شرکت ریزر با تولید انواع مختلف کیبورد توانست سهمی از بازارهای جهانی را به دست آورده و میزان فروش محصولات خود را بالا ببرد. Huntsman از سری کیبورهای گیمینگ طراحی شده توسط مهندسان خوش ذوق این شرکت محسوب می شود که توانسته اکثر نیاز کاربران را رفع کرده و آن ها را برای نبرد تن به تن با حریفانشان آماده کند! در این مقاله قصد آشنایی با یکی از زیر مجموعه کیبوردهای گیمینگ خانواده Huntsman را داریم که با عنوان Huntsman V2 Tenkeyless روانه بازارهای جهانی شده است. این مدل کیبورد ریزر به صورت کاملا مستحکم و جذاب طراحی شده تا کاربر برای استفاده و تهیه آن هیچ تردیدی نداشته باشد! سوئیچ های استفاده شده از نوع نوری بوده و همچون بدنه کیبورد از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار هستند. مهندسان طراح ریزر با هدف از بین نرفتن حروف حک شده و عبور دادن نور با بهترین حالت از کلاهک های 2 تزریقه PBT استفاده کرده اند. با اضافه کردن استراحت گاه مچ دست نیز می توان گفت که خستگی و دردسر استفاده از کیبورد تا حد زیادی با کاهش روبرو خواهد شد! با وجود قابلیت شخصی سازی و حافظه آنبرد می توان نسبت به تنظیم کلیدهای کیبورد اقدام کرده و نیازی به انجام دوباره تنظیم نداشته باشید! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر کیبورد گیمینگ Huntsman V2 Tenkeyless ریزر خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

تقویت دقت و سرعت با کیبورد گیمینگ Huntsman V2 Tenkeyless ریزر

کیبورد جذاب و شیک!

ابعاد جمع و جور و طراحی ارگونومیک کیبورد گیمینگ Huntsman V2 Tenkeyless از ویژگی های مهمی است که توسط مهندسان و طراحان شرکت ریزر به وجود آمده است! ریزر با حذف ماشین حساب در قسمت راست کیبورد موفق با ساخت یکی از جمع و جورترین کیبوردهای بازار شده است. با توجه به ابعاد مناسب کیبورد فضای زیادی از میز کارتان اشغال نشده و در ضمن وزن سبک این کیبورد نیز حمل و نقل آسان را برای شما فراهم خواهد کرد. کلیدهای طراحی شده به صورت کاملا حرفه ای بر روی بدنه کیبورد گنجانده شده و توانسته نسبت به کیبوردهای معمولی و استاندارد موجود از ابعاد کوچک تر بهره مند شود! کلیدهای تعبیه شده در این مدل کیبورد قادر هستند اکثر نیاز کاربران عادی و گیمرها را رفع کرده و رضایت 100 درصدی آن ها را جلب کنند! ریزر به منظور بالا بردن میزان جذابیت کیبورد نیز از نورپردازی حرفه ای در زیر تک تک کلیدهای تعبیه شده استفاده کرده است. این سیستم علاوه بر بالا رفتن میزان جذابیت کیبورد باعث می شود تا کاربر هنگام استفاده از آن حس خوشایندتری را تجربه کند! مواد اولیه باکیفیت (آلومینیوم) نیز در کیبورد گیمینگ Huntsman V2 Tenkeyless استفاده شده تا قادر به مقاومت بیشتر در برابر آسیب های احتمالی باشد. لازم به ذکر است که کلیدهای تعبیه شده از نوع دوتزریقه PBT نیز بوده که به منظور بالا بردن میزان کیفیت و حس خوشایند تایپ اضافه شده است.

کلیدهای باکیفیت و سوئیچ های مقاوم!

از ویژگی های مهم کیبورد گیمینگ Huntsman V2 Tenkeyless ریزر می توان به کلیدهای باکیفیت از نوع دو تزریقه و PBT اشاره کرد. طراحان و مهندسان شرکت ریزر جهت بالا بردن میزان دوام حروف حک شده، مقاومت در برابر اصطکاک و سایش از کلیدهایی استفاده کرده اند که به صورت 2 تزریقه طراحی شده اند. با این ویژگی می توان گفت که کلیدهای تعبیه شده حتی در استفاده به صورت بلند مدت نیز مثل روز اول خود بوده و به هیچ وجه کم رنگ نخواهند شد. شرکت Razer در طراحی کیبورد گیمینگ Huntsman V2 Tenkeyless به منظور افزایش بازخورد کلیدهای تعبیه شده از 2 نوع سوئیچ اپتیکال (قرمز خطی و بنفش کلیکی) در 2 نسخه مختلف استفاده کرده است. سوئیچ های استفاده شده در این مدل کیبورد با ارسال پرتوهای نور سیگنال ها به سخت افزار می توانند بالاترین سرعت بازخورد را ایجاد کنند! این سوئیچ از جدیدترین و بهترین نوع سوئیچ های استفاده شده در کیبورد محسوب می شود. در واقع سوئیچ های اپتیکال با توجه به دوام و زمان پاسخگویی مناسب تبدیل به بهترین نوع سوئیچ بین کیبوردها شده اند.

کیبورد جذاب و شیک!

از دیگر ویژگی های سوئیچ استفاده شده در کیبورد گیمینگ Huntsman V2 Tenkeyless می توان به دوام بالا اشاره کرد که نسبت به دیگر سوئیچ ها از طول عمر مناسبی بهره می برد. زمان پاسخگویی این نوع سوئیچ در شرایط مناسب و استانداردی قرار داشته تا کاربر هنگام انجام بازی های ویدئویی با چالشی روبرو نشده و اقدام به نابودسازی دشمنان خود کند! از ویژگی های مهم و بارز این نوع سوئیچ نیز می توان به قابلیت عملکرد حتی در زمان کامل فشرده نشدن کلیدها اشاره کرد که موجب می شود تا عملکرد گیمر در هنگام انجام بازی های ویدئویی تا چندین برابر بیشتر شود. لازم به ذکر است که با وجود سوئیچ های استفاده شده در این مدل کیبورد می توان گفت که نرخ Polling برابر با 8000 هرتز بوده و با توجه به قابلیت تغییر نرخ به وسیله نرم افزار اختصاصی شرکت می توانید اقدام به شخصی سازی کنید!

کلیدهای ماکرو و نورپردازی حرفه ای!

طراحان کیبورد گیمینگ Huntsman V2 Tenkeyless ریزر به منظور ایجاد میانبر برای استفاده راحت تر از کیبورد هنگام انجام بازی های ویدئویی از کلیدهای ماکرو استفاده کرده است. این کلیدها با توجه به امکان برنامه ریزی که در اختیار دارند به کاربر این امکان را می دهد تا پس از ذخیره سازی، عملکرد هر یک از کلیدها در صورت نیاز اقدام به فراخوانی هر یک از آن ها در سریع ترین زمان ممکن کند. شرکت Razer به منظور زیباسازی هر چه بیشتر در ساخت کیبورد گیمینگ Huntsman V2 Tenkeyless از نورپردازی حرفه ای Chroma RGB استفاده کرده است. نورپردازی اضافه شده به این مدل از کیبورد در زیر تمامی دکمه های آن قابل مشاهده است. این قابلیت علاوه بر زیباسازی سیستم گیمینگ، به شما این امکان را خواهد تا هیجان و لذت بیشتری را هنگام انجام بازی تجربه کرده باشید! این نوع نورپردازی به گونه ای طراحی شده تا هر یک از کلیدها قادر باشند به صورت مجزا از هم تمامی رنگ ها را نمایش دهند! از ویژگی های نورپردازی اضافه شده در این مدل کیبورد می توان به قابلیت تنظیم نوع نورپردازی به صورت شخصی و امکان نمایش 16.8 میلیون رنگ مختلف اشاره کرد! کاربر با استفاده از نرم افزار اختصاصی قادر خواهد بود نورپردازی موجود را به صورت حرفه ای و تنها با چند کلیک تنظیم کرده حس هیجان را هنگام انجام بازی های ویدئویی تا چندین برابر بیشتر کند.

کلیدهای ماکرو و نورپردازی حرفه ای!

فناوری Anti-Ghosting از قابلیت های مثبت کیبورد گیمینگ Huntsman V2 Tenkeyless شرکت ASUS محسوب شده که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از نیاز به فشار دادن چند دکمه که در بعضی از بازی مورد استفاده قرار می گیرد بی نیاز شوید. طراحان این کیبورد به منظور مسلط کردن کاربر از قابلیت آنتی گوستینگ در تمامی کلیدهای تعبیه شده استفاده کرده که قادر هستند حتی در شرایط سخت گیمینگ نیز بدون کوچک ترین تداخل عملکرد سریعی را برای کاربر به ارمغان بیاورند! فناوری N-Key Rollover از دیگر ویژگی های اضافه شده به این مدل از کیبورد محسوب شده که وظیفه جلوگیری از خطا رفتن ضربات کاربر و جلوگیری از تداخلات سیگنال را بر عهده دارد. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که ریزر جهت ذخیره سازی تنظیماتی همچون کلیدهای ماکرو، نورپردازی و ... از حافظه هیبریدی استفاده کرده و با توجه به رابط سیمی USB-C می توان گفت که دستورات کاربر در سریع ترین زمان ممکن به اجرا در خواهد آمد.

منبع: razer