شرکت Razer از جدیدترین ماوس گیمینگ خود با نام Orochi V2 در تاریخ 27 آوریل 2021 (7 اردیبهشت 1400) رونمایی کرده است. این ماوس را می توان تلفیقی از ماوس های گیمینگ ریزر در سری های Orochi و Atheris دانست. ماوس Orochi V2 هم اکنون با قیمت 70 دلار در بازارهای جهانی به فروش می رسد.

جدیدترین ماوس گیمینگ ریزر، مدل Orochi V2، از طول عمر باتری 900 ساعته بهره می برد!

ارائه شده در دو رنگ سفید و مشکی و 100 طرح مختلف

ماوس Orochi V2 از تعداد قابل توجهی ویژگی های هیجان انگیز برای یک ماوس گیمینگ بهره می برد! علاوه بر اینکه شما می توانید این ماوس را در رنگ های سفید یا مشکی تهیه کنید، این امکان برای شما وجود دارد تا طراحی مورد نظر خود را از میان 100 طراحی مختلفِ Razer Customs انتخاب نمایید. همچنین می توانید انتخاب کنید که از باتری های AA در این ماوس استفاده کنید یا باتری های AAA. ماوس Orochi V2 دارای اسلاتی برای استفاده از انواع مختلف باتری است و به شما در این زمینه حق انتخاب می دهد.

دقت 99.4 درصد و شتاب 40 G، سرعت و دقتی عالی برای یک ماوس گیمینگ

در ماوس Orochi V2 از سنسور اپتیکال قدرتمند 5G با میزان دقت 18000 DPI استفاده شده است. همچنین این ماوس از میزان شتاب 40 G و دقت 99.4% بهره می برد و بالاترین میزان سرعت و دقت را به ارمغان می آورد. به این ترتیب با استفاده از این ماوس می توانید نسبت به اتفاقات در حال وقوع در بازی سریع ترین واکنش را نشان دهید. این ویژگی به خصوص در هنگام انجام بازی های شوتینگ و نشانه گیری کارایی بالایی دارد و به شما این امکان را می دهد تا از هد شات های بی نقص تان لذت ببرید! ماوس Orochi V2 دارای وزن سبکی نیز هست و به گونه ای طراحی شده که تمام فضای داخلی دست را به خوبی پوشش می دهد. به این ترتیب در هنگام انجام بازی به صورت بدون وقفه، با مشکلاتی مانند ناراحتی و خستگی دست ها مواجه نخواهید شد.

طول عمر باتری 900 ساعته در هنگام اتصال به صورت بلوتوثی

باید به این نکته هم اشاره کنیم که ماوس Orochi V2 در حالت 2.4GHz HyperSpeed Wireless یا به صورت بلوتوثی قابل استفاده است. در هر دو حالت می توانید از عملکرد سریع و با کیفیت آن در اتصال وایرلس بهره مند شوید. شرکت Razer ادعا می کند که طول عمر باتری این ماوس در هنگام اتصال بلوتوثی به 900 ساعت و در هنگام اتصال وایرلس 2.4GHz به 425 ساعت می رسد! به این ترتیب تا مدتی طولانی نیازی به تعویض باتری این ماوس پیدا نمی کنید و می توانید با خیال راحت از آن به صورت وایرلس استفاده کنید. پیش بینی می شود که ماوس ریزر Orochi V2 خیلی زود جایگاه خود را در میان گیمرها پیدا کرده و به فروش بالایی در بازار دست پیدا کند. همچنین به احتمال زیاد این ماوس در لیست بهترین ماوس های گیمینگ سال 2021 نیز قرار خواهد گرفت.

منبع: windowscentral