خستگی بیش از حد را می توان از بزرگ ترین مشکلات گیمرهای سراسر دنیا محسوب کرد. خستگی گیمرها به دلیل انجام بازی های ویدئویی در مدت زمان طولانی به وجود می آید. از وسیله هایی که می تواند میزان خستگی کاربر را به پایین ترین حد خود برساند می توان به صندلی های مناسب گیمینگ اشاره کرد. صندلی های مخصوص گیمینگ به دلیل طراحی خاص و مناسبی که در اختیار دارند می توانند امکان انجام بازی های ویدئویی در مدت زمان طولانی را برای کاربر به ارمغان بیاورند. این صندلی از برترین و حرفه ای ترین صندلی های گیمینگ بازار متعلق به شرکت معتبر Razer بوده که با عنوان ISKUR X طراحی و عرضه شده است. ریزر نیز از محبوب ترین برندها بین گیمرهای سراسر دنیا بوده و توانسته با تولید محصولات کاربردی رضایت اکثر کاربران خود را رفع کند. ریزر در ساخت این مدل صندلی همانند دیگر محصولات خود از قابلیت های متعددی استفاده کرده که شامل روکش هایی از جنس چرم 3 لایه، قابلیت تنظیم پشتی تا 139 درجه، تنظیم دسته در 4 جهت مختلف، چرخ های استاندارد و ... می شود. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر صندلی گیمینگ Razer ISKUR X خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

Razer ISKUR X، از حرفه ای ترین صندلی های گیمینگ دنیا!

طراحی و ساخت صندلی گیمینگ Razer ISKUR X!

طراحی جذاب و شیک از ویژگی های مهمی است که شرکت ریزر در ساخت صندلی گیمینگ ISKUR X مورد استفاده قرار داده است. از ویژگی های طراحی این صندلی می توان به تکیه گاه اشاره کرد که به صورت بلند طراحی شده تا قسمت پشتی کاربر را به صورت کامل در بر بگیرد. نشیمن گاه تعبیه شده در این صندلی نیز با توجه به برخورداری از فوم هایی با چگالی بالا می تواند امکان نشستن راحت کاربر را فراهم سازد. فوم های استفاده شده با توجه به کیفیت بالایی که در اختیار دارند پس از استفاده طولانی مدت نیز دچار فرو رفتگی نشده و بلافاصله پس از برخواستن کاربر به شکل اولیه خود باز خواهد گشت. از دیگر ویژگی های مهمی که در ساخت صندلی گیمینگ ISKUR X مورد استفاده قرار گرفته می توان به روکش ها اشاره کرد که دارای جنس چرم 3 لایه هستند. لازم به ذکر است که این نوع چرم نسبت به چرم های PU و دیگر چرم ها از مقاومت بالایی برخوردار هستند. این مدل صندلی گیمینگ چرمی بر خلاف اکثر صندلی ها که از بالشتک های اضافی در قسمت بالایی و انتهایی صندلی به منظور استراحت دادن کمر و سر کاربر استفاده می کنند، از طراحی مخصوص استفاده کرده تا از قابلیت پوشش کامل گودی کمر و قابلیت تکیه دادن سر کاربر بهره مند باشد!

طراحی و ساخت صندلی گیمینگ Razer ISKUR X!

دسته های قابل تنظیم و تکیه گاه متحرک صندلی مخصوص بازی ریزر ISKUR X!

از ویژگی های مهم صندلی گیمینگ ISKUR X شرکت ریزر می توان به دسته های استاندارد و قابل تنظیم اشاره کرد. طراحی دسته های این مدل صندلی همانند دیگر نقاط صندلی از طراحی ارگونومیک بهره مند است. دسته های قابل تنظیم به کاربر این امکان را خواهد داد تا قادر باشد دسته های صندلی را متناسب با قرار گیری راحت دستان خود در 4 جهت مختلف (چپ، راست، بالا و پایین) تغییر دهد. قابلیت تنظیم دسته این امکان را به کاربر خواهد داد تا قادر باشد دسته های صندلی را متناسب با قرار گیری راحت دستان خود تغییر بدهد. این ویژگی بیشتر برای PC گیمرها مفید بوده تا هنگام استفاده از ماوس و کیبورد راحتی و تسلط کامل را داشته باشند. با تنظیم درست و استاندارد دسته های صندلی می توانید فشار وارده در بین بازو و آرنج را کاهش داده و از اثرات مخرب آن نیز جلوگیری کنید! از دیگر طراحی هایی که در ساخت صندلی گیمینگ ISKUR X به منظور راحتی کاربر استفاده شده می توان به تکیه گاه و پشتی متحرک اشاره کرد. شرکت Razer جهت تنظیم زاویه تکیه گاه، این مدل صندلی را مجهز به اهرمی کرده که در زیر صندلی تعبیه شده است. کاربر با چرخاندن اهرم تعبیه شده در زیر صندلی می تواند اقدام به تغییر زاویه تکیه گاه تا 139 درجه کند. این ویژگی به کاربر این امکان را خواهد داد تا زاویه متناسب با راحتی خود را تنظیم کرده و با آسایش خاطر از صندلی استفاده کند. کاربر علاوه بر امکان تنظیم تکیه گاه این امکان را نیز خواهد داشت تا با تنظیم ارتفاع صندلی نیز بتواند بهترین زاویه را برای خود به وجود آورد.

دسته های قابل تنظیم و تکیه گاه متحرک صندلی مخصوص بازی ریزر ISKUR X!

صندلی گیمینگ Razer ISKUR X با بالشتک ها و چرخ های استاندارد!

چرخ های تعبیه شده در قسمت زیرین نیز همانند دیگر قسمت های اضافه شده در صندلی گیمینگ ISKUR X با هدف راحتی کاربر طراحی شده و با توجه به جنس مرغوب، قابلیت چرخش 360 درجه ای و قابلیت کنترل نیروی وارده بر اثر نشستن کاربر این امکان را به شما می دهد تا بدون نگرانی بابت از کار افتادن و ایجاد سر و صدا از صندلی استفاده کنید. طراحان ریزر به منظور جلوگیری از گرفتگی احتمالی عضلات و دردهای ناشی از استفاده طولانی مدت در ساخت این مدل صندلی بر خلاف اکثر صندلی ها که از بالشتک های اضافی در قسمت بالایی و انتهایی صندلی به منظور استراحت دادن کمر و سر کاربر، از طراحی مخصوص استفاده کرده تا این صندلی از قابلیت پوشش کامل گودی کمر و قابلیت تکیه دادن سر کاربر بهره مند باشد! با توجه به این ویژگی این امکان را خواهید داشت تا مدت زمان زیادی بدون نگرانی بابت خستگی ناشی از نشستن زیاد، مشغول بازی کردن باشید! در آخر باید به این نکته اشاره کنم که صندلی گیمینگ Razer ISKUR X از قابلیت تحمل وزن تا 200 کیلوگرمی و قد از 1.08 تا 2.08 متری برخوردار است.

منبع: razer