محصولات تولیدی شرکت Razer به دلیل بهره مندی از قابلیت ها و ویژگی های متعدد توانسته اکثر نیاز کاربران و گیمرهای سراسر دنیا را رفع کنند. به همین دلیل بیشتر گیمرها جهت بالا بردن درصد پیروزی، جذاب تر کردن سیستم گیمینگ و جذب مخاطب هنگام انجام استریم ها از محصولات متنوع شرکت ریزر (هدست، کیبورد، ماوس، صندلی گیمینگ، میکروفون، کیس و ...) استفاده می کنند. در این مقاله قصد بررسی یکی از برترین و حرفه ای ترین کیبوردهای تولیدی شرکت ریزر را داریم که با عنوان Huntsman Elite تولید شده است. این مدل کیبورد گیمینگ ریزر به دلیل برخورداری از سوئیچ های خطی می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه برای گیمرهایی باشد که به انجام بازی های شوتر، استراتژیک و یا دیگر بازی های ویدئویی مشغول هستند. ریزر در ساخت این مدل کیبورد از 104 عدد کلید بهره برده تا کاربر بدون هیچ کمبودی اقدام به استفاده از آن کند. جهت بالا بردن میزان جذابیت از نورپردازی RGB و به منظور راحتی بیشتر کاربر نیز از استراحت گاه مچ دست استفاده کرده است. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر کیبورد گیمینگ Huntsman Elite ریزر خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

بررسی و آشنایی با کیبورد گیمینگ Huntsman Elite ریزر!

کیبورد حرفه ای و خوش ساخت!

از ویژگی های مهمی که محصولات گیمینگ در اختیار دارند می توان به جذابیت بیش از حد آن ها اشاره کرد. این ویژگی باعث می شود تا کاربران زیادی ترغیب به تهیه و استفاده از آن ها کنند! کیبورد گیمینگ Huntsman Elite نیز از قائله مستثنی نبوده و طراحان ریزر در ساخت آن از طراحی جذاب و گیمر پسند استفاده کرده اند. طراحی جذاب این مدل کیبورد شامل نورپردازی حرفه ای RGB به همراه کلیدهای باکیفیتی می شود که بدون قاب طراحی شده اند. طراحی بدون قاب باعث می شود تا کاربر هنگام انجام بازی های ویدئویی بدون حواس پرتی از قابلیت دسترسی به تمامی کلیدهای بهره مند شده و از قابلیت تمیز کردن و گردگیری آسان برخوردار باشد! کیبورد گیمینگ Huntsman Elite ریزر از محکم ترین و مقاوم ترین بدنه برخوردار بوده و تبدیل به یکی از بادوام ترین کیبوردها شده است. بدنه این مدل کیبورد از آلومینیوم مرغوب ساخته شده تا قادر باشد در برابر ضربات احتمالی و یا هنگام سقوط از ارتفاع دوام بالایی داشته باشد! شرکت ریزر به فکر راحتی کاربران نیز بوده و با اضافه کردن استراحت گاه مچ در قسمت انتهایی کیبورد توانسته از خستگی مچ دستان که در هنگام استفاده در بازه زمانی طولانی مدت به وجود می آید جلوگیری کند! کلیدهای متعدد و باکیفیتی نیز بر روی سطح کیبورد تعبیه شده که با توجه به فاصله مناسبی که در کنار یکدیگر قرار گرفته اند می توانند حس تایپ بهتری را برای کاربر به وجود آورند! نورپردازی حرفه ای نیز در زیر تمامی کلیدها اضافه شده که علاوه بر بالا رفتن میزان هیجان کاربر باعث جذاب تر شدن سیستم گیمینگ نیز خواهد شد! در ضمن این مدل کیبورد از کلیدهای مالتی مدیا و کنترل صدا نیز برخوردار بوده تا کاربر بدون انجام دادن حرکات اضافی اقدام به کنترل مدیای در حال پخش کند!

بررسی و آشنایی با کیبورد گیمینگ Huntsman Elite ریزر!

مجهز به سوئیچ نوری و نورپردازی حرفه ای!

از ویژگی های مهم و مثبت استفاده شده در کیبورد گیمینگ Huntsman Elite ریزر می توان به سوئیچ های حساس و باکیفیت نوری اشاره کرد. سوئیچ های نوری به دلیل کیفیت و حساسیت بالایی که در اختیار دارند می توانند سریع ترین عکس العمل ها را هنگام انجام بازی های ویدئویی به ارمغان بیاورند. این نوع سوئیچ ها دارای یک حسگر نوری هستند و با توجه به حساسیت بالایی که در اختیار دارند تنها پس از لمس کلیدها فعال شده و با ارسال سیگنالی نوری به سیستم سخت افزاری کیبورد و سپس ارسال دستورات در کم ترین زمان ممکن به سیستم کامپیوتری مد نظر کاربر می تواند سرعت و دقت کاربر هنگام انجام بازی های ویدئویی و یا تایپ را بهبود ببخشد! طراحان شرکت Razer جهت بالا بردن میزان جذابیت بیشتر سیستم گیمینگ در ساخت کیبورد گیمینگ Huntsman Elite از نورپردازی حرفه ای استفاده کرده اند.

نورپردازی استفاده شده از نوع RGB بوده و با توجه به برخورداری از قابلیت خلق دنیایی رنگارنگ از نورپردازی الگوها و افکت های بی شماری که در اختیار دارد می تواند میزان هیجان کاربر را تا حد زیادی بالا ببرد. نورپردازی اضافه شده در زیر تمامی 104 کلید تعبیه شده کیبورد قابل مشاهده بوده و در ضمن با پشتیبانی از 16.8 میلیون رنگ به همراه قابلیت شخصی سازی که در اختیار دارد می تواند طبق سلیقه کاربر به نمایش دربیاید! قابلیت های ذکر شده علاوه بر زیباسازی سیستم گیمینگ، به شما این امکان را خواهد تا هیجان و لذت بیشتری را هنگام انجام بازی تجربه کرده باشید! لازم به ذکر است که علاوه بر نورپردازی، کلیدهای تعبیه شده نیز از قابلیت شخصی سازی برخوردار بوده و با توجه به نرم افزار اختصاصی Synapse 3 که شرکت ریزر در اختیار کاربر گذاشته می توانید اقدام به شخصی سازی نورپردازی و کلیدهای تعبیه شده کنید!

بررسی و آشنایی با کیبورد گیمینگ Huntsman Elite ریزر!

دارای کلیدهای مالتی مدیا و استراحتگاه مچ دست!

شرکت Razer به منظور دسترسی آسان و راحت به کنترل کردن صدای سیستم کاربر از 1 دکمه اختصاصی به منظور قطع کامل صدا و 1 کلید دیگر که در گوشه سمت راست کیبورد به صورت چرخان تعبیه شده اند استفاده کرده است. با استفاده از دکمه قطع صدا می توانید اقدام به قطع کامل صدا کرده و با استفاده از کلید چرخان نیز می توانید اقدام به کاهش و یا افزایش صدا کنید! از دیگر کلیدهای میان بر استفاده شده در کیبورد گیمینگ Huntsman Elite می توان به کلیدهای کنترل مالتی مدیا اشاره کرد. با استفاده از این کلید ها نیز قادر خواهید بود تا مدیای در حال پخش را به فایل قبلی/ بعدی هدایت کرده و یا اقدام به توقف و یا پخش آن کنید! از دیگر امکاناتی که شرکت RAZER در ساخت این مدل کیبورد استفاده کرده می توان به استراحت گاه مچ دست اشاره کرد. این قابلیت علاوه بر جلوگیری از خستگی، تعرق و احساس درد در قسمت مچ دست، توانسته طراحی ارگونومیکی را در این مدل کیبورد به وجود بیاورد. این قابلیت به شما این امکان را خواهد داد تا برای خلاص شدن از درد مچ دست خود آن را بر روی استراحتگاه تعبیه شده قرار دهید. لازم به ذکر است که استراحتگاه تعبیه شده در قسمت زیرین این مدل کیبورد از جنس باکیفیت ساخته شده و به صورت بسیار محکم به بدنه اتصال داده شده است! در ضمن با توجه به برخورداری این مدل کیبورد از پایه نیز این امکان را خواهید داشت تا زاویه قرارگیری کیبورد را بر حسب راحتی مچ دستانتان تنظیم کنید!
ریزر جهت ذخیره تنظیمات و برنامه ریزی هایی که بر روی عملکرد کلیدهای تعبیه شده انجام می دهید از حافظه ذخیره سازی در ساخت کیبورد گیمینگ Huntsman Elite استفاده کرده است. حافظه استفاده شده در این مدل کیبورد از نوع آنبرد بوده و با توجه به پروفایل های موجود این امکان به شما داده می شود تا پس از اعمال تغییرات اقدام به ذخیره آن در 5 پروفایل جداگانه کنید. مهندسان شرکت Razer ضمن جهت بالا بردن میزان عملکرد و بهبودی کیبورد از فناوری های کاربردی استفاده کرده اند. فناوری های استفاده شده در این مدل کیبورد شامل فناوری آنتی گوستینگ و فناوری N-Key Rollover می شود! فناوری Anti-Ghosting به کاربر این امکان را می دهد تا بتوانید از نیاز به فشار دادن چند دکمه که در بعضی از بازی مورد استفاده قرار می گیرد بی نیاز شود. طراحان این کیبورد به منظور مسلط کردن کاربر از قابلیت آنتی گوستینگ در تمامی کلیدهای تعبیه شده استفاده کرده که قادر هستند حتی در شرایط سخت گیمینگ نیز بدون کوچک ترین تداخل عملکرد سریعی را برای کاربر به ارمغان بیاورند! N-Key Rollover از دیگر ویژگی های اضافه شده به این مدل از کیبورد محسوب شده که وظیفه جلوگیری از خطا رفتن ضربات کاربر و ایجاد تداخلات سیگنال را بر عهده دارد.

منبع: razer