برای آن دسته از کاربرانی که به دلیل کمر درد و دیگر مشکلات موجود پس از گذشت زمان کوتاه قادر به نشستن و ادامه دادن به کارهای روزمره و انجام بازی های ویدئویی نیستند صندلی گیمینگ Iskur Black/Green را پیشنهاد می کنیم! این مدل صندلی توسط شرکت نام آشنا و معتبر Razer طراحی و تولید شده است. طراحی خاص و حرفه ای که این صندلی در اختیار دارد راحتی استفاده را برای کاربرانی که قصد استفاده طولانی مدت از سیستم خود دارند را به ارمغان خواهد آورد. راحتی بی نظیر این صندلی به لطف بهره مندی از بالشتک قرار گرفته در قسمت پشتی و طراحی ارگونومیک به وجود آمده و توانسته لقب یکی از راحت ترین صندلی های حال حاضر بازار را به دست آورد! از ویژگی های مهمی که شرکت ریزر جهت راحتی استفاده کاربران در ساخت Iskur Black/Green مورد استفاده قرار داده است نیز می توان به قابلیت تنظیم ارتفاع، دسته ها و پشتی به همراه چرخ های استاندارد اشاره کرد که می تواند وزن وارده را به صورت کاملا حرفه ای کنترل کند! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل از صندلی گیمینگ شرکت Razer خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

Iskur Black/Green، از راحت ترین و حرفه ای ترین صندلی های گیمینگ Razer

طراحی و ساخت صندلی گیمینگ!

ریزر در ساخت صندلی گیمینگ Iskur Black/Green از طراحی جذاب و کلاسیک استفاده کرده است. طراحی این صندلی به صورت مشکی همراه با خط های سبز بوده و توانسته چهره جذابی به صندلی اضافه کند. از دیگر ویژگی های طراحی این مدل صندلی نیز می توان به لوگوی اصلی برند ریزر اشاره کرد که در قسمت بالایی پشتی اضافه شده که موجب شده تا میزان جذابیت صندلی تا حد زیادی بیشتر شود. مهندسان خوش ذوق شرکت Razer در طراحی و ساخت صندلی گیمینگ  Iskur Black/Greenاز یک روکش باکیفیت و نرم استفاده کرده اند. روکش های استفاده شده در این مدل صندلی از جنس چرم مصنوعی PVC بوده تا کاربر پس از استفاده طولانی مدت با هیچ خستگی مواجه نشود! در ضمن از یک بالشتک نرم و ارگونومیک به منظور راحتی بیشتر و عدم خستگی کاربر ناشی از استفاده طولانی مدت نیز در ساخت این صندلی استفاده شده است. بالشتک استفاده شده در این مدل از صندلی گیمینگ را می توانید در قسمت انتهای پشتی مشاهده کنید. در ضمن این بالشت به منظور پر کردن گودی کمر اضافه شده و با توجه به قابلیت تنظیم این امکان را به کاربر می دهد تا نسبت به راحتی بیشتر خود اقدام به تنظیم آن کند! در قسمت جلویی صندلی نیز جهت بالا بردن هر چه بیشتر میزان جذابیت نیز از عبارت " For Gamers By Gamers " استفاده شده که با توجه به رنگ سبز می تواند تمامی نگاه ها را به سمت خود جلب کند. از دیگر طراحی های مهم این صندلی نیز می توان به دسته ها و پشتی قابل تنظیم به همراه چرخ های استاندارد اشاره کرد.

Iskur Black/Green، از راحت ترین و حرفه ای ترین صندلی های گیمینگ Razer

مجهز به بالشتک و پشتی قابل تنظیم!

از ملزومات صندلی های گیمینگ که به منظور ایجاد شرایط استفاده طولانی مدت کاربر از صندلی اضافه می شود می توان به بالشتک نرم اشاره کرد که در قسمت انتهایی پشتی قرار می گیرد. بالشتکی که مهندسان و طراحان ریزر در ساخت صندلی گیمینگ Iskur Black/Green مورد استفاده قرار داده اند از ویژگی ها و قابلیت خاص تری نسبت به دیگر صندلی ها برخوردار بوده و می تواند راحتی متفاوت تر و بیشتری را برای کاربر به ارمغان بیاورد. قابلیت تنظیم از ویژگی و قابلیت خاص این بالشتک بوده تا کاربر بر حسب راحتی خود و متناسب با فرم بدن و میزان گودی کمر خود به تنظیم آن از طریق اهرمی که در قسمت راست صندلی تعبیه شده اقدام کند. اندازه مناسب نیز از دیگر ویژگی های بالشتک موجود بوده که قادر است با پوشش دادن وسط ستون فقرات تا پایه میزان راحتی و آسودگی کاربر را تا حد زیادی بالا ببرد. از دیگر طراحی هایی که در ساخت صندلی گیمینگ Iskur Black/Green به منظور راحتی کاربر استفاده شده می توان به تکیه گاه و پشتی متحرک اشاره کرد. شرکت Razer جهت تنظیم زاویه تکیه گاه، این مدل صندلی گیمینگ را مجهز به اهرمی کرده که در زیر صندلی تعبیه شده است. کاربر با چرخاندن اهرم تعبیه شده در زیر صندلی می تواند اقدام به تغییر زاویه تکیه گاه تا 139 درجه کند. این ویژگی به کاربر این امکان را خواهد داد تا زاویه متناسب با راحتی خود را تنظیم کرده و با آسایش خاطر از صندلی استفاده کند. کاربر علاوه بر امکان تنظیم تکیه گاه این امکان را نیز خواهد داشت تا با تنظیم ارتفاع صندلی نیز بتواند بهترین زاویه را برای خود به وجود آورد.

Iskur Black/Green، از راحت ترین و حرفه ای ترین صندلی های گیمینگ Razer

دسته های 4 بعدی و چرخ های استاندارد!

از طراحی های مثبت و مهم صندلی گیمینگ Iskur Black/Green می توان به دسته های استاندارد و قابل تنظیم اشاره کرد. طراحی دسته های این مدل صندلی همانند دیگر نقاط صندلی از طراحی ارگونومیک بهره مند است. کاربر قادر خواهد بود دسته های صندلی را در 4 جهت اصلی (چپ و راست؛ بالا و پایین، جلو و عقب و یا چرخش حول محور پایه دسته) حرکت دهد! قابلیت تنظیم دسته این امکان را به کاربر خواهد داد تا قادر باشد دسته های صندلی را متناسب با قرار گیری راحت دستان خود تغییر بدهد. این ویژگی بیشتر برای PC گیمرها مفید بوده تا هنگام استفاده از ماوس و کیبورد راحتی و تسلط کامل را داشته باشند. با تنظیم درست و استاندارد دسته های صندلی می توانید از فشار وارده در بین بازو و آرنج را کاهش داده و از اثرات مخرب آن نیز جلوگیری کنید! چرخ های استاندارد نیز از دیگر امکاناتی است که شرکت Razer در طراحی و ساخت صندلی گیمینگ Iskur Black/Green استفاده کرده است. چرخ های تعبیه شده همانند دیگر قسمت های صندلی از کیفیت بالا و استانداردهای لازم برخوردار بوده تا قادر باشد مدت زمان زیادی بدون هیچ مشکل خاصی برای کاربر کارایی داشته باشد. چرخ های موجود با توجه به طراحی حرفه ای که دارند می توانند نیروی وارده در اثر نشستن را به خوبی کنترل کرده و قابلیت چرخش 360 درجه ای را در اختیار کاربر قرار دهد. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که این صندلی با توجه به سایز استانداردی که این مدل صندلی دارد قادر به تحمل وزن 136 کیلوگرم و قد 170 الی 180 سانتی متری است!

منبع: razer