LanceHead Tournament Edition یکی از سریع ترین و بی رحم ترین ماوس های گیمینگ شرکت ریزر محسوب می شود که به منظور یاری رسانی به گیمرهای حرفه ای طراحی شده تا با استفاده از آن به جنگ حریفان خود بپردازند! این مدل ماوس به لطف برخورداری از قابلیت ها و ویژگی های متعدد می تواند کاربر را همیشه یک قدم جلوتر از حریفان و دشمنانش در میدان نبرد قرار دهد! از ویژگی های مهم و مثبت استفاده شده در LanceHead Tournament Edition می توان به سوئیچ های باکیفیت از نوع Omron به همراه سنسور اپتیکال اشاره کرد. ویژگی های یاد شده می توانند علاوه بر ارائه کلیک های دقیق، دستورات کاربر را نیز در سریع ترین زمان ممکن ارسال کنند! با وجود نرم افزار اختصاصی شرکت ریزر که با هدف امکان تنظیم قابلیت های ماوس طراحی شده می توان به تنظیم عملکرد کلیدهای تعبیه شده و نورپردازی پرداخت! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل از ماوس شرکت Razer خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

ماوس گیمینگ Razer LanceHead Tournament Edition

طراحی ویژه ماوس گیمینگ!

طراحی چشم نواز از ویژگی های مهمی است که شرکت Razer در ساخت ماوس های گیمینگ خود مورد استفاده قرار می دهد. ماوس گیمینگ LanceHead Tournament Edition نیز از قائله مستثنی نبوده و طراحان شرکت ریزر در ساخت آن از طراحی گیمر پسند استفاده کرده اند تا علاوه بر بالا بردن میزان هیجان کاربر بتوانند سیستم گیمینگ را نیز جذاب تر کنند! این مدل ماوس زیبایی خود را مدیون سیستم نورپردازی چشم نواز و خطوط زاویه دار کناره ها است. لوگوی محصولات ریزر را نیز می توانید در قسمت انتهای ماوس مشاهده کنید که با توجه به برخورداری از نورپردازی توانسته جذابیت ماوس را تا چندین برابر بیشتر کند. از دیگر ویژگی های طراحی شده این مدل ماوس نیز می توان به ارگونومیک بودن آن اشاره کرد. این ویژگی باعث می شود تا کاربر بدون خستگی اقدام به استفاده از ماوس کند. در نمای جلویی این ماوس نیز شاهد 9 دکمه مختلف خواهیم بود. کلیدهای موجود از قابلیت برنامه ریزی برخوردار بوده و شما می توانید نوع کارکرد هر یک از دکمه ها را به راحتی تنظیم کنید.

ابعاد مناسب و وزن 104 گرمی نیز می تواند یکی از بهترین ویژگی های طراحی شده ماوس گیمینگ LanceHead Tournament Edition محسوب شود. ریزر جهت متصل کردن ماوس با دستگاه های مد نظر کاربر از درگاه USB استفاده کرده و با توجه به طول 2.1 متری که در اختیار دارد می تواند آزادی عملکرد بیشتری را برای کاربر به ارمغان بیاورد! کلیدهای تعبیه شده در ماوس گیمینگ LanceHead Tournament Edition از کیفیت بالایی برخوردار بوده و قادر هستند مقاومت زیادی از خود نشان دهند. بدنه باکیفیت همراه با پوسته بیرونی مستحکم که از مواد اولیه مرغوب درست شده از دیگر ویژگی های این مدل ماوس محسوب می شود. بدنه استفاده شده نیز قادر است در برابر ضربات احتمالی و سقوط از ارتفاع مقاومت بالایی از خود نشان دهد! با این ویژگی می توان گفت این مدل ماوس برای استفاده طولانی مدت یکی از مناسب ترین گزینه ها می باشد.

ماوس گیمینگ Razer LanceHead Tournament Edition

قابلیت برنامه ریزی کلیدها

کلیدهای تعبیه شده در ماوس بی سیم LanceHead Tournament Edition ریزر از قابلیت برنامه ریزی برخوردار بوده تا به شما این امکان را بدهد که بتوانید سرعت عمل و کارایی خود را در حین بازی افزایش دهید! Razer جهت دستیابی به تنظیمات شخصی سازی 9 کلید تعبیه شده از نرم افزار انحصاری (Razer Synapse) استفاده کرده است. استفاده از این نرم افزار خیلی پیچیده نبوده و تنها با چند کلیک ساده می توانید عملکرد و نوع کارکرد هر یک از کلیک ها را مشخص کنید. لازم به ذکر است که شرکت ریزر به منظور ذخیره تنظیمات انجام شده از حافظه آنبرد بهره برده است. ماوس بی سیم LanceHead Tournament Edition ریزر با بهره مندی از این قابلیت به کاربر این امکان را خواهد داد تا بتواند پس از انجام تنظیمات شخصی اقدام به ذخیره تنظیمات کند! در ضمن این قابلیت به کاربر این امکان را خواهد داد تا مجبور به تنظیم دوباره کلیدهای ماوس نشود. نورپردازی حرفه ای از ویژگی ها و قابلیت های مهم دیگر استفاده شده در این مدل ماوس محسوب شده که به منظور زیباسازی سیستم گیمینگ کاربر اضافه شده است. این ویژگی باعث زیبایی دوچندان ماوس شده و می تواند هیجان انجام بازی را برای گیمر بیشتر کند. نورپردازی موجود در این مدل ماوس از نوع RGB بوده و از ویژگی هایی همچون قابلیت به نمایش درآوردن 16.8 میلیون رنگ و جلوه های نورپردازی متعدد برخوردار است.

از دیگر ویژگی های استفاده شده در ماوس گیمینگ مدل LanceHead Tournament Edition  ریزر می توان به سوئیچ های مکانیکال و سنسور اپتیکال اشاره کرد. سوئیچ های استفاده شده در این مدل ماوس با توجه به ویژگی های مناسبی که در اختیار دارند می توانند علاوه بر واکنش بیشتر، صدای دوس داشتنی را نیز پس از فشرده شدن ایجاد کنند! سوئیچ های استفاده شده در این مدل ماوس با توجه به کیفیت بالایی که در اختیار دارند می توانند عمر کلیدهای تعبیه شده را افزایش دهند. با این ویژگی می توان گفت که کاربر مدت زمان زیادی می تواند از این مدل ماوس بدون هیچ مشکلی استفاده کند. لازم به ذکر است که این نوع سوئیچ می تواند طول عمر 50 میلیون کلیک را برای شما به ارمغان بیاورد! با این ویژگی می توان گفت که کاربر مدت زمان زیادی می تواند از این مدل ماوس بدون هیچ مشکلی استفاده کند..

ماوس گیمینگ Razer LanceHead Tournament Edition

سنسور استفاده شده در این مدل ماوس از نوع اپتیکال بوده و با توجه به نوع مهندسی که در اختیار دارد می تواند دقت بالایی را برای کاربر به ارمغان بیاورد. این ویژگی باعث می شود تا کاربر هنگام انجام بازی از برتری محسوس نسبت به رقبای خود برخوردار باشد. لازم به ذکر است که سنسور استفاده شده موجب می شود تا این مدل از ماوس دقتی برابر با 16000 DPI را داشته باشد. در ضمن برای تنظیم دقت ردگیری ماوس می توانید از طریق نرم افزار اختصاصی Razer Synapse 3 اقدام کنید! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که ماوس گیمینگ مدل LanceHead Tournament Edition ریزر از دیگر قابلیت ها و امکاناتی همچون رابط USB با طول کابل 2.1 متر، قابلیت سازگاری با ویندوز 7 و بالاتر، سرعت ردگیری 450 IPS و شتابی برابر با 50G اشاره کرد.

منبع: prosettings