شما این امکان را بدهد که بتوانید آن را به راحتی در جیب خود جای دهید. وزن ناچیز 210 گرمی نیز از دیگر ویژگی های این مدل از کنترلر شرکت ریزر محسوب شده تا کاربر برای حمل آن نیز با هیچ چالشی روبرو نشود. در ضمن با متصل کردن پایه وزن این محصول به 216 گرم خواهد رسید!

ریزر از یک کابل 2 متری نیز در ساخت این کنترلر استفاده کرده تا کاربر برای متصل شدن نیز هیچ مشکلی نداشته باشد. کابل موجود نیز همانند دیگر نقاط کنترلر از کیفیت بالایی برخوردار بوده و می تواند مدت زمان زیادی برای کاربر کارایی داشته باشد! ریزر در قسمت زیرین کنترلر از 8 کلید مختلف و در کناره های چپ و راست کنترلر نیز از 6 کلید چرخشی استفاده کرده است. کلیدهای تعبیه شده از قابلیت برنامه ریزی بهره مند بوده و به منظور دسترسی آسان و مستقیم به 12 فعالیت مختلف به کاربر در هنگام انجام استریم و یا دیگر تولید محتواها اضافه شده اند. در قسمت مرکزی کنترلر نیز شاهد صفحه نمایش باکیفیت و لمسی هستیم که می تواند جایگزین بهتر کلیدها باشد. در ضمن طراحان خوش ذوق ریزر در قسمت زیرین کلیدها نیز از برند ریزر استفاده کرده تا جذابیت کنترلر را بیش از پیش کرده باشد!

طراح‍‍‍‍ی و ساخت کنترلر razer stream controller!

کلیدهای قابل برنامه ریزی کنترلر ریزر مدل stream controller!

شرکت ریزر در طراحی Stream Controller به منظور دسترسی راحت، مستقیم، سریع و بی دردسر به تنظیمات و فعالیت های مختلف حین استریم از 8 عدد کلید در قسمت پایینی کنترلر و 6 عدد کلید چرخشی در کناره های کنترلر بهره برده است. Stream Controller ریزر با توجه به بهره مندی از کلیدهای متنوع این امکان را به کاربر خواهد داد تا برای اجرای فرمان های گوناگون با هیچ چالشی روبرو نشوند! کاربر با استفاده از این کلیدها قادر خواهد بود اقدام به اجرای فرمان هایی همچون افزایش یا کاهش میزان نور، صدا و یا ... اقدام کند. لازم به ذکر است که این مدل کنترلر از نظر فرمان های اجرایی نسبت به نسل های قبلی خود پیشرفت های چشم گیری داشته و می تواند رضایت کاربر را بیش از پیش جلب کند! کلیدهای تعبیه شده دارای فرمان هایی از پیش تعیین شده بوده و هر کدام از آن ها به صورت جداگانه می تواند وظیفه مخصوص به خود را انجام دهد. شرکت ریزر به منظور شخصی سازی، در طراحی و ساخت این مدل کنترلر از قابلیت برنامه ریزی کلیدها نیز بهره برده است. این قابلیت به کاربر این امکان را خواهد داد تا بتواند کارکرد هر یک از کلیدها را نسبت به نوع فعالیت و نیازهای خود اقدام به تغییر و شخصی سازی آن ها کند! با این ویژگی می توان گفت که برایStream Controller ریزر فرقی ندارد که در چه زمینه ای تولید محتوا کرده و یا چگونه استریم می کنید، قابلیت اجرای دستورات بی شمار و تعیین دستوری که این کنترلر در اختیار دارد می تواند امکان اجرای حرفه ای ترین و راحت ترین استریم را برای شما به ارمغان بیاورد.

کلیدهای قابل برنامه ریزی کنترلر ریزر مدل stream controller!

کنترلر ریزر razer stream controller با قابلیت سازگاری با پلتفرم ها و نرم افزارهای مختلف!

از دیگر ویژگی های مهم و مثبتی که شرکت ریزر در ساخت کنترلر Stream Controller استفاده کرده می توان به قابلیت سازگاری با انوع مختلف نرم افزارهای استریم و انواع مختلف پلتفرم اشاره کرد. از نمونه پلتفرم هایی که این مدل کنترلر می تواند سازگاری کامل با آن داشته باشد می توان به سیستم عامل macOSX 10.14 و بالاتر و ویندوز 10 اشاره کرد. نرم افزار Loupedeck نیز از نمونه نرم افزارهای قابل سازگار این مدل کنترلر محسوب می شود. در ضمن کنترلر Stream Controller ریزر علاوه بر نرم افزار و پلتفرم ها از قابلیت سازگاری با تولید محتواهای بصری همچون OBS Studio، Spotify و  Twitch نیز بهره مند است. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که کاربر با توجه به سازگاری کنترلر Stream Controller ریزر با نرم افزار Loupdeck این امکان را خواهد داشت تا قادر باشد نسبت به تغییر تنظیمات 100 درصدی کنترلر اقدام کند!

منبع: razer