برای آن دسته از گیمرهای حرفه ای که به استفاده از کیبوردهای رده بالا عادت داشته و قصد تهیه یک کیبورد حرفه ای را دارند DeathStalker V2 Pro را پیشنهاد می کنیم. این مدل کیبورد توسط شرکت ریزر ساخته شده که با توجه به تولید محصولات رده بالا به یکی از شناخته شده ترین برند در بین گیمرهای سراسر جهان تبدیل شده است. سوئیچ های بسیار باکیفیتی در ساخت این مدل کیبورد گیمینگ استفاده شده تا برای استفاده طولانی مدت بهترین و مناسب ترین گزینه باشد! جهت برقراری ارتباط نیز از 2 روش بی سیم و 1 روش سیمی استفاده شده تا کاربر برای متصل شدن به دستگاه مد نظر خود با هیچ چالشی روبرو نشود! از ویژگی های مهمی که ریزر بر روی جدیدترین و حرفه ای ترین کیبوردهای خود استفاده می کند نیز می توان به کلیدهای ABS اشاره کرد که به صورت تزریق 2 گانه طراحی شده اند که موجب می شود تا میزان مقاومت کلیدها تا چندین برابر افزایش یابد! کلید میان بر که به صورت غلتک بر روی کیبورد تعبیه شده این امکان را به کاربر می دهد تا برای کنترل مالتی مدیا اقدام کند! با وجود نورپردازی حرفه ای نیز می توان گفت که با یکی از جذاب ترین کیبوردهای بازار روبرو هستیم! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر کیبورد گیمینگ بی سیم DeathStalker V2 Pro ریزر خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

بررسی کیبورد گیمینگ ریزر V2 Pro

کیبورد گیمینگ جذاب و خاص!

جذابیت را می توان از ویژگی های ثابت کیبوردهای گیمینگ محسوب کرد. گیمینگ بی سیم DeathStalker V2 Pro نیز از قائله مستثنی نبوده و شرکت ریزر در ساخت این مدل کیبورد ریزر از شکل ظاهری جذاب استفاده کرده است. این ویژگی هچنین باعث می شود تا کاربر برای افزایش میزان زیبایی سیستم گیمینگ خود اقدام به تهیه کیبورد گیمینگ کند. از ویژگی هایی که باعث افزایش جذابیت این مدل کیبورد شده نیز می توان به بدنه ای کاملا مشکی و نورپردازی حرفه ای RGB اشاره کرد که در زیر تک تک کلیدهای کیبورد قابل مشاهده خواهند بود‍! از دیگر ویژگی های مثبت گیمینگ بی سیم DeathStalker V2 Pro ریزر می توان به برخورداری از بدنه ای مستحکم اشاره کرده که از ترکیب آلومینیوم و منیزیم 5052 ساخته شده است. با وجود این نوع بدنه می توان گفت که کیبورد در برابر ضربات احتمالی و سقوط از ارتفاع قادر به مقاومت زیادی بوده تا کاربر بدون صرف هزینه های اضافی بتواند سالیان زیادی از این کیبورد استفاده کند. کلید میانبر نیز از دیگر ویژگی ها و قابلیت های موجود در این مدل از کیبورد محسوب می شود. این کلید به صورت غلتکی طراحی شده که به کاربر این امکان را می دهد تا بدون انجام حرکات و فشردن کلیدهای اضافی اقدام به کنترل مالتی مدیا کند. شرکت ریزر در ساخت گیمینگ بی سیم DeathStalker V2 Pro از ابعاد استانداردی استفاده کرده تا فضای زیادی از میز شما اشغال نکرده و با توجه به وزن مناسبی که در اختیار دارد نیز امکان حمل و نقل آسان را نیز برای شما فراهم خواهد کرد.

بررسی کیبورد گیمینگ ریزر V2 Pro

مجهز به سریع ترین و مستحکم ترین سوئیچ!

شرکت Razer در طراحی گیمینگ بی سیم DeathStalker V2 Pro به منظور افزایش بازخورد کلیدهای تعبیه شده از 2 نوع سوئیچ اپتیکال (قرمز خطی و بنفش کلیکی) استفاده کرده است. سوئیچ های استفاده شده در این مدل کیبورد ریزر با ارسال پرتوهای نور سیگنال ها به سخت افزار می توانند بالاترین سرعت بازخورد را ایجاد کنند! این سوئیچ از جدیدترین و بهترین نوع سوئیچ های استفاده شده در کیبورد محسوب می شود. در واقع سوئیچ های اپتیکال با توجه به دوام و زمان پاسخگویی مناسب تبدیل به بهترین نوع سوئیچ بین کیبوردها شده اند. از دیگر ویژگی های سوئیچ استفاده شده در گیمینگ بی سیم DeathStalker V2 Pro می توان به طول عمر بالا (70 میلیون کلیک) اشاره کرد که نسبت به دیگر سوئیچ ها از استحکام بالایی بهره می برد. زمان پاسخگویی این نوع سوئیچ در شرایط مناسب و استانداردی قرار داشته تا کاربر هنگام انجام بازی های ویدئویی با چالشی روبرو نشده و اقدام به نابودسازی دشمنان خود کند! از ویژگی های مهم و بارز این نوع سوئیچ نیز می توان به قابلیت عملکرد حتی در زمان کامل فشرده نشدن کلیدها اشاره کرد که موجب می شود تا عملکرد گیمر در هنگام انجام بازی های ویدئویی تا چندین برابر بیشتر شود.

طراحان گیمینگ بی سیم DeathStalker V2 Pro به منظور ایجاد میانبر برای استفاده راحت تر از کیبورد هنگام انجام بازی های ویدئویی از کلیدهای ماکرو استفاده کرده است. این کلیدها با توجه به امکان برنامه ریزی که در اختیار دارند به کاربر این امکان را می دهد تا پس از ذخیره سازی، عملکرد هر یک از کلیدها در صورت نیاز اقدام به فراخوانی هر یک از آن ها در سریع ترین زمان ممکن کند. شرکت Razer به منظور زیباسازی هر چه بیشتر در ساخت گیمینگ بی سیم DeathStalker V2 Pro از نورپردازی حرفه ای Chroma RGB استفاده کرده است. نورپردازی اضافه شده به این مدل از کیبورد در زیر تمامی دکمه های آن قابل مشاهده است. این قابلیت علاوه بر زیباسازی سیستم گیمینگ، به شما این امکان را خواهد تا هیجان و لذت بیشتری را هنگام انجام بازی تجربه کرده باشید! این نوع نورپردازی به گونه ای طراحی شده تا هر یک از کلیدها قادر باشند به صورت مجزا از هم تمامی رنگ ها را نمایش دهند! از ویژگی های نورپردازی اضافه شده در این مدل کیبورد می توان به قابلیت تنظیم نوع نورپردازی به صورت شخصی و امکان نمایش 16.8 میلیون رنگ مختلف اشاره کرد! کاربر با استفاده از نرم افزار اختصاصی قادر خواهد بود نورپردازی موجود را به صورت حرفه ای و تنها با چند کلیک تنظیم کرده حس هیجان را هنگام انجام بازی های ویدئویی تا چندین برابر بیشتر کند.

بررسی کیبورد گیمینگ ریزر V2 Pro

پل های ارتباطی و باتری قدرتمند!

شرکت Razer جهت پوشش دادن سلیقه همه کاربران در ساخت کیبورد گیمینگ DeathStalker V2 Pro از 3 روش مختلف برای متصل شدن بهره برده است. روش های استفاده شده در این مدل از کیبورد را می توانید به کمک فناوری بلوتوث، فناوری HyperSpeed (دانگل USB) و پورت USB-C راه اندازی کرده و اقدام به متصل شدن به دستگاه مد نظر خود کنید! روش های بی سیم با توجه به قدرت اتصالی که در اختیار دارند می تواند شارژدهی مناسبی را در هر بار شارژ برای شما به ارمغان بیاورد. HyperSpeed پیشرفته ترین فناوری بی سیم در دنیا بوده که به شما این امکان را می دهد تا از سریع ترین اتصال همراه با پایین ترین نرخ تاخیر بهره مند شوید. این ویژگی مخصوص گیمرهای حرفه ای بوده تا با توجه به سرعت پاسخ گویی بالا از عملکرد سریع در هنگام بازی برخوردار شوند. در واقع فناوری HyperSpeed این قابلیت را مدیون فرکانس های رادیویی بسیار سریع، بهینه بودن پروتکل داده، ترافیک داده بالا و تغییر فرکانس با نویز شدید است. طبق آزمایشاتی که انجام شده مشخص شد که این فناوری می تواند تا 3 برابر سرعت بیشتری نسبت به سایر اتصالات بی سیم داشته باشد! از دیگر ویژگی های این فناوری نیز می توان به مصرف پایین انرژی اشاره کرد که باعث می شود تا باتری استفاده شده در این مدل کیبورد کارکرد طولانی مدتی را ارائه کند. فناوری بلوتوث نیز طرفداران مخصوص خود را داشته و با توجه به عدم نیاز به دانگل اضافه می تواند ارتباط بدون دردسری را برای کاربر به وجود بیاورد.

متصل شدن به صورت سیمی از دیگر روش هایی است که شرکت ریزر در طراحی و ساخت کیبورد گیمینگ DeathStalker V2 Pro استفاده کرده است. این روش نیز همانند روش بی سیم از طرفداران زیادی برخوردار بوده و با توجه به عدم استفاده از باتری می توانید مدت زمان زیادی از این کیبورد استفاده کنید. در ضمن این روش علاوه بر تامین انرژی مورد نیاز کیبورد می تواند به صورت همزمان باتری داخلی آن را نیز شارژ کند! قابلیت اتصال از طریق پورت USB-C نیز با توجه به عدم نیاز به باتری می تواند به کاربر این امکان را بدهد تا بدون نگرانی بابت شارژدهی باتری اقدام به استفاده از کیبورد کند! طراحان کیبورد بی سیم ریزر مدل DeathStalker V2 Pro جهت تامین انرژی مورد نیاز کیبورد نیز از یک باتری قدرتمند استفاده کرده اند. باتری تعبیه شده با توجه به قدرتی که در اختیار دارد می تواند 40 ساعت شارژدهی را بدون نیاز به شارژ مجدد فراهم کند. با این تفاسیر می توان گفت که این مدل کیبورد قادر است برای گیمرهایی که روزانه 5 ساعت از کیبورد استفاده می کند تا 8 روز کارایی داشته باشد! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که DeathStalker V2 Pro ریزر از دیگر ویژگی ها و قابلیت هایی همچون فناوری N-key Roll Over (جهت جلوگیری از خطا رفتن ضربات کاربر و جلوگیری از تداخلات سیگنال) و حافظه آنبرد برخوردار است. با توجه به برخورداری از حافظه آنبرد امکان ذخیره تنظیمات در 5 پروفایل برای کاربر فراهم شده تا نیازی به صرف وقت برای تنظیم دوباره نباشد.

منبع: razer