گیمرهای حرفه ای برای راحتی بیش از حد خود هنگام انجام فعالیت های طولانی مدت راه حل های زیادی پیش روی خود دارند. یکی از راه حل های موجود تهیه صندلی استاندارد و حرفه ای بوده که با تهیه آن می توانند بدون کوچک ترین مشکل و چالش به انجام بازی های خود در طولانی مدت بپردازند. از امکاناتی که صندلی های گیمینگ در اختیار کاربران قرار می دهد می توان به جلوگیری از درگیر شدن به دردهای عضلانی، دردهای مفاصل و ... اشاره کرد. شرکت های زیادی مشغول تولید انواع مختلف صندلی های گیمینگ در اندازه و قابلیت های مختلف هستند. Razer یکی از این نوع شرکت ها محسوب می شود که به تولید و عرضه محصولات گیمینگ از جمله صندلی می پردازد! با بررسی و آشنایی با یکی از صندلی های گیمینگ این شرکت که با عنوان Enki Black روانه بازارهای جهانی شده است در کنار شما خواهیم بود. این مدل صندلی در چندین رنگ طراحی شده و به دلیل امکانات زیادی که در اختیار دارد می تواند نیاز اکثر کاربران را به طور کامل برطرف کند! از نمونه امکانات موجود در صندلی گیمینگ Enki Black می توان به قابلیت تنظیم پشتی صندلی تا 152 درجه، طراحی کاملا ارگونومیک و راحت، نشیمنگاه تشکیل شده از فوم با چگالی بالا و ... اشاره کرد. لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

راحتی بی نظیر و طراحی ارگونومیک!

راحتی بی نظیر و طراحی ارگونومیک!

طراحی و ساخت صندلی گیمینگ Enki Black به شکل کاملا ارگونومیک بوده تا کاربر هنگام استفاده احساس راحتی زیادی داشته باشد. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید این مدل صندلی گیمینگ ریزر به صورت کاملا شیک و حرفه ای طراحی شده است. در نتیجه شما با قرار دادن این صندلی در هر مکانی می توانید به آن محیط رنگ و شکل گیمینگ طوری بدهید! این محصول از طراحی دقیق مهندسی برخوردار بوده و قادر به تحمل وزنی برابر با 136 کیلوگرم و قد از 166.5 تا 204 سانتی متر نیز است. در ضمن به منظور راحتی بیشتر و جلوگیری از خستگی ناشی از استفاده طولانی مدت از 1 عدد بالشتک نرم و باکیفیت نیز استفاده کرده است. بالشتک استفاده شده در این مدل از صندلی گیمینگ به منظور استراحت دادن گردن اضافه شده تا کاربر هنگام استفاده با تکیه دادن گردن خود مانع از خستگی آن شود. پارچه های استفاده شده از کیفیت بالایی برخوردار بوده و با توجه به جنس مرغوبی که در اختیار دارند می توانند مقاومت زیادی در برابر استفاده های زیاد از خود نشان دهند. لازم به ذکر است که شرکت Razer به منظور تنظیم ارتفاع دسته و صندلی از اهرم های چند حالته استفاده کرده تا کاربر با کمک آن بتواند میزان ارتفاع صندلی و دسته ها را بر حسب راحتی خود تنظیم کند! در ضمن نشیمنگاه تعبیه شده در این صندلی متشکل شده از فوم با چگالی بسیار زیاد بوده که باعث شده تا صندلی از نرمی زیادی برخوردار شود!

راحتی بی نظیر و طراحی ارگونومیک!

دارای بالشتک گردن و قابلیت تنظیم میزان ارتفاع!

طراحان خوش ذوق شرکت Razer جهت استراحت، اذیت نشدن و جلوگیری از خستگی گردن کاربر در ساخت صندلی گیمینگ Enki Black از بالشتک مخصوص استفاده کرده است. بالشتک استفاده شده در قسمت بالایی صندلی تعبیه شده و با توجه به جنس نرم و مرغوبی که در اختیار دارد این امکان را به کاربر می دهد تا در هنگام نیاز برای تکیه دادن سر خود از آن استفاده کند. از ویژگی های موجود در بالشتک تعبیه شده نیز می توان به قابلیت تنظیم با فرم گردن کاربر و انعطاف پذیری اشاره کرد. در ضمن این بالشتک از جنس مموری فوم ساخته شده تا کاربر قادر باشد با یک حرکت ساده آن را با گردن خود سازگار کند! لازم به ذکر است با توجه به قابلیت تنظیم ارتفاعی که بالشتک در اختیار دارد به شما این امکان را می دهد تا بتوانید ارتفاع آن را بر حسب راحتی و متناسب با قد خود آن را تنظیم کنید! تکیه گاه ستون فقرات نیز همانند بالشتک تعبیه شده جهت راحتی کاربر اضافه شده و با توجه به ساختار ریل مانندی که در اختیار دارد این امکان به کاربر داده شده تا بر حسب راحتی خود ارتفاع آن را تنظیم کرده و به نقطه ایده آل دست پیدا کند!

دارای بالشتک گردن و قابلیت تنظیم میزان ارتفاع!

از طراحی های مثبت و مهم صندلی گیمینگ Enki Black ریزر می توان به دسته های استاندارد و قابل تنظیم اشاره کرد. طراحی دسته های این مدل صندلی همانند دیگر نقاط صندلی از طراحی ارگونومیک بهره مند است. کاربر هنگام تنظیم دسته های آن قادر خواهد بود آن را در 4 جهت اصلی (چپ و راست؛ بالا و پایین، جلو و عقب و یا چرخش حول محور پایه دسته) حرکت دهد! قابلیت تنظیم دسته این امکان را به کاربر خواهد داد تا قادر باشد دسته های صندلی را متناسب با قرار گیری راحت دستان خود تغییر بدهد. این ویژگی بیشتر برای PC گیمرها مفید بوده تا هنگام استفاده از ماوس و کیبورد راحتی و تسلط کامل را داشته باشند. با تنظیم درست و استاندارد دسته های صندلی می توانید از فشار وارده در بین بازو و آرنج را کاهش داده و از اثرات مخرب آن نیز جلوگیری کنید! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که در قسمت زیرین صندلی نیز شاهد 5 چرخ استاندارد و باکیفیت هستیم که با توجه به طراحی حرفه ای که دارند می توانند نیروی وارده در اثر نشستن را به خوبی کنترل کنند. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که پشتی قابل تنظیم از دیگر امکاناتی است که شرکت Razer در طراحی این مدل از صندلی خود از آن استفاده کرده است. این ویژگی نیز به منظور جلوگیری از ناراحتی که هنگام نشستن به وجود می آید اضافه شده است. با تنظیم کردن زاویه پشتی تا 152 درجه می توانید به راحتی کامل استفاده از این صندلی برسید! در ضمن برای برخورداری از این قابلیت می بایست از اهرمی که در قسمت زیرین صندلی تعبیه شده است استفاده نمایید.

منبع: razer