صندلی های تولیدی شرکت Razer از محبوب ترین لوازم جانبی مورد نیاز گیمرهای سراسر جهان محسوب می شود. زیبایی، استحکام و راحتی بی نظیر صندلی های گیمینگ ریزر باعث شده تا این برند تبدیل به برترین و محبوب ترین میان دیگر برندهای بازار شود. جلب رضایت کاربر از نظر راحتی و استحکام باعث شده تا مخالفان این برند به کم ترین حد خود برسد. در این مقاله با بررسی و آشنایی یکی از محبوب ترین و مناسب ترین صندلی های گیمینگ در کنار شما خواهیم بود. صندلی گیمینگ مد نظر ما جهت بررسی با عنوان ISKUR DARK GRAY FABRIC طراحی و تولید شده است. ریزر در ساخت این مدل صندلی از نرم ترین فوم ها استفاده کرده و با توجه به چگالی بسیار بالایی که در اختیار دارد می تواند راحتی بی نظیر را برای کاربر به ارمغان بیاورد. از ویژگی های منحصر به فرد این مدل صندلی می توان به تکیه گاه قسمت کمر کاربر اشاره کرد. این تکیه گاه به صورت برآمده طراحی شده و با توجه به قابلیت تنظیم می تواند راحتی بیش از حد را برای کاربر به ارمغان بیاورد. از دیگر بالشتک های تعبیه شده نیز می تواند به بالشتک گردن اشاره کرد که از قابلیت جداسازی برخوردار است. از دیگر ویژگی های مهم و مثبت این صندلی نیز می توان به قابلیت تنظیم میزان ارتفاع و دسته ها به همراه پشتی صندلی اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر صندلی گیمینگ ISKUR DARK GRAY FABRIC ریزر خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

صندلی گیمینگ ISKUR DARK GRAY FABRIC ریزر

استحکام و راحتی بی نظیر!

تمامی صندلی های گیمینگ که توسط شرکت ریزر طراحی و تولید شده علاوه بر زیبایی و راحتی بیش از حدی که در اختیار دارند، از مقاومت و استحکام بالایی نیز برخوردار هستند. شرکت ریزر به دلیل استفاده از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه موفق شده استحکام زیاد صندلی های خود را تضمین کند. ویژگی یاد شده باعث می شود تا کاربر بدون نگرانی بابت آسیب دیدگی اقدام به استفاده طولانی مدت از صندلی کند. Razer این مدل از صندلی را در رنگ خاکستری تیره همراه با دسته ها و پایه های مشکی رنگ طراحی کرده است. ترکیب رنگ خاکستری تیره با مشکی باعث شده تا صندلی گیمینگ ISKUR DARK GRAY FABRIC از ظاهری شیک برخوردار شود. طراحان همچنین به منظور ایجاد راحتی بیش از حد کاربر در ساخت این صندلی از تکیه گاه های هوشمندانه استفاده کرده اند. تکیه گاه های تعبیه شده را می توانید در قسمت بالایی و انتهایی پشتی که به صورت برآمده طراحی شده است مشاهده کنید. لازم به ذکر است که تکیه گاه های تعبیه شده با توجه به قابلیت تنظیم می تواند راحتی کاربر را بیش از پیش تضمین کند. تکیه گاه بالایی نیز به منظور تکیه گاه گردن اضافه شده و با توجه به قابلیت تنظیم و جداسازی می تواند نیاز کاربر را به طور کامل برطرف کند. قابلیت تنظیم دسته های تعبیه شده در 4 جهت مختلف، تنظیم ارتفاع و قابلیت تنظیم پشتی تا 139 درجه از دیگر ویژگی هایی است که از قابلیت تغییر برخوردار هستند!

صندلی گیمینگ ISKUR DARK GRAY FABRIC ریزر

دسته های 4 بعدی و امکان ایجاد شرایط ایده آل!

از طراحی های مثبت و مهم صندلی گیمینگ ISKUR DARK GRAY FABRIC می توان به دسته های استاندارد و قابل تنظیم اشاره کرد. طراحی دسته های این مدل صندلی گیمینگ ریزر همانند دیگر نقاط صندلی از طراحی ارگونومیک بهره مند است. کاربر هنگام تنظیم دسته های آن قادر خواهد بود آن را در 4 جهت اصلی (چپ و راست؛ بالا و پایین، جلو و عقب و یا چرخش حول محور پایه دسته) حرکت دهد! قابلیت تنظیم دسته این امکان را به کاربر خواهد داد تا قادر باشد دسته های صندلی را متناسب با قرار گیری راحت دستان خود تغییر بدهد. این ویژگی بیشتر برای PC گیمرها مفید بوده تا هنگام استفاده از ماوس و کیبورد راحتی و تسلط کامل را داشته باشند. با تنظیم درست و استاندارد دسته های صندلی می توانید از فشار وارده در بین بازو و آرنج را کاهش داده و از اثرات مخرب آن نیز جلوگیری کنید!

صندلی گیمینگ ISKUR DARK GRAY FABRIC ریزر

طراحان خوش ذوق صندلی گیمینگ ISKUR DARK GRAY FABRIC ریزر جهت استراحت، اذیت نشدن و جلوگیری از خستگی گردن کاربر از بالشتک های مخصوص در قمست بالایی و انتهایی صندلی استفاده کرده اند. بالشتک استفاده شده در قسمت بالایی صندلی با توجه به جنس نرم و مرغوبی که در اختیار دارد این امکان را به کاربر می دهد تا در هنگام نیاز برای تکیه دادن سر خود از آن استفاده کنید. از ویژگی های موجود در بالشتک تعبیه شده نیز می توان به قابلیت تنظیم با فرم گردن کاربر و انعطاف پذیری به همراه قابلیت جداسازی اشاره کرد. لازم به ذکر است با توجه به قابلیت تنظیم که بالشتک در اختیار دارد به شما این امکان را می دهد تا بتوانید ارتفاع آن را بر حسب راحتی و متناسب با قد خود آن را تنظیم کنید! تکیه گاه ستون فقرات نیز همانند بالشتک تعبیه شده جهت راحتی کاربر اضافه شده و با توجه به قابلیت تنظیم این امکان به کاربر داده شده تا بر حسب راحتی خود ارتفاع آن را تنظیم کرده و به راحتی ایده آل دست پیدا کند!

صندلی گیمینگ ISKUR DARK GRAY FABRIC ریزر

قابلیت تنظیم پشتی و ارتفاع صندلی!

پشتی قابل تنظیم از امکاناتی است که شرکت Razer در طراحی صندلی گیمینگ ISKUR DARK GRAY FABRIC از آن استفاده کرده است. این ویژگی نیز به منظور جلوگیری از ناراحتی که هنگام نشستن به وجود می آید اضافه شده است. با خارج کردن صندلی از حالت قفل و تنظیم کردن زاویه پشتی آن تا 139 درجه (بر حسب راحتی) می توانید به راحتی کامل استفاده از این صندلی برسید! در ضمن برای برخورداری از این قابلیت می بایست از اهرمی که در قسمت زیرین صندلی تعبیه شده است استفاده نمایید. طراحان Razer همچنین به منظور ایجاد تجربه لذت بخش از یک نشیمنگاه کاربردی استفاده کرده است. نشیمنگاه استفاده شده در این مدل صندلی از نرمی بسیار بالایی برخوردار بوده و با توجه به فوم هایی که از چگالی و تراکم بسیار بالایی برخوردار هستند می تواند به کاربر این امکان را بدهد تا برای استفاده طولانی مدت با این صندلی نگرانی نداشته باشند! در قسمت زیرین صندلی نیز شاهد 5 چرخ استاندارد و باکیفیت هستیم که با توجه به طراحی حرفه ای که دارند می توانند نیروی وارده در اثر نشستن را به خوبی کنترل کنند. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که صندلی گیمینگ ISKUR DARK GRAY FABRIC از قابلیت تحمل وزن تا 136 کیلوگرم و تحمل قد از 170 تا 190 سانتی متر برخوردار است!

منبع: razer