شرکت ریزر با طراحی ماوس گیمینگ Mamba Elite موفق به ساخت یکی از راحت ترین و سبک ترین ماوس های بازار شده است. این مدل ماوس به دلیل بهره مندی از کیفیت ساخت برتر به همراه متریال های بی نظیر می تواند لقب یکی از سبک ترین و راحت ترین ماوس های ریزر را به دست آورد. علاوه بر طراحی بی نظیر از سنسور پیشرفته نیز در ساخت این مدل ماوس استفاده شده تا کاربر نسبت به حریفان خود حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. این مدل ماوس به وسیله رابط سیمی می تواند به دستگاه مد نظر کاربر متصل شده و با توجه به طول مناسب نیز قادر است آزادی عمل بیشتری را برای کاربر به ارمغان بیاورد. برای کاربرانی که به دنبال جذاب تر کردن سیستم گیمینگ خود هستند نیز این مدل ماوس به دلیل بهره مندی از نورپردازی حرفه ای می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه باشد! طراحان شرکت ریزر از 9 کلید مختلف با قابلیت برنامه ریزی در ساخت ماوس گیمینگ Mamba Elite استفاده کرده اند که موجب می شود تا کاربر هنگام انجام بازی های ویدئویی هیچ چالشی نداشته باشد. در ضمن جهت ذخیره تنظیمات مربوط به کلیدها و نورپردازی نیز از حافظه آنبرد استفاده شده است. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل از ماوس گیمینگ شرکت Razer خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

مشخصات ماوس گیمینگ ریزر Mamba Elite

طراحی و ساخت ماوس گیمینگ!

طراحان شرکت ریزر به منظور استفاده راحت کاربران و افزایش تسلط در ساخت ماوس گیمینگ Mamba Elite از طراحی ارگونومیک استفاده کرده اند. طراحی ارگونومیک باعث می شود تا کف دست و انگشتان کاربر به صورت استاندارد بر روی ماوس قرار گرفته و در نتیجه میزان تسلط نیز با افزایش روبرو خواهد شد. جهت جذابیت بیشتر نیز از نورپردازی در نقاط مختلف ماوس استفاده شده است. نورپردازی تعبیه شده در این مدل ماوس را می توان بر روی اسکرول، دو طرف ماوس و لوگوی طراحی شده در قسمت انتهایی ماوس مشاهده کرد. در ساخت این مدل ماوس از 9 عدد کلید باکیفیت استفاده شده و با توجه به قابلیت برنامه ریزی که در اختیار دارند می توانند راحتی استفاده را برای کاربر به ارمغان آورده و طبق سلیقه شخصی آن ها استفاده شوند. در ضمن به دلیل قرارگیری و نوع چیدمان کلیدهای تعبیه شده روی ماوس کاربران قادر خواهند بود بدون هیچ چالشی از این ماوس استفاده کنند. جهت برقراری اتصال به صورت سیمی نیز از کابل باکیفیت با اندازه مناسب استفاده شده تا در صورت کارکرد طولانی مدت با هیچ گونه مشکلی روبرو نشود. بدنه باکیفیت ساخته شده از مواد اولیه مرغوب نیز از دیگر ویژگی های ماوس گیمینگ Mamba Elite ریزر محسوب شده که باعث می شود تا ماوس در برابر سقوط از ارتفاع و ضربات احتمالی مقاومت زیادی از خود نشان دهد! این مدل ماوس از ابعادی برابر با 125x64x43.3 میلی متر و وزنی برابر با 96 گرم برخوردار است! ابعاد و وزن مناسب این مدل ماوس باعث می شود تا کاربر هنگام انجام فعالیت های گوناگون علاوه بر تسلط بیشتر دچار چالش نیز نشود!

مشخصات ماوس گیمینگ ریزر Mamba Elite

دارای سنسور حساس و سوئیچ باکیفیت!

شرکت Razer به منظور بالا بردن میزان دقت و سرعت ماوس گیمینگ Mamba Elite از سنسور اپتیکال استفاده کرده است. سنسور استفاده شده در این مدل ماوس با توجه به قابلیت هایی که در اختیار دارد می تواند رضایت کامل گیمرها را جلب کند. این مدل ماوس کامپیوتر با بهره مندی از این نوع سنسور می تواند دقتی تا 16000 DPI داشته باشد. این ویژگی بازیکن را قادر می سازد تا بتواند بهترین و لذت بخش ترین لحظات خود را در هنگام انجام بازی های ویدئویی را به دست آورد! در ضمن با توجه به سرعت ردگیری مناسب و شتاب 50G که در اختیار دارد نیز می تواند گیمرها را یک قدم جلوتر از رقیبان خود قرار دهد! لازم به ذکر است که شرکت ریزر جهت حذف و از بین بردن لگ هنگام انجام بازی های ویدئویی از نرخ نمونه برداری مناسب استفاده کرده تا دستورات کاربر در سریع ترین زمان ممکن اجرا شوند! سنسور پیشرفته ای که در ساخت این مدل ماوس به کار رفته باعث شده تا سرعت ردیابی آن به عدد450 IPS  رسیده است! از دیگر ویژگی های استفاده شده در ماوس گیمینگ Mamba Elite می توان به سوئیچ های مکانیکال شرکت ریزر اشاره کرد. سوئیچ های استفاده شده در این مدل ماوس با توجه به ویژگی های مناسبی که در اختیار دارند می توانند علاوه بر واکنش بیشتر، صدای دوس داشتنی را نیز پس از فشرده شدن ایجاد کنند! سوئیچ های استفاده شده در این مدل ماوس با توجه به کیفیت بالایی که در اختیار دارند می توانند عمر کلیدهای تعبیه شده را افزایش دهند. با این ویژگی می توان گفت که کاربر مدت زمان زیادی می تواند از این مدل ماوس بدون هیچ مشکلی استفاده کند. لازم به ذکر است که این نوع سوئیچ می تواند طول عمر 50 میلیون کلیک را برای شما به ارمغان بیاورد! با این ویژگی می توان گفت که کاربر مدت زمان زیادی می تواند از این مدل ماوس بدون هیچ مشکلی استفاده کند.

مشخصات ماوس گیمینگ ریزر Mamba Elite

کلیدهای متعدد و نورپردازی حرفه ای!

شرکت ریزر در ساخت ماوس گیمینگ Mamba Elite از 9 کلید مختلف و باکیفیت استفاده کرده است. کلیدهای تعبیه شده با توجه به کیفیت بالایی که دارند قادر هستند مدت زمان زیادی بدون افت کیفیت کارایی داشته باشند. از ویژگی کلیدهای تعبیه شده می توان به قابلیت برنامه ریزی آن ها اشاره کرد. با این قابلیت می توان گفت که کاربر بر اساس راحتی و سلیقه شخصی خود می تواند اقدام به تنظیم آن ها کند. شرکت ریزر جهت راحت تر کردن کاربر جهت تنظیم شخصی نیز از نرم افزار اختصاصی استفاده کرده است. از دیگر ویژگی هایی که در ساخت ماوس گیمینگ Mamba Elite ریزر استفاده شده می توان به نورپردازی حرفه ای RGB اشاره کرد.

مشخصات ماوس گیمینگ ریزر Mamba Elite

این ویژگی باعث زیبایی دوچندان ماوس شده و می تواند هیجان انجام بازی را برای گیمر بیشتر کند. در ضمن نورپردازی استفاده شده در این ماوس از نوع Chroma RGB بوده و با توجه به برخورداری از قابلیت تنظیم این امکان را به شما خواهد داد تا بتوانید افکت های متعدد نورپردازی را به دلخواه انتخاب کرده و از طریق نرم افزار اختصاصی شخصی سازی کنید. نرم افزار اختصاصی ریزر با عنوان Synapse 3 عرضه شده و به کاربر این امکان را بدهد که عملکرد هر یک از کلیدها را بر اساس نوع بازی و راحتی خود تنظیم کند. در ضمن با توجه به قابلیت ذخیره سازی تنظیمات در 5 پروفایل مختلف این امکان به کاربر داده می شود تا با ذخیره کردن تنظیمات و اجرای آن ها دیگر نیازی به تنظیمات دوباره نداشته باشد. در آخر نیز باید به این نکته اشاره کرد که ماوس گیمینگ Mamba Elite از حالت های مختلف نورپردازی و قابلیت پشتیبانی از 16.8 میلیون رنگ برخوردار است!

منبع: realgear