در این مقاله با بررسی یکی دیگر از ماوس های حرفه ای شرکت ریزر که مخصوص گیمرهای حرفه ای طراحی و ساخته شده است در کنار شما خواهیم بود. این ماوس با عنوان DeathAdder V3 Pro عرضه بازارهای جهانی شده و به صورت بی سیم طراحی شده تا کاربر علاوه بر برخورداری از آزادی عمل بیشتر از سرعت انتقال بالای دستور نیز بهره مند باشد. ریزر این مدل ماوس را در 2 رنگ مشکی و سفید طراحی کرده تا قادر به پوشش سلیقه کاربران زیادی باشد. ظاهر ارگونومیک از ویژگی های مهم و مثبتی است که شرکت Razer در طراحی این مدل ماوس استفاده کرده است. به منظور زیبایی و جذابیت بخشیدن به ماوس نیز از نورپردازی حرفه ای استفاده شده است. در ضمن با توجه به وزن ناچیزی که در اختیار دارد می تواند تسلط و عملکرد بی نظیر را برای کاربران به ارمغان بیاورد. باتری قدرتمندی نیز در ماوس گیمینگ DeathAdder V3 Pro استفاده شده تا کاربر بدون نگرانی بابت خالی شدن زود هنگام باتری اقدام به انجام بازی های ویدئویی خود کند. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل ماوس از شرکت Razer خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

بررسی و آشنایی با ماوس گیمینگ DeathAdder V3 Pro ریزر!

ماوس گیمینگ razer deathadder v3 pro: شیک و سبک!

طراحان شرکت Razer در ساخت ماوس گیمینگ DeathAdder V3 Pro از ابعاد متوسط بهره برده اند. این ماوس بر خلاف ابعاد متوسط از وزن بسیار سبک 63 گرمی برخوردار بوده که موجب می شود تا کاربر تسلط و عملکرد بی نظیری را به دست آورد. شرکت ریزر به منظور پوشش دادن سلیقه اکثر کاربران و طرفداران خود، این مدل از ماوس را در رنگ های مشکی و سفید تولید کرده است. سنسور حساس از نوع اپتیکال از نمونه ویژگی های مثبت و مهم این مدل ماوس محسوب شده که در قسمت زیرین آن تعبیه شده است. کلیدهای تعبیه شده در ماوس گیمینگ ریزر مدل DeathAdder V3 Pro نیز از کیفیت بالایی برخوردار بوده و قادر هستند مقاومت بالایی از خود نشان دهند. بدنه باکیفیت ساخته شده از مواد اولیه مرغوب با پوسته بیرونی مستحکم قادر است در برابر ضربات احتمالی و سقوط از ارتفاع مقاومت بالایی از خود نشان دهد! با این ویژگی می توان گفت این مدل ماوس برای استفاده طولانی مدت یکی از مناسب ترین گزینه ها می باشد. در ضمن شرکت ریزر به منظور افزایش هر چه بیشتر جذابیت این مدل، لوگوی اختصاصی خود را در قسمت انتهایی تعبیه کرده است! لازم به ذکر است که با توجه به برجستگی که در ساخت این مدل ماوس استفاده شده این امکان به کاربر داده می شود تا با پر کردن کف دست میزان تسلط خود را تا حد زیادی افزایش دهد!

ماوس گیمینگ razer deathadder v3 pro: شیک و سبک!

مجهز به پیشرفته ترین سنسور و سیستم بی سیم!

شرکت Razer به منظور بالا بردن میزان دقت و سرعت ماوس گیمینگ DeathAdder V3 Pro از سنسور حرفه ای و قدرتمند Focus Pro 30K Optical استفاده کرده است. این مدل ماوس با بهره مندی از این نوع سنسور می تواند دقتی تا 3000 DPI و سرعت ردگیری برابر با 750 IPS داشته باشد. این ویژگی به بازیکن این امکان را می دهد که بتواند بهترین و لذت بخش ترین لحظات خود را در هنگام انجام بازی های ویدئویی به دست آورد! در ضمن نرخ نمونه ماوس گیمینگ DeathAdder V3 Pro برابر با 1000 هرتز (قابل ارتقا به 4000 هرتز) است. با توجه به نرخ نمونه برداری بالا می توان گفت که این مدل ماوس هنگام انجام بازی های ویدئویی و یا دیگر کارهای روزمره هیچ گونه لگ و یا تاخیری نخواهد داشت! لازم به ذکر است که شرکت ریزر جهت برقراری ارتباط این مدل ماوس از شبکه بی سیم 2.4 گیگاهرتزی (Razer HyperSpeed) استفاده کرده است. ماوس هایی که از این نوع شبکه بی سیم به منظور برقراری ارتباط استفاده می کنند به دلیل راحتی استفاده استقبال بیشتری شده است!

کاربر با استفاده از دانگل موجود در کنار ماوس و متصل کردن آن به دستگاه های مد نظر خود می تواند اقدام به برقراری ارتباط کند! HyperSpeed پیشرفته ترین فناوری بی سیم در دنیا بوده که به شما این امکان را می دهد تا از سریع ترین اتصال همراه با پایین ترین نرخ تاخیر بهره مند شوید. این ویژگی مخصوص گیمرهای حرفه ای بوده تا با توجه به سرعت پاسخ گویی بالا از عملکرد سریع در هنگام بازی برخوردار شوند. در واقع فناوری HyperSpeed این قابلیت را مدیون فرکانس های رادیویی بسیار سریع، بهینه بودن پروتکل داده، ترافیک داده بالا و تغییر فرکانس با نویز شدید است. طبق آزمایشاتی که انجام شده مشخص شد که این فناوری می تواند تا 3 برابر سرعت بیشتری نسبت به سایر اتصالات بی سیم داشته باشد! از دیگر ویژگی های این فناوری نیز می توان به مصرف پایین انرژی اشاره کرد که باعث می شود تا باتری استفاده شده در این مدل ماوس کارکرد طولانی مدتی را ارائه کند. این ویژگی باعث شارژدهی بیشتر باتری خواهد شد.

بررسی و آشنایی با ماوس گیمینگ DeathAdder V3 Pro ریزر!

باتری قدرتمند و سوئیچ های باکیفیت!

باتری قدرتمند از دیگر ویژگی های مثبت این ماوس بی سیم محسوب شده و با توجه به قدرتی که در اختیار دارد قادر است شارژدهی بالایی را برای شما فراهم کند! در ضمن هنگام اتمام میزان شارژدهی ماوس نیز کار سختی پیش رو نداشته و تنها می بایست با توجه به برخورداری از کابل USB اقدام به شارژ باتری داخلی ماوس کنید. لازم به ذکر است که پورت USB موجود از نوع Speedflex  بوده و با توجه به طول مناسب کابل می تواند آزادی عمل بیشتری را هنگام شارژ برای شما به ارمغان بیاورد! این نوع کابل امکان رسیدن به بالاترین سرعت و کنترل را با کم ترین میزان کشیده شدن برای کاربر فراهم خواهد ساخت! طراحان خوش ذوق شرکت Razer جهت روان تر کردن حرکات ماوس و فراهم سازی سریع ترین عملکرد گیمر در هنگام انجام بازی های ویدئویی از کفی ها تفلونی (پوشش 100 درصدی PTFE) استفاده کرده اند. از ویژگی های کفی تعبیه شده می توان به قابلیت رسیدن به کم ترین اصطکاک ممکن اشاره کرد. در ضمن شرکت ریزر به منظور بالا بردن عمر کلیک های تعبیه شده در چپ و راست ماوس از سوئیچ های Gen-3 استفاده کرده است. این ویژگی باعث شده تا عمر مفید کلیک های تعبیه شده در چپ و راست ماوس حداقل 90 میلیون کلیک باشد!

شرکت Razer در طراحی و ساخت ماوس گیمینگ DeathAdder V3 Pro از 5 کلید باکیفیت و مقاوم استفاده کرده که می توانند دوام بالایی از خود نشان دهند. کلیدهای تعبیه شده در این مدل ماوس از قابلیت برنامه ریزی برخوردار بوده و می تواند قابلیت دسترسی به چندین عملکرد را برای کاربر فراهم سازد. از دیگر ویژگی کلیدهای تعبیه شده نیز می توان به حساسیت بالا اشاره کرد که این امکان را به کاربر می دهد تا با یک اشاره کوچک از عملکرد آن ها بهره مند شوید. از امکانات و قابلیت های مهم دیگری که ریزر در ساخت این مدل ماوس بهره برده نیز می توان به برخورداری از حافظه داخلی اشاره کرد. ماوس گیمینگ DeathAdder V3 Pro ریزر با بهره مندی از این قابلیت کاربر را قادر می سازد تا بتواند پس از انجام تنظیمات شخصی اقدام به ذخیره تنظیمات کند! در ضمن این قابلیت به کاربر این امکان را خواهد داد تا مجبور به تنظیم دوباره کلیدهای ماوس نشود.

منبع: tomshardware