برای کاربرانی که قصد بالا بردن میزان عملکرد و دقت خود در انجام بازی های ویدئویی را دارند، استفاده از کیبورد گیمینگ Huntsman V2 را پیشنهاد می کنیم. این مدل کیبورد توسط شرکت نام آشنای ریزر طراحی و جهت بالا بردن میزان عملکرد و دقت گیمرهای حرفه ای عرضه شده است. این کیبورد گیمینگ با توجه به قابلیت ها و ویژگی های رده بالایی که در اختیار دارد می تواند تاثیر فوق العاده مثبتی را بر روی نوع بازی کاربر گذاشته و پیروزی آن ها در نبردهای حساس را تضمین کند! از نمونه ویژگی های رده بالایی که در ساخت این مدل کیبورد استفاده شده می توان به سوئیچ های نوری (Optical) اشاره کرد که دلیل اصلی افزایش میزان سرعت و دقت کاربر هنگام انجام بازی های ویدئویی خواهد بود! طراحی خفن و گیمر پسند نیز از دیگر ویژگی های مهم و مثبت Huntsman V2 محسوب می شود. برای جلوگیری از خستگی مچ دست نیز از یک استراحت گاه بسیار نرم در قسمت انتهایی کیبورد استفاده شده تا کاربر بدون مشکل خاصی به انجام بازی های خود بپردازد! در ضمن با توجه به بدنه ای مستحکم که آلومینیوم ساخته شده می توان گفت که با یکی از کیبوردهای مقاوم بازار روبرو هستیم. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل از کیبورد شرکت ریزر در کنار شما خواهیم بود، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

کیبورد گیمینگ Huntsman V2، محصول درجه یک ریزر!

کیبورد گیمینگ مستحکم و گیمر پسند!

از ویژگی های مثبتی که می تواند هر گیمری را جذب خودش کند می توان به ظاهری خفن اشاره کرد. کیبورد گیمینگ Huntsman V2 نیز از قائله مستثنی نبوده و در طراحی آن از ظاهری خفن و گیمر پسند استفاده شده است. ظاهر گیمر پسند این مدل کیبورد شامل نورپردازی موجود در زیر تک تک کلیدها، رنگ مات و طراحی بدون قاب می شود. طراحی بدون قاب باعث می شود تا کاربر هنگام انجام بازی های ویدئویی بدون حواس پرتی از قابلیت دسترسی به تمامی کلیدهای بهره مند باشند! از دیگر ویژگی های این نوع طراحی نیز می توان به قابلیت تمیز کردن و گردگیری آسان برای کاربر اشاره کرد. از دیگر ویژگی های مثبت کیبورد گیمینگ Huntsman V2 می توان به برخورداری از بدنه ای مستحکم اشاره کرده که از آلومینیوم ساخته شده است. با وجود این نوع بدنه می توان گفت که کیبورد در برابر ضربات احتمالی و سقوط از ارتفاع قادر به مقاومت زیادی بوده تا کاربر بدون صرف هزینه های اضافی بتواند سالیان زیادی از این کیبورد استفاده کند.
در ضمن طراحان و مهندسان شرکت ریزر جهت بالا بردن میزان دوام حروف حک شده، مقاومت در برابر اصطکاک و سایش از کلیدهایی استفاده کرده اند که به صورت 2 تزریقه طراحی شده اند. با این ویژگی می توان گفت که کلیدهای تعبیه شده حتی در استفاده به صورت بلند مدت نیز مثل روز اول خود بوده و به هیچ وجه کم رنگ نخواهند شد. در قسمت انتهای کیبورد از یک استراحت گاه مچ دست استفاده شده که به صورت محکم به بدنه کیبورد متصل می شود. استراحت گاه به کاربر این امکان را می دهد تا کاربر برای استفاده طولانی مدت از کیبورد با هیچ چالشی روبرو نشود. در ضمن به دلیل جنس نرم و مرغوب استراحت گاه، کاربر دچار ناهنجاری های عضلانی و اسکلتی نخواهد شد. با توجه به وزن و ابعاد مناسب نیز امکان جابجایی راحت برای کاربر فراهم خواهد شد. از دیگر طراحی هایی که به صورت اختصاصی بر روی این کیبورد اضافه شده نیز می توان به کلیدهای میان بر اشاره کرد که در قمست بالایی کیبورد تعبیه شده اند!

کیبورد گیمینگ Huntsman V2، محصول درجه یک ریزر!

مجهز به کلیدهای میان بر و سوئیچ نوری!

شرکت ریزر به منظور دسترسی آسان و راحت به کنترل کردن صدای سیستم کاربر از یک چرخشی به منظور قطع کامل صدا و کنترل میزان صدای سیستم استفاده کرده است. با استفاده از دکمه قطع صدا می توانید اقدام به قطع کامل صدا کرده و با استفاده از کلید چرخشی نیز می توانید اقدام به کم و یا زیاد کردن میزان صدای سیستم بپردازید! از دیگر کلیدهای میان بر استفاده شده در کیبورد گیمینگ Huntsman V2 ریزر می توان به کلیدهای کنترل مالتی مدیا اشاره کرد. با استفاده از این کلید های نیز قادر خواهید بود تا مدیای در حال پخش را به فایل قبلی/ بعدی هدایت کرده و یا اقدام به توقف و یا پخش آن کنید! شرکت Razer در طراحی کیبورد گیمینگ بی سیم ریزر مدل Huntsman V2 به منظور افزایش بازخورد کلیدهای تعبیه شده از 2 نوع سوئیچ اپتیکال (قرمز خطی و بنفش کلیکی) استفاده کرده است.

سوئیچ های استفاده شده در این مدل کیبورد با ارسال پرتوهای نور سیگنال ها به سخت افزار می توانند بالاترین سرعت بازخورد را ایجاد کنند! این سوئیچ از جدیدترین و بهترین نوع سوئیچ های استفاده شده در کیبورد محسوب می شود. در واقع سوئیچ های اپتیکال با توجه به دوام و زمان پاسخگویی مناسب تبدیل به بهترین نوع سوئیچ بین کیبوردها شده اند. از دیگر ویژگی های سوئیچ استفاده شده در گیمینگ بی سیم Huntsman V2 می توان به طول عمر بالا اشاره کرد که نسبت به دیگر سوئیچ ها از استحکام بالایی بهره می برد. زمان پاسخگویی این نوع سوئیچ در شرایط مناسب و استانداردی قرار داشته تا کاربر هنگام انجام بازی های ویدئویی با چالشی روبرو نشده و اقدام به نابودسازی دشمنان خود کند! از ویژگی های مهم و بارز این نوع سوئیچ نیز می توان به قابلیت عملکرد حتی در زمان کامل فشرده نشدن کلیدها اشاره کرد که موجب می شود تا عملکرد گیمر در هنگام انجام بازی های ویدئویی تا چندین برابر بیشتر شود. لازم به ذکر است که با وجود سوئیچ های استفاده شده در این مدل کیبورد می توان گفت که نرخ Polling برابر با 8000 هرتز بوده و با توجه به قابلیت تغییر نرخ به وسیله نرم افزار اختصاصی شرکت می توانید اقدام به شخصی سازی کنید!

کیبورد گیمینگ Huntsman V2، محصول درجه یک ریزر!

نورپردازی حرفه ای و استراحتگاه مچ دست!

شرکت Razer به منظور زیباسازی هر چه بیشتر در ساخت گیمینگ بی سیم Huntsman V2 از نورپردازی حرفه ای Chroma RGB استفاده کرده است. نورپردازی اضافه شده به این مدل از کیبورد در زیر تمامی دکمه های آن قابل مشاهده است. این قابلیت علاوه بر زیباسازی سیستم گیمینگ، به شما این امکان را خواهد تا هیجان و لذت بیشتری را هنگام انجام بازی تجربه کرده باشید! این نوع نورپردازی به گونه ای طراحی شده تا هر یک از کلیدها قادر باشند به صورت مجزا از هم تمامی رنگ ها را نمایش دهند! از ویژگی های نورپردازی اضافه شده در این مدل کیبورد می توان به قابلیت تنظیم نوع نورپردازی به صورت شخصی و امکان نمایش 16.8 میلیون رنگ مختلف اشاره کرد! کاربر با استفاده از نرم افزار اختصاصی قادر خواهد بود نورپردازی موجود را به صورت حرفه ای و تنها با چند کلیک تنظیم کرده حس هیجان را هنگام انجام بازی های ویدئویی تا چندین برابر بیشتر کند.

استراحتگاه مچ دست نیز از امکانات مثبتی است که شرکت ریزر در ساخت این مدل کیبورد استفاده کرده اند! با وجود استراحتگاه علاوه بر جلوگیری از خستگی، تعرق و احساس درد در قسمت مچ دست، توانسته طراحی ارگونومیکی را در این مدل کیبورد به وجود بیاورد. این قابلیت به شما این امکان را خواهد داد تا برای خلاص شدن از درد مچ دست خود آن را بر روی استراحت گاه تعبیه شده قرار دهید. لازم به ذکر است که استراحت گاه تعبیه شده در قسمت زیرین این مدل کیبورد دارای جنس بسیار نرم بوده تا کاربر بدون خستکی و چالش خاصی اقدام به استفاده از آن کند! در ضمن با توجه به برخورداری این مدل کیبورد از پایه این امکان را خواهید داشت تا زاویه قرارگیری کیبورد را بر حسب راحتی مچ دستانتان تنظیم کنید!

کیبورد گیمینگ Huntsman V2، محصول درجه یک ریزر!

مجهز به کلیدهای PBT و فناوری های کاربردی!

از ویژگی های مهم کیبورد گیمینگ Huntsman V2 ریزر می توان به کلیدهای باکیفیت از نوع دو تزریقه و PBT اشاره کرد. طراحان و مهندسان شرکت ریزر جهت بالا بردن میزان دوام حروف حک شده، مقاومت در برابر اصطکاک و سایش از کلیدهایی استفاده کرده اند که به صورت 2 تزریقه طراحی شده اند. با این ویژگی می توان گفت که کلیدهای تعبیه شده حتی در استفاده به صورت بلند مدت نیز مثل روز اول خود بوده و به هیچ وجه کم رنگ نخواهند شد. فناوری Anti-Ghosting از قابلیت های مثبت کیبورد گیمینگ Huntsman V2 شرکت Razer محسوب شده که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از نیاز به فشار دادن چند دکمه که در بعضی از بازی مورد استفاده قرار می گیرد بی نیاز شوید. طراحان این کیبورد به منظور مسلط کردن کاربر از قابلیت آنتی گوستینگ در تمامی کلیدهای تعبیه شده استفاده کرده که قادر هستند حتی در شرایط سخت گیمینگ نیز بدون کوچک ترین تداخل عملکرد سریعی را برای کاربر به ارمغان بیاورند! فناوری N-Key Rollover از دیگر ویژگی های اضافه شده به این مدل از کیبورد محسوب شده که وظیفه جلوگیری از خطا رفتن ضربات کاربر و جلوگیری از تداخلات سیگنال را بر عهده دارد. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که این مدل از کیبورد شرکت ریزر از قابلیت برنامه ریزی تک تک کلیدها و حافظه داخلی از نوع Hybrid آنبرد نیز بوده که به کاربر این امکان را می دهد تا پس از اعمال تغییرات اقدام به ذخیره آن در 5 پروفایل جداگانه کند!

منبع: razer