ریزر، برند جهانی تولید کنندۀ تجهیزات گیمینگ، به تازگی از هدست های سری Kraken Kitty V2 در چین رونمایی کرده است. این هدست ها از نوع رو گوشی است و قیمت آنها از 110 دلار شروع می شود. از کیفیت صدا که بگذریم، چیزی که این هدست ها را از سایر مدل های موجود در بازار متمایز می کند طراحی ظاهری خاص و منحصر به فرد آنها است! لازم به ذکر است که هدست های این سری شامل مدل های Kraken Kitty V2 و Kraken Kitty V2 BT می شود که در ادامه بیشتر با آنها آشنا می شویم.

هدست های جدید ریزر با طراحی خاص

طراحی خاص هدست های سری Kraken Kitty V2 از همان نگاه اول توجه شما را به خود جلب می کند. در بالای این هدست، دو گوش به شکل گوش های گربه طراحی شده است که ظاهری کیوت و جذاب به آن بخشیده است. اما جذابیت های ظاهری این هدست ها تنها به این المان محدود نمی شود، بلکه این گجت ها از فناوری نورپردازی Razer Chroma RGB هم پشتیبانی می کنند. لازم به ذکر است که ظاهر این هدست ها قابل شخصی سازی است و شما می توانید هر طراحی کول و جذابی را که خواستید به آن بدهید.

یکی از ویژگی های چشمگیر هدست های ریزر Kraken Kitty V2، بهره بردن از تکنولوژی HyperClear به همراه یک میکروفون چند جهته است. این مشخصات، کیفیت عالی صدای ورودی را تضمین می کند و به خصوص برای گیمرهایی که به دنبال دقیق ترین صدای ممکن در حین بازی هستند، کارایی بالایی دارد.

هدست های جدید ریزر با طراحی خاص

کیفیت صدا برای دستیابی به بهترین تجربه در هنگام بازی، تماشای فیلم یا گوش دادن به موسیقی مهم ترین فاکتور است و هدست ریزر Kraken Kitty V2 شما را در این مورد نا امید نمی کند. این هدست به درایورهای اختصاصی ریزر TriForce با سایز 40 میلی متر مجهز است و صدایی قدرتمند و حجیم را به شما ارائه می دهد. علاوه بر این، می توانید با استفاده از این هدست به صدای محیطی 7.1 کاناله دست پیدا کنید و حتی صدای پای دشمن را نیز در پشت سر خود احساس نمایید!

هدست های جدید ریزر با طراحی خاص

برای کسانی که از پخش زنده گیم پلی خود لذت می برند، هدست ریزر Kraken Kitty V2 امکانات قابل توجهی را ارائه می دهد. از طریق این هدست می توانید با بالاترین کیفیت با مخاطبان خود در حین بازی تعامل برقرار نمایید و سطح جدیدی از سرگرمی را تجربه کنید!

هدست ریزر Kraken Kitty V2 به گونه ای طراحی شده که حتی پس از ساعت ها بازی نیز حس خسنگی نداشته باشید! برای این منظور از پارچه و چرم مصنوعی در ساخت گوشی های این هدست استفاده شده است. این ترکیب علاوه بر فراهم آوردن نهایت آسایش و راحتی، نویزها را نیز خنثی می کند و به گیمرها کمک می کند تا تمرکز بیشتری بر روی بر روی محیط بازی داشته باشند.

هدست های جدید ریزر با طراحی خاص

علاوه بر نسخه استاندارد، ریزر از یک نسخه دیگر از این سری نیز با مدل Kraken Kitty V2 BT رونمایی کرده است. این مدل از اتصال وایرلس از طریق بلوتوث 5.2 پشتیبانی می کند و به حالت اختصاصی گیمینگ مجهز است. در این حالت زمان تأخیر هدست به حداقل میزان ممکن می رسد و قابلیت ضد نویز میکروفون های آن فعال می شود. این هدست تنها با 325 گرم وزن و طول عمر باتری 40 ساعته، یکی از بهترین انتخاب ها برای گیمرها به حساب می آید.

منبع: gizmochina